O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Tijat se vraća na svoju rutu

Dok je u tijeku bilo potpisivanje peticije otočana Prvića i Zlarina zbog najave da će na liniji 505 ubuduće voziti brod “Lara” umjesto njihova “dobrog, starog“ “Tijata”, saznajemo da će se “Tijat” ipak vratiti šibenskim otočanima i to do konca mjeseca lipnja.
U ovom trenutku “Premuda” još vozi na dubrovačkom području jer “Postira” koja drže tu liniju imaju ozbiljniji remont. Kad se “Postira” vrate na dubrovačke otoke, “Premuda” odlazi na Lošinj a “Tijat” se vraća na šibensko područje.

Novi brod dobit će i Kaprije i Žirje, no informacija o tome bit će dostupna kad završi žalbeni rok u natječaju za dodjelu koncesija. Ovoj vijesti svakako će se obradovati Zlarin i Prvić, no po nekim informacijama, “Tijat” se ipak neće dugo zadržati na šibenskim otocima.

Razlog: država planira gradnju četiri-pet klasičnih malih putničkih brodova, još se ne zna da li dvotrupaca ili jednotrupaca, kapaciteta oko 200 putnika u zatvorenom i do 150 putnika na otvorenom prostoru, s brzinom između 13 i 14 čvorova i dvotonskom dizalicom koja bi se koristila u snabdjevanju, u šibenskom slučaju – tri otočka naselja. Brodovi bi bili dugo oko 40 metara i to su okviri u kojima će se, navodno, raspisati natječaj na koji će se iza 1. srpnja, naravno, moći javiti bilo koji europski škver.

www.slobodnadalmacija.hr 

Dok je u tijeku bilo potpisivanje peticije otočana Prvića i Zlarina zbog najave da će na liniji 505 ubuduće voziti brod “Lara” umjesto njihova “dobrog, starog“ “Tijata”, saznajemo da će se “Tijat” ipak vratiti šibenskim otočanima i to do konca mjeseca lipnja.
U ovom trenutku “Premuda” još vozi na dubrovačkom području jer “Postira” koja drže tu liniju imaju ozbiljniji remont. Kad se “Postira” vrate na dubrovačke otoke, “Premuda” odlazi na Lošinj a “Tijat” se vraća na šibensko područje.

Novi brod dobit će i Kaprije i Žirje, no informacija o tome bit će dostupna kad završi žalbeni rok u natječaju za dodjelu koncesija. Ovoj vijesti svakako će se obradovati Zlarin i Prvić, no po nekim informacijama, “Tijat” se ipak neće dugo zadržati na šibenskim otocima.

Razlog: država planira gradnju četiri-pet klasičnih malih putničkih brodova, još se ne zna da li dvotrupaca ili jednotrupaca, kapaciteta oko 200 putnika u zatvorenom i do 150 putnika na otvorenom prostoru, s brzinom između 13 i 14 čvorova i dvotonskom dizalicom koja bi se koristila u snabdjevanju, u šibenskom slučaju – tri otočka naselja. Brodovi bi bili dugo oko 40 metara i to su okviri u kojima će se, navodno, raspisati natječaj na koji će se iza 1. srpnja, naravno, moći javiti bilo koji europski škver.

www.slobodnadalmacija.hr 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video