O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Trajektna linija Komarna-Brijesta najbolje privremeno rješenje

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić rekao je u nedjelju navečer da je najbolje privremeno rješenje za povezivanje hrvatskoga juga prijedlog trajektne linije Komarna-Brijesta te ponovio apel Dubrovačko-neretvanskoj županiji da prihvati to rješenje jer je ono najbolje i u kontekstu 1. srpnja 2013. – ulaska Hrvatske u Europsku uniju i schengenskoga režima.

Komarna-Brijesta je najjeftinije i najbolje privremeno rješenje za Dubrovačko-neretvansku županiju, za njezine stanovnike i za Republiku Hrvatsku, rekao je ministar u Dnevniku HTV-a. Dodao je da je Ministarstvo spremno s “Jadrolinijom” osigurati trajekte većega kapaciteta koji bi na toj liniji vozili non-stop, odnosno kada trajekt bude pun on bi odmah prevozio putnike i vozila na Pelješac i natrag.

Podsjetio je da je Ministarstvo ponudilo Dubrovačko-neretvanskoj županiji tri rješenja od kojih je prvo i već spomenuto i najbolje – trajektna linija Komarna- Brijesta na kojoj bi trajekti vozili desetak minuta pa bi se onda do Stona vozilo još 20-ak kilometara, dodajući da bi Hrvatske ceste uspjele do 1. srpnja iduće godine detaljno sanirati i cestu kroz Pelješac.
Ministar je dodao da se Županija odlučila za postojeće rješenje Ploče-Trpanj te da Ministarstvo ne može ‘progurati’ rješenje koje smatra najboljim bilo do izgradnje Pelješkoga mosta u budućnosti, bilo do rješavanja prometne povezanosti te županije kroz Neumski koridor.

Na novinarsku primjedbu da stanovnike te najjužnije hrvatske županije posebno zabrinjava što će i Hitna pomoć iz dijela te županije, odnosno od Metkovića i Ploča, morati ići obilaznim putem, a do sada je postojao poseban režim prolaska kroz Neum, te na pitanje što će se poduzeti s tim u vezi, ministar Hajdaš Dončić odgovorio je da o tome razgovarao s ministrom zdravlja Rajkom Ostojićem te da misli da će se uspjeti dogovoriti da za Hitnu pomoć ostane isti režim prometovanja kao i do sada.

Izjavio je da je javna rasprava o temi povezivanja Dubrovačko-neretvanske županije već otvorena s predstavnicima te županije, kao i s načelnicima i gradonačelnicima mjesta koja gravitiraju prema toj prometnici.

Predstavnici Dubrovačko-neretvanske županije i jedinica mjesne samouprave ocijenili su na sastanku s ministrom pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišom Hajdašom Dončićem krajem lipnja da trajekt Komarna – Brijesta nije dobro rješenje jer je izgledan negativni utjecaj na Malostonski zaljev, kao i da je potrebna izmjena Prostornoga plana Županije, što je zahvat koji ne bi ne bi imao širu korist, te da bi se ta varijanta mogla tumačiti i kao odustajanje područne samouprave od zahtjeva za dovršenjem Pelješkoga mosta.

slobodnadalmacija.hr

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić rekao je u nedjelju navečer da je najbolje privremeno rješenje za povezivanje hrvatskoga juga prijedlog trajektne linije Komarna-Brijesta te ponovio apel Dubrovačko-neretvanskoj županiji da prihvati to rješenje jer je ono najbolje i u kontekstu 1. srpnja 2013. – ulaska Hrvatske u Europsku uniju i schengenskoga režima.

Komarna-Brijesta je najjeftinije i najbolje privremeno rješenje za Dubrovačko-neretvansku županiju, za njezine stanovnike i za Republiku Hrvatsku, rekao je ministar u Dnevniku HTV-a. Dodao je da je Ministarstvo spremno s “Jadrolinijom” osigurati trajekte većega kapaciteta koji bi na toj liniji vozili non-stop, odnosno kada trajekt bude pun on bi odmah prevozio putnike i vozila na Pelješac i natrag.

Podsjetio je da je Ministarstvo ponudilo Dubrovačko-neretvanskoj županiji tri rješenja od kojih je prvo i već spomenuto i najbolje – trajektna linija Komarna- Brijesta na kojoj bi trajekti vozili desetak minuta pa bi se onda do Stona vozilo još 20-ak kilometara, dodajući da bi Hrvatske ceste uspjele do 1. srpnja iduće godine detaljno sanirati i cestu kroz Pelješac.
Ministar je dodao da se Županija odlučila za postojeće rješenje Ploče-Trpanj te da Ministarstvo ne može ‘progurati’ rješenje koje smatra najboljim bilo do izgradnje Pelješkoga mosta u budućnosti, bilo do rješavanja prometne povezanosti te županije kroz Neumski koridor.

Na novinarsku primjedbu da stanovnike te najjužnije hrvatske županije posebno zabrinjava što će i Hitna pomoć iz dijela te županije, odnosno od Metkovića i Ploča, morati ići obilaznim putem, a do sada je postojao poseban režim prolaska kroz Neum, te na pitanje što će se poduzeti s tim u vezi, ministar Hajdaš Dončić odgovorio je da o tome razgovarao s ministrom zdravlja Rajkom Ostojićem te da misli da će se uspjeti dogovoriti da za Hitnu pomoć ostane isti režim prometovanja kao i do sada.

Izjavio je da je javna rasprava o temi povezivanja Dubrovačko-neretvanske županije već otvorena s predstavnicima te županije, kao i s načelnicima i gradonačelnicima mjesta koja gravitiraju prema toj prometnici.

Predstavnici Dubrovačko-neretvanske županije i jedinica mjesne samouprave ocijenili su na sastanku s ministrom pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišom Hajdašom Dončićem krajem lipnja da trajekt Komarna – Brijesta nije dobro rješenje jer je izgledan negativni utjecaj na Malostonski zaljev, kao i da je potrebna izmjena Prostornoga plana Županije, što je zahvat koji ne bi ne bi imao širu korist, te da bi se ta varijanta mogla tumačiti i kao odustajanje područne samouprave od zahtjeva za dovršenjem Pelješkoga mosta.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video