O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Brajdica napreduje prema planu

Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić je naglasio kako je ovih dana dopremljena prva pošiljka novih obalnih dizalica marke Liebherr, što je investicija vrijedna oko 5 milijuna eura.  – Dizalice će povećati naše kapacitete u prekrcaju generalnih tereta, osobito teških i van gabaritnih tereta, kao i drugih vrsta tereta. Bit će smještene na Orlandovom gatu – istok, gdje ćemo paralelno s montažom novih dizalica, demontirati stare i instalirati ih na Riječki lukobran kao eksponate riječke industrijske i kulturne baštine, kazao je Devčić, koji je zatim pojasnio da unatoč premještaju starog željeza sa Sušačkog lukobrana i Orlandovog gata, luka neće izgubiti ovaj važan teret, već će on biti izmješten na drugu lokaciju, te sakriven od pogleda građana nakon što se urede montažna skladišta.

Ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak također je govorio o nizu projekata te najavio kako će do sredine naredne godine biti raspisan međunarodni javni natječaj za investitora u projekt »waterfronta« na Delti i Porto Barošu.

– Gradnja obale na Brajdici napreduje u skladu s rokovima, te će obala biti završena u ožujku iduće godine nakon čega bi u travnju trebao stići brod sa 12 komada razne opreme od čega su dva kontejnerska mosta. Očekujem da bismo u lipnju naredne godine trebali imati prvu manipulaciju tereta na novom dijelu obale. Kod projekta terminala na Zagrebačkoj obali u tijeku je projektiranje nakon kojeg bi gradnja trebala započeti do kraja naredne godine, a završiti do kraja 2016. godine zajedno sa realizacijom planova ceste D-403 i željezničkom infrastrukturom, kazao je Mezak, koji je također dodao kako očekuje da bi do Božića trebala biti odobrena uporabna dozvola za novu zgradu i ulazno-izlazni punkt na Brajdici.

www.seebiz.eu

Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić je naglasio kako je ovih dana dopremljena prva pošiljka novih obalnih dizalica marke Liebherr, što je investicija vrijedna oko 5 milijuna eura.  – Dizalice će povećati naše kapacitete u prekrcaju generalnih tereta, osobito teških i van gabaritnih tereta, kao i drugih vrsta tereta. Bit će smještene na Orlandovom gatu – istok, gdje ćemo paralelno s montažom novih dizalica, demontirati stare i instalirati ih na Riječki lukobran kao eksponate riječke industrijske i kulturne baštine, kazao je Devčić, koji je zatim pojasnio da unatoč premještaju starog željeza sa Sušačkog lukobrana i Orlandovog gata, luka neće izgubiti ovaj važan teret, već će on biti izmješten na drugu lokaciju, te sakriven od pogleda građana nakon što se urede montažna skladišta.

Ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak također je govorio o nizu projekata te najavio kako će do sredine naredne godine biti raspisan međunarodni javni natječaj za investitora u projekt »waterfronta« na Delti i Porto Barošu.

– Gradnja obale na Brajdici napreduje u skladu s rokovima, te će obala biti završena u ožujku iduće godine nakon čega bi u travnju trebao stići brod sa 12 komada razne opreme od čega su dva kontejnerska mosta. Očekujem da bismo u lipnju naredne godine trebali imati prvu manipulaciju tereta na novom dijelu obale. Kod projekta terminala na Zagrebačkoj obali u tijeku je projektiranje nakon kojeg bi gradnja trebala započeti do kraja naredne godine, a završiti do kraja 2016. godine zajedno sa realizacijom planova ceste D-403 i željezničkom infrastrukturom, kazao je Mezak, koji je također dodao kako očekuje da bi do Božića trebala biti odobrena uporabna dozvola za novu zgradu i ulazno-izlazni punkt na Brajdici.

www.seebiz.eu

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video