O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Putni brodari zaposleni do 2016.

Čelništvo Agencije za obalni linijski pomorski promet potpisalo je ugovore sa šest kompanija čiji će brodovi od 1. srpnja ove godine do kraja 2016. ploviti na 23 trajektne linije, 13 brzobrodskih i šest “klasičnih” brodskih pruga na Jadranu.
Najveće promjene vidljive su na katamaranskim prugama, jer je “Jadrolinija” dobila koncesiju za liniju Korčula-Hvar-Split, koju je dosad održavao “Kapetan Luka”, ali zato je tom brodaru iz Krila Jesenice povjerena relacija Vis-Split na kojoj su dosad plovili brzi brodovi državne kompanije. Isto tako,

Upravno vijeće Agencije dodijelilo je “Linijskoj nacionalnoj plovidbi” (LNP) iz Splita koncesiju za brzobrodsku prugu Žirje-Kaprije-Šibenik, ali ugovor nije potpisan jer je žalbu uložio dosadašnji koncesionar, obrt “Mankul” iz Zadra.

Inače, na najviše linija i dalje će ploviti “Jadrolinijina” bijela flota, a riječ je o 23 trajektne, osam brzobrodskih i tri brodske pruge. Među njima su četiri profitabilne linije za koje država riječkom putničkom brodaru neće isplaćivati subvencije: Split-Supetar, Prizna-Žigljen, Valbiska-Merag i Brestova-Porozina.

Uz već spomenutu osporenu odluku o brzoj pruzi na šibenskom području, dvotrupac splitskog LNP-a plovit će na liniji Split-Rogač-Stomorska, dok je dubrovačkom brodaru “G & V Line” dodijeljena koncesija za održavanje katamaranske linije Zadar-Sali-Zaglav-(Veli Iž) i Dubrovnik-Šipanska Luka-Sobra-Polače-Korčula-Lastovo, te za brodske pruge Rava-Iž-Zadar i Sali-Zaglav-Zadar.

Na “klasičnoj” liniji između Orebića i Korčule i dalje će ploviti brodovi “Lovor” i “Tamaris”, jedini preostali u floti “Mediteranske plovidbe” u stečaju, dok je zadarski “Miatrade” dobio koncesiju za brzobrodsku prugu Olib-Premuda-Silba-Zadar.

U Agenciji tvrde da je “novim koncesijama osigurana puna zaposlenost kapaciteta hrvatskih putničkih brodara do kraja 2016. godine”, te da će svi natječaji nakon 1. srpnja 2013. godine biti javno oglašavani na razini EU-a, što znači da će se za sve pruge moći natjecati i kompanije iz Unije.

www.slobodnadalmacija.hr 

Čelništvo Agencije za obalni linijski pomorski promet potpisalo je ugovore sa šest kompanija čiji će brodovi od 1. srpnja ove godine do kraja 2016. ploviti na 23 trajektne linije, 13 brzobrodskih i šest “klasičnih” brodskih pruga na Jadranu.
Najveće promjene vidljive su na katamaranskim prugama, jer je “Jadrolinija” dobila koncesiju za liniju Korčula-Hvar-Split, koju je dosad održavao “Kapetan Luka”, ali zato je tom brodaru iz Krila Jesenice povjerena relacija Vis-Split na kojoj su dosad plovili brzi brodovi državne kompanije. Isto tako,

Upravno vijeće Agencije dodijelilo je “Linijskoj nacionalnoj plovidbi” (LNP) iz Splita koncesiju za brzobrodsku prugu Žirje-Kaprije-Šibenik, ali ugovor nije potpisan jer je žalbu uložio dosadašnji koncesionar, obrt “Mankul” iz Zadra.

Inače, na najviše linija i dalje će ploviti “Jadrolinijina” bijela flota, a riječ je o 23 trajektne, osam brzobrodskih i tri brodske pruge. Među njima su četiri profitabilne linije za koje država riječkom putničkom brodaru neće isplaćivati subvencije: Split-Supetar, Prizna-Žigljen, Valbiska-Merag i Brestova-Porozina.

Uz već spomenutu osporenu odluku o brzoj pruzi na šibenskom području, dvotrupac splitskog LNP-a plovit će na liniji Split-Rogač-Stomorska, dok je dubrovačkom brodaru “G & V Line” dodijeljena koncesija za održavanje katamaranske linije Zadar-Sali-Zaglav-(Veli Iž) i Dubrovnik-Šipanska Luka-Sobra-Polače-Korčula-Lastovo, te za brodske pruge Rava-Iž-Zadar i Sali-Zaglav-Zadar.

Na “klasičnoj” liniji između Orebića i Korčule i dalje će ploviti brodovi “Lovor” i “Tamaris”, jedini preostali u floti “Mediteranske plovidbe” u stečaju, dok je zadarski “Miatrade” dobio koncesiju za brzobrodsku prugu Olib-Premuda-Silba-Zadar.

U Agenciji tvrde da je “novim koncesijama osigurana puna zaposlenost kapaciteta hrvatskih putničkih brodara do kraja 2016. godine”, te da će svi natječaji nakon 1. srpnja 2013. godine biti javno oglašavani na razini EU-a, što znači da će se za sve pruge moći natjecati i kompanije iz Unije.

www.slobodnadalmacija.hr 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video