O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Međunarodnim natječajem do graditelja trajekata

Do kraja ove godine bit će otvoren javni natječaj, i odabrano brodogradilište za gradnju četiri nova broda Jadrolinije, koja bi od 1. srpnja iduće godine mogla ploviti i »plavom obilaznicom« Neuma, na novoj liniji Neum (Sobra ispred Neuma) – Pelješac.
Kazao je to jučer ministar prometa Siniša Hajdaš-Dončić, napominjući kako Jadrolinija, bez obzira na tu novu liniju, mora zbog nadolazeće liberalizacije tržišta 2017. godine poboljšati svoju flotu. Novi brodovi moći će prometovati na bilo kojoj liniji, no kako zbog ulaska Hrvatske u EU do srpnja iduće godine ionako moramo riješiti prijevoz robe i životinja, ne prolazeći više kroz BiH, nova linija od Neuma do Pelješca uposlit će jedan ili dva nova Jadrolinija broda. U prijelaznom razdoblju, trajekte za liniju Neum-Pelješac Jadrolinija već ima, no postoji mogućnost da i prvi novi trajekt bude napravljen do srpnja, kolovoza iduće godine. Na upit postoji li mogućnost da na natječaju bude odabrano neko inozemno brodogradilište, ministar je odgovorio kako bi »volio da odabrana budu hrvatska brodogradilišta, no to ovisi o njihovoj ponudi na javnom natječaju«.
Prema riječima prvog čovjeka Jadrolinije, Slavka Lončara, bili bi to brodovi poput Ilovika koji prometuje prema Cresu. Takav brod košta oko sedam, osam milijuna eura, no pravu cijenu će pokazati javni natječaj. Dva takva trajekta dnevno bi mogla prevesti sedam tisuća automobila. Prijevoz automobila u sezoni na novoj bi liniji koštao 80-tak kuna po dužnom metru vozila.

novine.novilist.hr

Do kraja ove godine bit će otvoren javni natječaj, i odabrano brodogradilište za gradnju četiri nova broda Jadrolinije, koja bi od 1. srpnja iduće godine mogla ploviti i »plavom obilaznicom« Neuma, na novoj liniji Neum (Sobra ispred Neuma) – Pelješac.
Kazao je to jučer ministar prometa Siniša Hajdaš-Dončić, napominjući kako Jadrolinija, bez obzira na tu novu liniju, mora zbog nadolazeće liberalizacije tržišta 2017. godine poboljšati svoju flotu. Novi brodovi moći će prometovati na bilo kojoj liniji, no kako zbog ulaska Hrvatske u EU do srpnja iduće godine ionako moramo riješiti prijevoz robe i životinja, ne prolazeći više kroz BiH, nova linija od Neuma do Pelješca uposlit će jedan ili dva nova Jadrolinija broda. U prijelaznom razdoblju, trajekte za liniju Neum-Pelješac Jadrolinija već ima, no postoji mogućnost da i prvi novi trajekt bude napravljen do srpnja, kolovoza iduće godine. Na upit postoji li mogućnost da na natječaju bude odabrano neko inozemno brodogradilište, ministar je odgovorio kako bi »volio da odabrana budu hrvatska brodogradilišta, no to ovisi o njihovoj ponudi na javnom natječaju«.
Prema riječima prvog čovjeka Jadrolinije, Slavka Lončara, bili bi to brodovi poput Ilovika koji prometuje prema Cresu. Takav brod košta oko sedam, osam milijuna eura, no pravu cijenu će pokazati javni natječaj. Dva takva trajekta dnevno bi mogla prevesti sedam tisuća automobila. Prijevoz automobila u sezoni na novoj bi liniji koštao 80-tak kuna po dužnom metru vozila.

novine.novilist.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video