O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Tjedan dana Jadranom na ‘Eclipseu’ – dva milijuna eura

Eclipse”, najveća ikada izgrađena jahta na svijetu, ovog će ljeta prvi put uploviti i u naš Jadran, potvrdio nam je to Dorijan Dujmić, direktor londonskog BWA Yachtinga za Hrvatsku. Dujmić nam nije mogao kazati hoće li na jahti biti netko drugi ili osobno njezin vlasnik Roman Abramovič, koji je za njezinu gradnju njemačkom brodogradilištu Blohm & Voss “iskeširao” vrtoglavih 485 milijuna dolara.

Naime, recesija je izgleda pogodila i najbogatije. To je, po svoj prilici, i razlog što je lani Abramovič, netom poslije njezina preuzimanja, „Eclipse” stavio na čarter-tržište. Poznato je, za sada, jedino da tjedni najam stoji „samo” dva milijuna eura.

Inače, gradnja ove 163,5 metara duge jahte navodno je stajala 800 milijuna dolara, no zahvaljujući dobro sročenom ugovoru povoljnom za Abramoviča, ovaj najbogatiji Rus na kraju ju je preuzeo gotovo s upola cijene.

Iako su i graditelji i Abramovič skrivali detalje o ovoj megajahti, nije tajna da je riječ o pravom malom plovećem otoku koji može ugostiti 30 putnika koje opslužuje čak 70 članova posade. Jahta, uz ostalo, ima tri helidroma, dva bazena, blindirana stakla, vlastiti wellness centar, te, što je kuriozitet, proturaketni štit kojeg se ne bi posramila ni američka mornarica.

Iako nemamo detaljnijih podataka o tome gdje će za vrijeme svojeg boravka u našem Jadranu uploviti „Eclipse”, očekivati je da će uz Dubrovnik i Split, te naše najljepše otoke, poput Hvara i Mljeta, njezini putnici poželjeti vidjeti Kornate i, naravno, Nacionalni park Krka.

Gliserom do Prokljana

– Ni ova jahta, baš kao ni megajahta „Luna” iz Abramovičeve flote, ne može izravno do Skradina. Prva prepreka je Šibenski most koji je visok 31,5 metara, a druga je velika okuka prije Prokljana. Jedina Abramovičeva megajahta koju sam uspio provesti do Prokljana jest 115 metara duga jahta „Pelorus”. No, sve te jahte koje ne mogu dalje od šibenske luke imaju vlastite brze glisere koji ih dovedu do Prokljana gdje goste dalje do Skradinskog buka vozi brod Nacionalnog parka Krka – kazao nam je kapetan Branko Kovačev, licencirani lučki i obalni pilot.

Dolazak „Eclipse” neće biti izazov samo za obalne pilote, već i za vlasnike novoizgrađene marine za megajahte u Mandalini, jedine takve marine na našem dijelu Jadrana koja ima čak 79 vezova za tako velika plovila. Očekivati je da će kapetan „Eclipse” barem nakratko proviriti u Mandalinu da provjeri što nudi ova D-Marina koju su zajednički izgradili turska Dogus grupa i Nautički centar “Prgin”.

Ako bi Abramovič makar nakratko odlučio privezati svoju ploveću tvrđavu u Mandalini, ne samo da bi domaćini financijski dobro profitirali, već bi im napravio i neprocjenjivo vrijednu promidžbu među 130 svjetskih top-vlasnika megajahti od kojih većina navrati i u naše vode. Uz to, ako bi se on ili netko drugi od vlasnika megajahti odlučio eventualno i na godišnji vez, bio bi to jack pot, ne samo za vlasnike marine, nego i za Šibenik. Naime, godišnje održavanje takvih plovila iznosi deset posto njihove vrijednosti. U konkretnom slučaju, godišnje održavanje „Eclipse” stoji 50 milijuna eura.

Kada su u pitanju velike jahte, Dorijan Dujmić nam otkriva da je prošle godine u Jadran uplovilo 217 megajahti.

– Ove godine očekuje se 250 takvih plovila, a inače, sve jahte veće od sto metara svrstavaju se u gigajahte – kaže Dujmić.

Domaćini American cupa 2014.

– Hrvatska bi 2014. godine mogla biti domaćin jedne od regata prestižnog American cupa – otkrio nam je Dorijan Dujmić.

– Što bi to značilo za Hrvatsku i njezin nautički turizam? Mnogo. Ne samo da bi se ova destinacija dodatno promovirala među tom bogatom klijentelom, već bi samo održavanje Cupa donijelo veliku zaradu. Recimo, samo za organizatore i posade morali bismo osigurati više od 800 soba s četiri do pet zvjezdica – kaže Dujmić.

slobodnadalmacija.hr

Eclipse”, najveća ikada izgrađena jahta na svijetu, ovog će ljeta prvi put uploviti i u naš Jadran, potvrdio nam je to Dorijan Dujmić, direktor londonskog BWA Yachtinga za Hrvatsku. Dujmić nam nije mogao kazati hoće li na jahti biti netko drugi ili osobno njezin vlasnik Roman Abramovič, koji je za njezinu gradnju njemačkom brodogradilištu Blohm & Voss “iskeširao” vrtoglavih 485 milijuna dolara.

Naime, recesija je izgleda pogodila i najbogatije. To je, po svoj prilici, i razlog što je lani Abramovič, netom poslije njezina preuzimanja, „Eclipse” stavio na čarter-tržište. Poznato je, za sada, jedino da tjedni najam stoji „samo” dva milijuna eura.

Inače, gradnja ove 163,5 metara duge jahte navodno je stajala 800 milijuna dolara, no zahvaljujući dobro sročenom ugovoru povoljnom za Abramoviča, ovaj najbogatiji Rus na kraju ju je preuzeo gotovo s upola cijene.

Iako su i graditelji i Abramovič skrivali detalje o ovoj megajahti, nije tajna da je riječ o pravom malom plovećem otoku koji može ugostiti 30 putnika koje opslužuje čak 70 članova posade. Jahta, uz ostalo, ima tri helidroma, dva bazena, blindirana stakla, vlastiti wellness centar, te, što je kuriozitet, proturaketni štit kojeg se ne bi posramila ni američka mornarica.

Iako nemamo detaljnijih podataka o tome gdje će za vrijeme svojeg boravka u našem Jadranu uploviti „Eclipse”, očekivati je da će uz Dubrovnik i Split, te naše najljepše otoke, poput Hvara i Mljeta, njezini putnici poželjeti vidjeti Kornate i, naravno, Nacionalni park Krka.

Gliserom do Prokljana

– Ni ova jahta, baš kao ni megajahta „Luna” iz Abramovičeve flote, ne može izravno do Skradina. Prva prepreka je Šibenski most koji je visok 31,5 metara, a druga je velika okuka prije Prokljana. Jedina Abramovičeva megajahta koju sam uspio provesti do Prokljana jest 115 metara duga jahta „Pelorus”. No, sve te jahte koje ne mogu dalje od šibenske luke imaju vlastite brze glisere koji ih dovedu do Prokljana gdje goste dalje do Skradinskog buka vozi brod Nacionalnog parka Krka – kazao nam je kapetan Branko Kovačev, licencirani lučki i obalni pilot.

Dolazak „Eclipse” neće biti izazov samo za obalne pilote, već i za vlasnike novoizgrađene marine za megajahte u Mandalini, jedine takve marine na našem dijelu Jadrana koja ima čak 79 vezova za tako velika plovila. Očekivati je da će kapetan „Eclipse” barem nakratko proviriti u Mandalinu da provjeri što nudi ova D-Marina koju su zajednički izgradili turska Dogus grupa i Nautički centar “Prgin”.

Ako bi Abramovič makar nakratko odlučio privezati svoju ploveću tvrđavu u Mandalini, ne samo da bi domaćini financijski dobro profitirali, već bi im napravio i neprocjenjivo vrijednu promidžbu među 130 svjetskih top-vlasnika megajahti od kojih većina navrati i u naše vode. Uz to, ako bi se on ili netko drugi od vlasnika megajahti odlučio eventualno i na godišnji vez, bio bi to jack pot, ne samo za vlasnike marine, nego i za Šibenik. Naime, godišnje održavanje takvih plovila iznosi deset posto njihove vrijednosti. U konkretnom slučaju, godišnje održavanje „Eclipse” stoji 50 milijuna eura.

Kada su u pitanju velike jahte, Dorijan Dujmić nam otkriva da je prošle godine u Jadran uplovilo 217 megajahti.

– Ove godine očekuje se 250 takvih plovila, a inače, sve jahte veće od sto metara svrstavaju se u gigajahte – kaže Dujmić.

Domaćini American cupa 2014.

– Hrvatska bi 2014. godine mogla biti domaćin jedne od regata prestižnog American cupa – otkrio nam je Dorijan Dujmić.

– Što bi to značilo za Hrvatsku i njezin nautički turizam? Mnogo. Ne samo da bi se ova destinacija dodatno promovirala među tom bogatom klijentelom, već bi samo održavanje Cupa donijelo veliku zaradu. Recimo, samo za organizatore i posade morali bismo osigurati više od 800 soba s četiri do pet zvjezdica – kaže Dujmić.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video