O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Uljanikovi brodovi najkompleksniji u floti Jan De Nula

Nedavno je Uljaniku porinut šesti jaružar »Bartolomeu Dias« za belgijskog naručitelja Jan De Nul. Iako njegovom isporukom formalno završava suradnja pulskog brodogradilišta i belgijskog brodara, u arsenalu se nadaju da će se ona nastaviti. Komentirajući dosadašnju suradnju i njezin mogući nastavak, Robby De Backer, direktor novogradnji u Jan De Nulu kaže da je jako zadovoljan jaružarima iz Uljanika.
– To su vrlo komplicirani brodovi, koje nije jednostavno izraditi. Uljanik je napravio vrlo dobar posao ne samo na »Bartolomeuu Diasu« nego i na svim prethodnim brodovima, kaže De Becker.
Na internetskim stranicama Jan De Nula stoji da je ova belgijska tvrtka sklopila nove ugovore za gradnju u Australiji, Rusiji, Kanadi i sjevernom Atlantiku.

Puno narudžbi

Riječ je o poslovima vrijednim više od 500 milijuna eura. Na dijelu tih poslova angažirani su i brodovi jaružari izgrađeni u Uljaniku.
– Jaružar »Fernao de Magalhaes« angažiran je na otoku Sahalin, između Rusije i Japana. Drugi Uljanikov brod je u Južnoj Americi, a preostala dva u Vijetnamu. No, svi oni plove i rade diljem svijeta. Radili su iskope u Panamskom kanalu, a sada grade nove luke i iskope za naftu i plin. Dakle, vrlo različite poslove, govori Robby De Becker, a na naš upit o činjenici da osim od Hrvata, novogradnje naručuju i od Španjolaca te iz Južne Koreje i zanimanje zašto brodove naručuju od različitih brodograditelja, odgovara da je Jan De Nul imao mnogo narudžbi za gradnju novih brodova i jedno brodogradilište ne bi uspjelo samo sve to napraviti u rokovima koje su si postavili.
– Razlika je i u veličini brodova. Neko je brodogradilište bolje u gradnji većih, a drugo u gradnji manjih brodova. Mislim da su najkompleksniji i najsofisticiraniji brodovi u našoj floti oni koji su izgrađeni u Uljaniku. Imamo brodove slične onima koji su izašli iz Uljanika. Imamo i veće, ali ovi izgrađeni u Uljaniku su vrlo komplicirani i za mene i moje kolege iz Jan De Nula.

Dvije isporuke

U ovoj godini Puljani će Jan De Nulu isporučiti i dva posljednja jaružara. Komentirajući mogućnosti daljnje suradnje De Becker kaže da u tvrtki neprekidno razmišljaju o projektima u budućnosti.
– No, hoćemo li i dalje graditi ovisi prije svega o ekonomskoj situaciji. U ovom je trenutku zaista teško reći što ćemo raditi u budućnosti. Ekonomska situacija je vrlo neizvjesna u odnosu na razdoblje od prije dvije-tri godine. Narudžba novih jaružara je uvijek moguća i siguran sam da će se dogoditi, ističe direktor novogradnji Jan De Nula.
S Uljanikom je tvrtka dogovorila izgradnju brodova ukupne vrijednosti veće od 800 milijuna američkih dolara. No, velik dio te vrijednosti čine tuđe komponente, koje Uljanik samo ugrađuje u brodove. Na naš upit zašto se sve ne radi na jednom mjestu, De Becker odgovara da instalacije za jaružare dolaze od različitih specijaliziranih proizvođača, iz Belgije, Francuske, Nizozemske, Njemačke, Kine, ali i i iz mnogih drugih dijelova svijeta. Jaružari u cijelom svijetu

Uskoro će Jan De Nul u Puli preuzeti brodove »«Pedro Alvares Cabral«, a za nekoliko mjeseci i »Bartolomeu Dias«, a prema riječima De Beckera još nije poznato u kojem će dijelu svijeta ovi brodovi biti angažirani.
– U ovom trenutku to ne znamo. To može biti bilo gdje u svijetu gdje se pojavi potreba za poslovima koje mogu obavljati ti brodovi.

novine.novilist.hr

Nedavno je Uljaniku porinut šesti jaružar »Bartolomeu Dias« za belgijskog naručitelja Jan De Nul. Iako njegovom isporukom formalno završava suradnja pulskog brodogradilišta i belgijskog brodara, u arsenalu se nadaju da će se ona nastaviti. Komentirajući dosadašnju suradnju i njezin mogući nastavak, Robby De Backer, direktor novogradnji u Jan De Nulu kaže da je jako zadovoljan jaružarima iz Uljanika.
– To su vrlo komplicirani brodovi, koje nije jednostavno izraditi. Uljanik je napravio vrlo dobar posao ne samo na »Bartolomeuu Diasu« nego i na svim prethodnim brodovima, kaže De Becker.
Na internetskim stranicama Jan De Nula stoji da je ova belgijska tvrtka sklopila nove ugovore za gradnju u Australiji, Rusiji, Kanadi i sjevernom Atlantiku.

Puno narudžbi

Riječ je o poslovima vrijednim više od 500 milijuna eura. Na dijelu tih poslova angažirani su i brodovi jaružari izgrađeni u Uljaniku.
– Jaružar »Fernao de Magalhaes« angažiran je na otoku Sahalin, između Rusije i Japana. Drugi Uljanikov brod je u Južnoj Americi, a preostala dva u Vijetnamu. No, svi oni plove i rade diljem svijeta. Radili su iskope u Panamskom kanalu, a sada grade nove luke i iskope za naftu i plin. Dakle, vrlo različite poslove, govori Robby De Becker, a na naš upit o činjenici da osim od Hrvata, novogradnje naručuju i od Španjolaca te iz Južne Koreje i zanimanje zašto brodove naručuju od različitih brodograditelja, odgovara da je Jan De Nul imao mnogo narudžbi za gradnju novih brodova i jedno brodogradilište ne bi uspjelo samo sve to napraviti u rokovima koje su si postavili.
– Razlika je i u veličini brodova. Neko je brodogradilište bolje u gradnji većih, a drugo u gradnji manjih brodova. Mislim da su najkompleksniji i najsofisticiraniji brodovi u našoj floti oni koji su izgrađeni u Uljaniku. Imamo brodove slične onima koji su izašli iz Uljanika. Imamo i veće, ali ovi izgrađeni u Uljaniku su vrlo komplicirani i za mene i moje kolege iz Jan De Nula.

Dvije isporuke

U ovoj godini Puljani će Jan De Nulu isporučiti i dva posljednja jaružara. Komentirajući mogućnosti daljnje suradnje De Becker kaže da u tvrtki neprekidno razmišljaju o projektima u budućnosti.
– No, hoćemo li i dalje graditi ovisi prije svega o ekonomskoj situaciji. U ovom je trenutku zaista teško reći što ćemo raditi u budućnosti. Ekonomska situacija je vrlo neizvjesna u odnosu na razdoblje od prije dvije-tri godine. Narudžba novih jaružara je uvijek moguća i siguran sam da će se dogoditi, ističe direktor novogradnji Jan De Nula.
S Uljanikom je tvrtka dogovorila izgradnju brodova ukupne vrijednosti veće od 800 milijuna američkih dolara. No, velik dio te vrijednosti čine tuđe komponente, koje Uljanik samo ugrađuje u brodove. Na naš upit zašto se sve ne radi na jednom mjestu, De Becker odgovara da instalacije za jaružare dolaze od različitih specijaliziranih proizvođača, iz Belgije, Francuske, Nizozemske, Njemačke, Kine, ali i i iz mnogih drugih dijelova svijeta. Jaružari u cijelom svijetu

Uskoro će Jan De Nul u Puli preuzeti brodove »«Pedro Alvares Cabral«, a za nekoliko mjeseci i »Bartolomeu Dias«, a prema riječima De Beckera još nije poznato u kojem će dijelu svijeta ovi brodovi biti angažirani.
– U ovom trenutku to ne znamo. To može biti bilo gdje u svijetu gdje se pojavi potreba za poslovima koje mogu obavljati ti brodovi.

novine.novilist.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video