O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Boljani žele stalnu liniju prema Hvaru

Bolska obitelj Marinković u svoju je flotu turističkih i izletničkih brodova uvrstila i novogradnju s vranjičkog navoza – brod “Frane Bol”.Brodovlasnik Dinko Marinković Bučo već je isplovio s turistima na izletničke “vijađe” prema Hvaru, Jelsi i Vrboskoj, a, kako doznajemo, razmišlja i da se uz državnu potporu izbori za ostvarenje davne ideje o stalnom linijskom povezivanju Bola i Hvara.

Brod “Frane Bol” željezne je konstrukcije, dug je 24 metra, a širok šest metara. Može ukrcati do 150 putnika i razviti brzinu od 12 čvorova. Novi brod u bračkoj i dalmatinskoj turističkoj floti svakako će upotpuniti ponudu, jer su jednodnevni izleti vrlo traženi od stranih, a sve češće i od domaćih gostiju.

Premda dobar dio starijih brodova odolijeva suvremenoj konkurenciji, čini se da su i brodovlasnici shvatili da bez većih ulaganja u gradnju i održavanje plovila nema opstanka na pomorskom tržištu.

U tom kontekstu važno je spomenuti da je većina novih brodova izgrađena u domaćim škverovima, što osigurava i posao za brodograditelje u aktualnoj gospodarskoj krizi koja trese Hrvatsku.

Zato je inicijativa obitelji Dinka Marinkovića i ostalih srednjodalmatinskih brodara koji su uoči sezonske špice promovirali svoje nove brodove, stvar vrijedna pohvale.

slobodnadalmacija.hr

Bolska obitelj Marinković u svoju je flotu turističkih i izletničkih brodova uvrstila i novogradnju s vranjičkog navoza – brod “Frane Bol”.Brodovlasnik Dinko Marinković Bučo već je isplovio s turistima na izletničke “vijađe” prema Hvaru, Jelsi i Vrboskoj, a, kako doznajemo, razmišlja i da se uz državnu potporu izbori za ostvarenje davne ideje o stalnom linijskom povezivanju Bola i Hvara.

Brod “Frane Bol” željezne je konstrukcije, dug je 24 metra, a širok šest metara. Može ukrcati do 150 putnika i razviti brzinu od 12 čvorova. Novi brod u bračkoj i dalmatinskoj turističkoj floti svakako će upotpuniti ponudu, jer su jednodnevni izleti vrlo traženi od stranih, a sve češće i od domaćih gostiju.

Premda dobar dio starijih brodova odolijeva suvremenoj konkurenciji, čini se da su i brodovlasnici shvatili da bez većih ulaganja u gradnju i održavanje plovila nema opstanka na pomorskom tržištu.

U tom kontekstu važno je spomenuti da je većina novih brodova izgrađena u domaćim škverovima, što osigurava i posao za brodograditelje u aktualnoj gospodarskoj krizi koja trese Hrvatsku.

Zato je inicijativa obitelji Dinka Marinkovića i ostalih srednjodalmatinskih brodara koji su uoči sezonske špice promovirali svoje nove brodove, stvar vrijedna pohvale.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video