O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Još dva katamarana za Norvežane

NCP Remontno brodogradilište Šibenik potpisalo je novi ugovor o izgradnji još dvaju katamarana za norveškog naručitelja “Moenmarin”, sljednicu tvrtke “Nordic Aqua Boats AS” s kojom su Šibenčani, zahvaljujući norveško-hrvatskoj tvrtki “CroNoMar”, uspostavili poslovnu suradnju 2009. godine i time udarili temelje serijske proizvodnje ovih plovila u brodogradilištu u Mandalini.

– Za Norvežane upravo dovršavamo osmi takav brod koji ćemo isporučiti početkom rujna. Sada smo ugovorili gradnju još dvaju pojedinačnih vrijednosti oko 700 tisuća eura. Pojedinačna gradnja trajat će 4,5 mjeseca, a na njihovoj gradnji bit će angažirano 30 do 40 brodograditelja – kazao nam je Enzo Sovitti, NCP Refit.

On je potvrdio da se privode kraju razgovori o tome da Šibenčani grade još dva takva plovila za norvešku ribarsku flotu, što jasno govori da bi ovdašnji brodograditelji za Norvežane mogli isporučiti čitavu malu ribarsku flotu, kako je svojedobno i najavio Goran Prgin, vlasnik NCP-a. Riječ je o aluminijskim katamaranima dužine 13,5 metara, širine 7,5 metara, s gazom od 2,5 metara, spremnicima goriva 2×2000 litara i spremnikom vode od 2000 litara koji se koriste za rad u ribogojilištima. Karakterizira ih velika radna površina opremljena dizalicom jer je namijenjen opskrbi i održavanju ribogojilišta za norveško tržište gdje je uzgoj ribe jedna od najbrže rastućih industrijskih grana.

Podsjetimo, Šibenčani su, zahvaljujući, prije svega, kvaliteti, prije tri godine ovaj posao „oteli” Kinezima koji su duže vrijeme ribarske katamarane gradili za Norvežane. Poslije izgrađenih osam takvih plovila, pokazalo se da su Norvežani izabrali dobrog partnera.
– Kad bismo imali bolju logistiku banaka, ovdje u Mandalini gradili bismo puno više plovila, a posla bi bilo barem za još 40-ak brodograditelja – kaže Sovitti.

Presudnu ulogu u ugovaranju ovog posla između Norvežana i NCP-a ima tvrtka “CoNoMar”.
– Nismo stali samo na gradnji katamarana. Trenutačno smo u pregovorima s Norvežanima da NCP za njih započne serijsku proizvodnju ribarskih brodova osjetno većih od spomenutih katamarana. O detaljima ovog posla javnost ćemo izvijestiti kada ugovorimo tu prvu novogradnju – kaže Ana Zajc, konzultantica tvrtke “CroNoMar”.

Uvoze aluminij iz Nizozemske

Inače, za gradnju ribarskih katamarana Šibenčani aluminij uvoze iz Nizozemske.

– Znamo da je to nelogično jer ovdje su nam pred nosom tvornice aluminija. Nažalost, asortiman profila potreban za ova plovila ne proizvodi se na Ražinama – kaže Enzo Sovitti.

slobodnadalmacija.hr

NCP Remontno brodogradilište Šibenik potpisalo je novi ugovor o izgradnji još dvaju katamarana za norveškog naručitelja “Moenmarin”, sljednicu tvrtke “Nordic Aqua Boats AS” s kojom su Šibenčani, zahvaljujući norveško-hrvatskoj tvrtki “CroNoMar”, uspostavili poslovnu suradnju 2009. godine i time udarili temelje serijske proizvodnje ovih plovila u brodogradilištu u Mandalini.

– Za Norvežane upravo dovršavamo osmi takav brod koji ćemo isporučiti početkom rujna. Sada smo ugovorili gradnju još dvaju pojedinačnih vrijednosti oko 700 tisuća eura. Pojedinačna gradnja trajat će 4,5 mjeseca, a na njihovoj gradnji bit će angažirano 30 do 40 brodograditelja – kazao nam je Enzo Sovitti, NCP Refit.

On je potvrdio da se privode kraju razgovori o tome da Šibenčani grade još dva takva plovila za norvešku ribarsku flotu, što jasno govori da bi ovdašnji brodograditelji za Norvežane mogli isporučiti čitavu malu ribarsku flotu, kako je svojedobno i najavio Goran Prgin, vlasnik NCP-a. Riječ je o aluminijskim katamaranima dužine 13,5 metara, širine 7,5 metara, s gazom od 2,5 metara, spremnicima goriva 2×2000 litara i spremnikom vode od 2000 litara koji se koriste za rad u ribogojilištima. Karakterizira ih velika radna površina opremljena dizalicom jer je namijenjen opskrbi i održavanju ribogojilišta za norveško tržište gdje je uzgoj ribe jedna od najbrže rastućih industrijskih grana.

Podsjetimo, Šibenčani su, zahvaljujući, prije svega, kvaliteti, prije tri godine ovaj posao „oteli” Kinezima koji su duže vrijeme ribarske katamarane gradili za Norvežane. Poslije izgrađenih osam takvih plovila, pokazalo se da su Norvežani izabrali dobrog partnera.
– Kad bismo imali bolju logistiku banaka, ovdje u Mandalini gradili bismo puno više plovila, a posla bi bilo barem za još 40-ak brodograditelja – kaže Sovitti.

Presudnu ulogu u ugovaranju ovog posla između Norvežana i NCP-a ima tvrtka “CoNoMar”.
– Nismo stali samo na gradnji katamarana. Trenutačno smo u pregovorima s Norvežanima da NCP za njih započne serijsku proizvodnju ribarskih brodova osjetno većih od spomenutih katamarana. O detaljima ovog posla javnost ćemo izvijestiti kada ugovorimo tu prvu novogradnju – kaže Ana Zajc, konzultantica tvrtke “CroNoMar”.

Uvoze aluminij iz Nizozemske

Inače, za gradnju ribarskih katamarana Šibenčani aluminij uvoze iz Nizozemske.

– Znamo da je to nelogično jer ovdje su nam pred nosom tvornice aluminija. Nažalost, asortiman profila potreban za ova plovila ne proizvodi se na Ražinama – kaže Enzo Sovitti.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video