O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Primopredaja novogradnje

Jučer je u Brodosplit-Brodogradilištu d.o.o. službeno predan naručiteljima.U ime vlasnika, primopredajnu dokumentaciju potpisao je Branimir Kovačić, predsjednik Uprave Jadroplova d.d., a u ime Brodosplita Neven Jug, direktor Sektora projektiranja i komercijale.Novogradnja 470, bulk carrier koji je izgrađen za domaću brodarsku tvrtku Jadroplov. Bulk carrier koji nosi ime m/b „Solin” dimenzijama je istovjetan m/b ”Svetom Dujmu” isporučenom Jadroplovu 2010. godine, kojemu je ugledni australski časopis ‘Baird Maritime: Ships & Shipping’ dodijelio nagradu bulk carriera godine i uvrstio ga na listu Top 20 brodova 2011. godine.

O Novogradnji 470

Duljina broda je 189,90 m, širina 32,24 m, a visina 17,10 m. Nosivost mu je 51.545 tona. Glavni stroj je težak 211 tona, izrađen je u Brodosplitovoj Tvornici dizel motora po licenci MAN B&W vodećeg svjetskog proizvođača dvotaktnih motora. Snaga motora od 7500 kW kod 110 okr/min brodu omogućuje razvijanje brzine od 15 čvorova. Primjenom novih propisa došlo je do promjene izvedbe glavnog motora, a također je izmijenjen dizajn propelera čime je ostvarena manja potrošnja goriva i manja razina zagađenja. Brod je također posebno ojačan za prijevoz željeznih poluproizvoda.

micportal.com

Jučer je u Brodosplit-Brodogradilištu d.o.o. službeno predan naručiteljima.U ime vlasnika, primopredajnu dokumentaciju potpisao je Branimir Kovačić, predsjednik Uprave Jadroplova d.d., a u ime Brodosplita Neven Jug, direktor Sektora projektiranja i komercijale.Novogradnja 470, bulk carrier koji je izgrađen za domaću brodarsku tvrtku Jadroplov. Bulk carrier koji nosi ime m/b „Solin” dimenzijama je istovjetan m/b ”Svetom Dujmu” isporučenom Jadroplovu 2010. godine, kojemu je ugledni australski časopis ‘Baird Maritime: Ships & Shipping’ dodijelio nagradu bulk carriera godine i uvrstio ga na listu Top 20 brodova 2011. godine.

O Novogradnji 470

Duljina broda je 189,90 m, širina 32,24 m, a visina 17,10 m. Nosivost mu je 51.545 tona. Glavni stroj je težak 211 tona, izrađen je u Brodosplitovoj Tvornici dizel motora po licenci MAN B&W vodećeg svjetskog proizvođača dvotaktnih motora. Snaga motora od 7500 kW kod 110 okr/min brodu omogućuje razvijanje brzine od 15 čvorova. Primjenom novih propisa došlo je do promjene izvedbe glavnog motora, a također je izmijenjen dizajn propelera čime je ostvarena manja potrošnja goriva i manja razina zagađenja. Brod je također posebno ojačan za prijevoz željeznih poluproizvoda.

micportal.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video