O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

˝Palanca Luanda˝ uskoro kod Šveđana

Nakon nekoliko odgoda, u narednih nekoliko dana u »3. maju« trebala bi se dogoditi primopredaja prvog iz serije švedskih asfalt-tankera. Bit će to četvrti isporučen brod u riječkom škveru u ovoj godini, odnosno ukupno peta primopredaja ako se u to ubroji i jedna barža.

Tanker za prijevoz asfalta »Palanca Luanda« dio je serije od četiri novogradnje koje su u »3. maju« ugovorili sa švedskim brodarom Wisby Tankers. Svi ovi brodovi imaju nosivost od 15.000 dwt-a i u trenutku kad je prva kobilica položena na trećemajski navoz radilo se o najvećem brodu tog tipa u svijetu. Ukupna vrijednost Wisbyjevih novogradnji iznosi 120 milijuna dolara, a švedski naručitelj u međuvremenu je ugovorio još sedam barži, četiri plus tri u opciji.
    
Kašnjenje

Bile su najave, doduše, da će Šveđani do konca ove godine naručiti još asfalt-tankera u »3. maju«, no od toga su odustali. Doduše, u dobro upućenim krugovima spominje se kako bi ove nove narudžbe Wisbyja mogle aktualizirati u idućoj godini.

Prvi »asfalter« iz ove serije za Šveđane prema ugovornom je roku trebao biti isporučen u proljeće ove godine premda su, čini se, i jedna i druga strana bile svjesne da će se taj zadani rok teško zadovoljiti, tim više što se radilo o prototipu jer na trećemajskim navozima dosad se nije gradio brod tog tipa i namjene, još i takvih dimenzija. Realnije procjene držale su se ljeta kao roka za završetak gradnje »Palanca Luande« da bi trećemajci to pomakli za rujan, potom listopad, studeni, a – eto – stiglo se i u prosinac.
    
Rješenje za penale

Član Uprave »3. maja« Predrag Božanić kazao je jučer kako se poduzima sve da se »Palanca Luanda« preda Šveđanima do konca ovog tjedna. Brod je, doznajemo od Božanića, prošli tjedan prošao drugi dio svoje probne vožnje i trenutno je, kaže ovaj član trećemajske uprave, ostalo samo par otvorenih pitanja koje treba zaključiti prije isporuke. Premda to Božanić nije rekao, za pretpostaviti je da među ta otvorena pitanja spadaju i pregovori oko penala zbog kašnjenja brodogradilišta u isporuci ovog asfaltera.

S obzirom da su Šveđani i kod posljednjeg porinuća isticali zadovoljstvo razinom suradnje koju su uspostavili s trećemajcima te da su u međuvremenu ugovorili, istina ne brodove, ali zato sedam barži te da nisu isključili mogućnost novih poslova koje bi radili s riječkim škverom, za pretpostaviti je da bi se u ovim razgovorima oko penala relativno brzo trebao naći zajednički jezik.

Što se tiče konkretnih, novih popuna knjige narudžbi »3. maja« zasad nema ničeg novog u smislu fiksnih ugovora. I dalje stoji potpisano pismo namjere za gradnju dva tankera za domaćeg brodara, čija se financijska konstrukcija još treba zatvoriti. To se, zasad, čini najizgledniji novi posao, i najbliži realizaciji.

http://novine.novilist.hr

Nakon nekoliko odgoda, u narednih nekoliko dana u »3. maju« trebala bi se dogoditi primopredaja prvog iz serije švedskih asfalt-tankera. Bit će to četvrti isporučen brod u riječkom škveru u ovoj godini, odnosno ukupno peta primopredaja ako se u to ubroji i jedna barža.

Tanker za prijevoz asfalta »Palanca Luanda« dio je serije od četiri novogradnje koje su u »3. maju« ugovorili sa švedskim brodarom Wisby Tankers. Svi ovi brodovi imaju nosivost od 15.000 dwt-a i u trenutku kad je prva kobilica položena na trećemajski navoz radilo se o najvećem brodu tog tipa u svijetu. Ukupna vrijednost Wisbyjevih novogradnji iznosi 120 milijuna dolara, a švedski naručitelj u međuvremenu je ugovorio još sedam barži, četiri plus tri u opciji.
    
Kašnjenje

Bile su najave, doduše, da će Šveđani do konca ove godine naručiti još asfalt-tankera u »3. maju«, no od toga su odustali. Doduše, u dobro upućenim krugovima spominje se kako bi ove nove narudžbe Wisbyja mogle aktualizirati u idućoj godini.

Prvi »asfalter« iz ove serije za Šveđane prema ugovornom je roku trebao biti isporučen u proljeće ove godine premda su, čini se, i jedna i druga strana bile svjesne da će se taj zadani rok teško zadovoljiti, tim više što se radilo o prototipu jer na trećemajskim navozima dosad se nije gradio brod tog tipa i namjene, još i takvih dimenzija. Realnije procjene držale su se ljeta kao roka za završetak gradnje »Palanca Luande« da bi trećemajci to pomakli za rujan, potom listopad, studeni, a – eto – stiglo se i u prosinac.
    
Rješenje za penale

Član Uprave »3. maja« Predrag Božanić kazao je jučer kako se poduzima sve da se »Palanca Luanda« preda Šveđanima do konca ovog tjedna. Brod je, doznajemo od Božanića, prošli tjedan prošao drugi dio svoje probne vožnje i trenutno je, kaže ovaj član trećemajske uprave, ostalo samo par otvorenih pitanja koje treba zaključiti prije isporuke. Premda to Božanić nije rekao, za pretpostaviti je da među ta otvorena pitanja spadaju i pregovori oko penala zbog kašnjenja brodogradilišta u isporuci ovog asfaltera.

S obzirom da su Šveđani i kod posljednjeg porinuća isticali zadovoljstvo razinom suradnje koju su uspostavili s trećemajcima te da su u međuvremenu ugovorili, istina ne brodove, ali zato sedam barži te da nisu isključili mogućnost novih poslova koje bi radili s riječkim škverom, za pretpostaviti je da bi se u ovim razgovorima oko penala relativno brzo trebao naći zajednički jezik.

Što se tiče konkretnih, novih popuna knjige narudžbi »3. maja« zasad nema ničeg novog u smislu fiksnih ugovora. I dalje stoji potpisano pismo namjere za gradnju dva tankera za domaćeg brodara, čija se financijska konstrukcija još treba zatvoriti. To se, zasad, čini najizgledniji novi posao, i najbliži realizaciji.

http://novine.novilist.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video