O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

‘Nasukali smo se, sad sam uništen’

Jučer je u Grossetu nastavljeno suđenje kapetanu “Coste Concordije” Francescu Schettinu, a svjedočila su dva časnika tog potonulog kruzera.
– Idemo obaviti taj poklon otoku Giglio, rekao je kapetan “Coste Concordije” časnicima na palubi 13. siječnja 2012., kada se dogodila tragedija koja je odnijela 32 života.

Časnik Simone Canessa, kartograf na brodu, dobio je od kapetana nalog da upiše novu rutu u nautičke karte, odnosno skretanje broda s predviđene rute, koja je prolazila na oko pet milja od otoka Giglio, na novu, od otoka udaljenu tek 0,5 milja. Časnik na brodu je sucima izjavio da je poklon bio posvećen nekom prijatelju kapetana, čovjeku koji je nekada radio na tom brodu. U trenutku udara u hridi pred otokom časnik Canessa je jasno čuo kapetana koji je izgovorio: “Nasukali smo se, sad sam uništen”.

Brod je udario u hridi u 21.42, a u 22.04 sata putnicima je razglasom odaslana umirujuća poruka da je sve pod kontrolom. No, časnik palube Giovanni Iaccarini rekao je sucima da je svima bilo istog trena jasno da je brod počeo tonuti. “Deset minuta nakon udara otišao sam u donji dio broda gdje su smješteni motori i generatori energije te telefonirao na komandni most da je sve već poplavljeno i da voda ulazi nevjerojatnom brzinom”, izjavio je Iaccarini i svojim iskazom potvrdio da je neposredno nakon udara kapetan bio svjestan težine incidenta.

– Rano ujutro sreo sam kapetana Schettina na obali otoka i on me pitao ima li poginulih, na što sam mu odgovorio da izgleda da je pedesetak osoba izgubilo život, izjavio je Iaccarini te dodao da je kapetan tjedan dana ranije imao u planu “poklon otoku”, no sve je odgođeno zbog loših vremenskih uvjeta.
Ronioci su 23. rujna pronašli ljudske kosti u dijelu broda koji je dotad bio pod vodom, a prije par dana pronađeno je još ostataka ljudskih tijela.

www.glasistre.hr 

Jučer je u Grossetu nastavljeno suđenje kapetanu “Coste Concordije” Francescu Schettinu, a svjedočila su dva časnika tog potonulog kruzera.
– Idemo obaviti taj poklon otoku Giglio, rekao je kapetan “Coste Concordije” časnicima na palubi 13. siječnja 2012., kada se dogodila tragedija koja je odnijela 32 života.

Časnik Simone Canessa, kartograf na brodu, dobio je od kapetana nalog da upiše novu rutu u nautičke karte, odnosno skretanje broda s predviđene rute, koja je prolazila na oko pet milja od otoka Giglio, na novu, od otoka udaljenu tek 0,5 milja. Časnik na brodu je sucima izjavio da je poklon bio posvećen nekom prijatelju kapetana, čovjeku koji je nekada radio na tom brodu. U trenutku udara u hridi pred otokom časnik Canessa je jasno čuo kapetana koji je izgovorio: “Nasukali smo se, sad sam uništen”.

Brod je udario u hridi u 21.42, a u 22.04 sata putnicima je razglasom odaslana umirujuća poruka da je sve pod kontrolom. No, časnik palube Giovanni Iaccarini rekao je sucima da je svima bilo istog trena jasno da je brod počeo tonuti. “Deset minuta nakon udara otišao sam u donji dio broda gdje su smješteni motori i generatori energije te telefonirao na komandni most da je sve već poplavljeno i da voda ulazi nevjerojatnom brzinom”, izjavio je Iaccarini i svojim iskazom potvrdio da je neposredno nakon udara kapetan bio svjestan težine incidenta.

– Rano ujutro sreo sam kapetana Schettina na obali otoka i on me pitao ima li poginulih, na što sam mu odgovorio da izgleda da je pedesetak osoba izgubilo život, izjavio je Iaccarini te dodao da je kapetan tjedan dana ranije imao u planu “poklon otoku”, no sve je odgođeno zbog loših vremenskih uvjeta.
Ronioci su 23. rujna pronašli ljudske kosti u dijelu broda koji je dotad bio pod vodom, a prije par dana pronađeno je još ostataka ljudskih tijela.

www.glasistre.hr 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video