O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Katamaran za Olimpijadu otpremljen u London

Izletnički katamaran “Millenium Diamond” koji je pulsko brodogradilište Tehnomont izgradilo za londonsku kompaniju “City Cruises”, jučer je ukrcan na brod Glorija kojim će biti otpremljen u London.
Premda je pulsko brodogradilište Tehnomont još prije dva tjedna završilo gradnju i opremanje katamarana, tek je jučer otpremljen zbog kašnjenja transportnoga broda, specijaliziranoga za prijevoz takvog tereta, doznaje se u brodogradilištu.

Katamaran će, kako je i predviđeno u London stići do 25. ili 26. ovog mjeseca uoči početka Olimpijskih igara.

“Millenium diamond” dugačak je 37 metara, širok 17,5 i može prevoziti 600 putnika. Pokreću ga dva motora od po 500 konjskih snaga te može razviti krstareću brzinu od 12 čvorova.

Ime je dobio jer izgledom podsjeća na dijamant, ali i zbog jubilarne, tisućite obljetnice postojanja kraljevske dinastije u Velikoj Britaniji. Tvrtka City Cruises za izgradnju broda platila je 3,5 milijuna funti.

Suvremeni dizajn eksterijera i interijera, te mala potrošnja dizelskog goriva glavni su aduti tog plovećeg bisera. Interijer je dizajniran tako da na krmi broda ima šank, a ispred njega plesni podij s laserskim bljeskalicama. Stolovi su posloženi po sredini i po bokovima broda, a sjedalice s naslonjačem pomiču se u stranu za lakše sjedanje za stol, te ih poluga vraća uvijek u centralni položaj. U brod se ulazi kroz četiri hidraulička vrata, dok se s krmene i prednje desne strane broda može stubama na gornju, otvorenu palubu. Na pramcu iznad kabine smješten je komandni most, u kojem je samo jedna osoba. Komande su postavljene i na bočnim stranama tako da zapovjednik uvijek može obaviti manevar s jedne od prednjih bočnih strana kao što to čine na velikim brodovima. Upravljačka ploča je u potpunosti automatizirana i cijeli je brod povezan sustavom protupožarne dojave. U kormilarnici, koja je smještena ispod kabine, dva su motora i dizelski agregati za struju, kao i sustav za klimatizaciju. Ti su strojevi u potpunosti automatizirani i povezani s kormilarnicom uz pomoć videonadzora pa zapovjednik u svakom trenutku ima uvid u sve relevantne točke na brodu.

Budući da su u Puli obavljene sve pokusne plovidbe i operacije, u matičnoj luci na Temzi očekuje ga krštenje i početak izletničkih plovidbi.

micportal.com

Izletnički katamaran “Millenium Diamond” koji je pulsko brodogradilište Tehnomont izgradilo za londonsku kompaniju “City Cruises”, jučer je ukrcan na brod Glorija kojim će biti otpremljen u London.
Premda je pulsko brodogradilište Tehnomont još prije dva tjedna završilo gradnju i opremanje katamarana, tek je jučer otpremljen zbog kašnjenja transportnoga broda, specijaliziranoga za prijevoz takvog tereta, doznaje se u brodogradilištu.

Katamaran će, kako je i predviđeno u London stići do 25. ili 26. ovog mjeseca uoči početka Olimpijskih igara.

“Millenium diamond” dugačak je 37 metara, širok 17,5 i može prevoziti 600 putnika. Pokreću ga dva motora od po 500 konjskih snaga te može razviti krstareću brzinu od 12 čvorova.

Ime je dobio jer izgledom podsjeća na dijamant, ali i zbog jubilarne, tisućite obljetnice postojanja kraljevske dinastije u Velikoj Britaniji. Tvrtka City Cruises za izgradnju broda platila je 3,5 milijuna funti.

Suvremeni dizajn eksterijera i interijera, te mala potrošnja dizelskog goriva glavni su aduti tog plovećeg bisera. Interijer je dizajniran tako da na krmi broda ima šank, a ispred njega plesni podij s laserskim bljeskalicama. Stolovi su posloženi po sredini i po bokovima broda, a sjedalice s naslonjačem pomiču se u stranu za lakše sjedanje za stol, te ih poluga vraća uvijek u centralni položaj. U brod se ulazi kroz četiri hidraulička vrata, dok se s krmene i prednje desne strane broda može stubama na gornju, otvorenu palubu. Na pramcu iznad kabine smješten je komandni most, u kojem je samo jedna osoba. Komande su postavljene i na bočnim stranama tako da zapovjednik uvijek može obaviti manevar s jedne od prednjih bočnih strana kao što to čine na velikim brodovima. Upravljačka ploča je u potpunosti automatizirana i cijeli je brod povezan sustavom protupožarne dojave. U kormilarnici, koja je smještena ispod kabine, dva su motora i dizelski agregati za struju, kao i sustav za klimatizaciju. Ti su strojevi u potpunosti automatizirani i povezani s kormilarnicom uz pomoć videonadzora pa zapovjednik u svakom trenutku ima uvid u sve relevantne točke na brodu.

Budući da su u Puli obavljene sve pokusne plovidbe i operacije, u matičnoj luci na Temzi očekuje ga krštenje i početak izletničkih plovidbi.

micportal.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video