O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Nova pravila o brodskom gorivu

Nova pravila o brodskom gorivu, koja su u ponedjeljak stupila na snagu, smanjit će značajno onečišćenje zraka i utjecaj na ljudsko zdravlje, priopćeno je iz Bruxellesa. Ako se ne poduzmu nikakve akcije, emisija sumpora iz brodova u morima EU-a će premašiti emisiju iz svih izvora na tlu do 2020., upozorava EK. Revidiranim zakonom stat će se na kraj tom trendu jer se neće smanjiti samo emisije sumpora već i sitnih čestica, “što je korak u smjeru zaštite ljudskog zdravlja i okoliša”, stoji u priopćenju.

Direktiva koja danas stupa na snagu vođena je standardima koje je razvila Međunarodna pomorska organizacija. Njome se postupno smanjuje dopuštena maksimalna količina sumpora u gorivu sa sadašnjih 3,5 posto na 0,5 posto do 2020. U nekim vrlo osjetljivim ekosustavima kao što su Baltičko more i Sjeverno more, uključivo La Manche, maksimalna količina sumpora bit će smanjena na 0,1 posto već 2015.

Do travnja 2014., zemlje članice morat će promijeniti postojeće zakone o kvaliteti brodskog goriva kako bi se ona uskladila s novom direktivom. Direktiva daje pravnu sigurnost vlasnicima brodova i operaterima u smislu traženih ulaganja.

www.seebiz.eu

Nova pravila o brodskom gorivu, koja su u ponedjeljak stupila na snagu, smanjit će značajno onečišćenje zraka i utjecaj na ljudsko zdravlje, priopćeno je iz Bruxellesa. Ako se ne poduzmu nikakve akcije, emisija sumpora iz brodova u morima EU-a će premašiti emisiju iz svih izvora na tlu do 2020., upozorava EK. Revidiranim zakonom stat će se na kraj tom trendu jer se neće smanjiti samo emisije sumpora već i sitnih čestica, “što je korak u smjeru zaštite ljudskog zdravlja i okoliša”, stoji u priopćenju.

Direktiva koja danas stupa na snagu vođena je standardima koje je razvila Međunarodna pomorska organizacija. Njome se postupno smanjuje dopuštena maksimalna količina sumpora u gorivu sa sadašnjih 3,5 posto na 0,5 posto do 2020. U nekim vrlo osjetljivim ekosustavima kao što su Baltičko more i Sjeverno more, uključivo La Manche, maksimalna količina sumpora bit će smanjena na 0,1 posto već 2015.

Do travnja 2014., zemlje članice morat će promijeniti postojeće zakone o kvaliteti brodskog goriva kako bi se ona uskladila s novom direktivom. Direktiva daje pravnu sigurnost vlasnicima brodova i operaterima u smislu traženih ulaganja.

www.seebiz.eu

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video