O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Singapur neupitan lider, Tokio obećava

Iako je 8. na ljestvici najvećih, Tokio im ozbiljno konkurira. Uz ulaganja u nove tehnologije, ako se tamošnja tri brodarska diva udruže, japanski će utjecaj ojačati. Norveška studija iz svibnja ove godine obradila je 12 pomorskih centara: Hamburg, Hong Kong, Kopenhagen, London, New York, Oslo, Pirej (Atena), Rio de Janeiro, Rotterdam, Singapur, Šangaj i Tokio. U odnosu na brodovlasnike, tj. one koji s kopna upravljaju brodovima, Oslo je zauzeo prvo mjesto. Slijede Singapur, Pirej (Atena), Tokio, Hong Kong… Najvažniji svjetski pomorski financijski centar je Oslo. Slijede New York, London, Singapur, Hong Kong. Svjetski pomorsko-pravni i osiguravajući centar je London. Drugi je New York, treći Singapur, četvrti Hong Kong, peti Oslo. Po suvremenosti pomorske tehnologije Singapur je zauzeo prvo mjesto. Slijede Hamburg, Šangaj, Oslo, Tokio.Na temelju tih pokazatelja vodeći svjetski pomorski centar je Singapur. O svim ostalim pomorskim centrima mogli bismo raspravljati jesu li zaslužili to mjesto ili nisu, tj. je li studija naručena ili objektivna. Iza Singapura slijede Oslo, London, Hamburg, Hong Kong, New York, Šangaj, Tokio, Kopenhagen, Pirej (Atena), Rotterdam i Rio de Janeiro.

Šangaj ozbiljna konkurencija Proces globalizacije (čitaj: ‘kapital traži jeftiniju radnu snagu’) nije nigdje bio tako uvjerljiv kao u pomorstvu u posljednjih 20 godina. Zbog nezaustavljiva procesa globalizacije ne možete sa sigurnošću računati da ćete zadržati radno mjesto ma gdje u svijetu radili, bez obzira na znanje, sposobnosti i iskustvo. Isto je i s pomorskim centrima, koji traže načine kako konkurirati postojećima i novima koji se upravo rađaju.Norveška se uspjela plasirati među vodeće pomorske zemlje svijeta zbog nafte (plina), koja joj je omogućila da potvrdi svoju pomorsku orijentaciju. Velika Britanija zadržala je visok ugled u pomorstvu zbog tradicije, a engleski je jezik tome uvelike pomogao. Njemačka (Hamburg), premda nije otočna država, a ni obala joj nije posebno duga, važnu ulogu u pomorstvu ostvarila je zahvaljujući novim tehnologijama. Zbog Kine se Hong Kong u svjetskom pomorstvu ne može ne spomenuti. Singapur se nalazi na poziciji koju je teško zaobići na putovanju iz Dalekog istoka prema zapadu, blizu je Kine i drugih mnogoljudnih država, tako da je njegovo mjestu u svijetu pomorstva neupitno. Kopenhagen ima najveću pomorsku kompaniju, Pirej (Atena) ima najviše kompanija, a Tokio zbog svojih izvozno-uvoznih potencijala moru posvećuje posebnu pozornost.

poslovni.hr

Iako je 8. na ljestvici najvećih, Tokio im ozbiljno konkurira. Uz ulaganja u nove tehnologije, ako se tamošnja tri brodarska diva udruže, japanski će utjecaj ojačati. Norveška studija iz svibnja ove godine obradila je 12 pomorskih centara: Hamburg, Hong Kong, Kopenhagen, London, New York, Oslo, Pirej (Atena), Rio de Janeiro, Rotterdam, Singapur, Šangaj i Tokio. U odnosu na brodovlasnike, tj. one koji s kopna upravljaju brodovima, Oslo je zauzeo prvo mjesto. Slijede Singapur, Pirej (Atena), Tokio, Hong Kong… Najvažniji svjetski pomorski financijski centar je Oslo. Slijede New York, London, Singapur, Hong Kong. Svjetski pomorsko-pravni i osiguravajući centar je London. Drugi je New York, treći Singapur, četvrti Hong Kong, peti Oslo. Po suvremenosti pomorske tehnologije Singapur je zauzeo prvo mjesto. Slijede Hamburg, Šangaj, Oslo, Tokio.Na temelju tih pokazatelja vodeći svjetski pomorski centar je Singapur. O svim ostalim pomorskim centrima mogli bismo raspravljati jesu li zaslužili to mjesto ili nisu, tj. je li studija naručena ili objektivna. Iza Singapura slijede Oslo, London, Hamburg, Hong Kong, New York, Šangaj, Tokio, Kopenhagen, Pirej (Atena), Rotterdam i Rio de Janeiro.

Šangaj ozbiljna konkurencija Proces globalizacije (čitaj: ‘kapital traži jeftiniju radnu snagu’) nije nigdje bio tako uvjerljiv kao u pomorstvu u posljednjih 20 godina. Zbog nezaustavljiva procesa globalizacije ne možete sa sigurnošću računati da ćete zadržati radno mjesto ma gdje u svijetu radili, bez obzira na znanje, sposobnosti i iskustvo. Isto je i s pomorskim centrima, koji traže načine kako konkurirati postojećima i novima koji se upravo rađaju.Norveška se uspjela plasirati među vodeće pomorske zemlje svijeta zbog nafte (plina), koja joj je omogućila da potvrdi svoju pomorsku orijentaciju. Velika Britanija zadržala je visok ugled u pomorstvu zbog tradicije, a engleski je jezik tome uvelike pomogao. Njemačka (Hamburg), premda nije otočna država, a ni obala joj nije posebno duga, važnu ulogu u pomorstvu ostvarila je zahvaljujući novim tehnologijama. Zbog Kine se Hong Kong u svjetskom pomorstvu ne može ne spomenuti. Singapur se nalazi na poziciji koju je teško zaobići na putovanju iz Dalekog istoka prema zapadu, blizu je Kine i drugih mnogoljudnih država, tako da je njegovo mjestu u svijetu pomorstva neupitno. Kopenhagen ima najveću pomorsku kompaniju, Pirej (Atena) ima najviše kompanija, a Tokio zbog svojih izvozno-uvoznih potencijala moru posvećuje posebnu pozornost.

poslovni.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video