O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Sanirana obala Neretve

„Neretvanski sliv“ iz Opuzena završio je sanaciju desne obale rijeke Neretve na području Lisna. Obalno tlo ispod kamene „dige” odronjavalo sei prijetilo urušavanjem u Neretvu.

Sanacija oko 250 metara najkritičnijega dijela trajala je nekoliko mjeseci i utrošeno je 14 tisuća metara kubičnih kamenog materijala, koji je osigurala Agencija za upravljanje državnom imovinom s deponija nastalih izgradnjom brze ceste. Na pojedinim mjestima za sanaciju jednog metra dužine obale bilo je potrebno čak 70 „kubika“ kamena.

Investitor 2,5 milijuna kuna vrijednih radova bile su Hrvatske vode, a za iduću godinu najavljen je nastavak sanacije uzvodno i nizvodno od saniranog područja. Od izgradnje „dige“, osamdesetih godina pretprošlog stoljeća, do današnjih dana nisu se obavljale ovakve aktivnosti u tako velikome opsegu.

Radovi uređenje rijeke Neretve završeni su krajem 1888. Nakon regulacije, čiji su troškovi iznosili oko sedam milijuna forinti, po Neretvi su plovili parobrodi do 2000 tona sve do Metkovića, što je tome gradu omogućilo da se razvije u važnu luku na istočnoj obali Jadrana.

www.slobodnadalmacija.hr

„Neretvanski sliv“ iz Opuzena završio je sanaciju desne obale rijeke Neretve na području Lisna. Obalno tlo ispod kamene „dige” odronjavalo sei prijetilo urušavanjem u Neretvu.

Sanacija oko 250 metara najkritičnijega dijela trajala je nekoliko mjeseci i utrošeno je 14 tisuća metara kubičnih kamenog materijala, koji je osigurala Agencija za upravljanje državnom imovinom s deponija nastalih izgradnjom brze ceste. Na pojedinim mjestima za sanaciju jednog metra dužine obale bilo je potrebno čak 70 „kubika“ kamena.

Investitor 2,5 milijuna kuna vrijednih radova bile su Hrvatske vode, a za iduću godinu najavljen je nastavak sanacije uzvodno i nizvodno od saniranog područja. Od izgradnje „dige“, osamdesetih godina pretprošlog stoljeća, do današnjih dana nisu se obavljale ovakve aktivnosti u tako velikome opsegu.

Radovi uređenje rijeke Neretve završeni su krajem 1888. Nakon regulacije, čiji su troškovi iznosili oko sedam milijuna forinti, po Neretvi su plovili parobrodi do 2000 tona sve do Metkovića, što je tome gradu omogućilo da se razvije u važnu luku na istočnoj obali Jadrana.

www.slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video