O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

USKOK blokira i Nadanovu jahtu

Pod USKOK-ovom blokadom brojne imovine pritvorenog Nadana Vidoševića, dojučerašnjeg predsjednika Hrvatske gospodarske komore, ubrzo će se naći i njegova jahta “Bor” koja se nalazi na vezu u splitskoj lučici Spinut podno sjeverenih padina Marjana.
Kako doznajemo iz pouzdanih izvora, brod registracijske oznake ST-7312 upisan je pod Vidoševićevim imenom i hrvatskom zastavom, a ne, kako se očekivalo, pod imenom neke od tvrtki njegove obitelji Vidošević. Riječ je o 13,7 metara dugoj motornoj jahti marke Sciallino 40 Fly, proizvedene u Italiji 1996. godine. Bivši vlasnik broda navodno je bio je nekadašnji proslavljeni košarkaš Petar Skansi, aktualni pomoćnik ministra sporta.

Preko jednog internetskog portala specijaliziranog za prodaju rabljenih brodova, “Bor” se nudi potencijalnim kupcima po cijeni od 190 tisuća eura. Vidoševićev Sciallino 40 Fly u svijetu nautike uživao je ugled kao plovilo tradicionalnih linija i vrhunske maritimnosti.

Kako nam kažu poznavatelji prilika, njime je najljepše ploviti po jakom moru kada dolaze do izražaja sve osobine broda koji je idelan za nautičke uvjete koji vladaju na Jadranu, štoviše po plovnim sposobnostima može se mjeriti samo s plovilima iste dužine građenima za vojnu ili policijsku namjenu.
Spartansko uređenje

Jahta ima dvije kabine, po jednu za vlasnika i goste, prostrani salon, kuhinju, zapovjedni most, te prostrani “fly bridge” – otvoreni zapovjedni most. Plastika kao glavni konstrukcijski element malo je vidljiva, jer prevladava drvo. Sve je ručne izrade. Interijerom jahte “Bor” tako dominira mahagoni kojim su obložene gotovo sve prostorije za boravak putnika. Brod je potpuno klimatiziran, opremljen je i LCD televizorima.

Pogone ga dva jaka “Caterpillarova” stroja, s ukupno 608 konjskih snaga. U salon se ulazi kroz velika pomična vrata. Kada se širom otvore, salon i kokpit postaju jedinstven prostor za uživanje. Zona boravka nalazi se lijevo od ulaza. Tu je smještena dineta sa stolom koji se spušta i po potrebi pretvara u veliki ležaj. Desno je kuhinjski prostor, malen ali Vidoševiću i njegovim gostima očito je bio posve dostatan. Sadrži plinsko kuhalo i sudoper, koji se mogu pokriti, frižider zapremine 80 litara, ladicu i spremište za posuđe.

Tu je i prostrani povišeni kokpit. Kormilo je napravljeno klasično, u kombi­naciji inoksa i drva, a komande su desno iznad njega. Tabla s instrumentima četvrtastog je oblika. Stepenicama se silazi prema dvjema odvojenim sobama. Vlasnikova kabina smještena je u pramcu broda, a u njoj dominira veliki prostrani krevet s hrpom ladica i ormarića.

Interijer “Bora” u odnosu na druge brodove iste dužine i razvikanijih proizvođača, ipak je pomalo spartanski uređen, nema pretjeranog luksuza. No, brod ima apsolutno sve što je potrebno za udobnost boravka na moru. Može se reći – pravi brod za znalce i ljubitelje mora. Vidoševićev brod pravi je spoj diskretne snage, jahte za krstarenja i ljubitelja ribolova. No, kad će njegov vlasnik ponovno na more ni najoptimističniji se ne usude prognozirati.

www.slobodnadalmacija.hr  

Pod USKOK-ovom blokadom brojne imovine pritvorenog Nadana Vidoševića, dojučerašnjeg predsjednika Hrvatske gospodarske komore, ubrzo će se naći i njegova jahta “Bor” koja se nalazi na vezu u splitskoj lučici Spinut podno sjeverenih padina Marjana.
Kako doznajemo iz pouzdanih izvora, brod registracijske oznake ST-7312 upisan je pod Vidoševićevim imenom i hrvatskom zastavom, a ne, kako se očekivalo, pod imenom neke od tvrtki njegove obitelji Vidošević. Riječ je o 13,7 metara dugoj motornoj jahti marke Sciallino 40 Fly, proizvedene u Italiji 1996. godine. Bivši vlasnik broda navodno je bio je nekadašnji proslavljeni košarkaš Petar Skansi, aktualni pomoćnik ministra sporta.

Preko jednog internetskog portala specijaliziranog za prodaju rabljenih brodova, “Bor” se nudi potencijalnim kupcima po cijeni od 190 tisuća eura. Vidoševićev Sciallino 40 Fly u svijetu nautike uživao je ugled kao plovilo tradicionalnih linija i vrhunske maritimnosti.

Kako nam kažu poznavatelji prilika, njime je najljepše ploviti po jakom moru kada dolaze do izražaja sve osobine broda koji je idelan za nautičke uvjete koji vladaju na Jadranu, štoviše po plovnim sposobnostima može se mjeriti samo s plovilima iste dužine građenima za vojnu ili policijsku namjenu.
Spartansko uređenje

Jahta ima dvije kabine, po jednu za vlasnika i goste, prostrani salon, kuhinju, zapovjedni most, te prostrani “fly bridge” – otvoreni zapovjedni most. Plastika kao glavni konstrukcijski element malo je vidljiva, jer prevladava drvo. Sve je ručne izrade. Interijerom jahte “Bor” tako dominira mahagoni kojim su obložene gotovo sve prostorije za boravak putnika. Brod je potpuno klimatiziran, opremljen je i LCD televizorima.

Pogone ga dva jaka “Caterpillarova” stroja, s ukupno 608 konjskih snaga. U salon se ulazi kroz velika pomična vrata. Kada se širom otvore, salon i kokpit postaju jedinstven prostor za uživanje. Zona boravka nalazi se lijevo od ulaza. Tu je smještena dineta sa stolom koji se spušta i po potrebi pretvara u veliki ležaj. Desno je kuhinjski prostor, malen ali Vidoševiću i njegovim gostima očito je bio posve dostatan. Sadrži plinsko kuhalo i sudoper, koji se mogu pokriti, frižider zapremine 80 litara, ladicu i spremište za posuđe.

Tu je i prostrani povišeni kokpit. Kormilo je napravljeno klasično, u kombi­naciji inoksa i drva, a komande su desno iznad njega. Tabla s instrumentima četvrtastog je oblika. Stepenicama se silazi prema dvjema odvojenim sobama. Vlasnikova kabina smještena je u pramcu broda, a u njoj dominira veliki prostrani krevet s hrpom ladica i ormarića.

Interijer “Bora” u odnosu na druge brodove iste dužine i razvikanijih proizvođača, ipak je pomalo spartanski uređen, nema pretjeranog luksuza. No, brod ima apsolutno sve što je potrebno za udobnost boravka na moru. Može se reći – pravi brod za znalce i ljubitelje mora. Vidoševićev brod pravi je spoj diskretne snage, jahte za krstarenja i ljubitelja ribolova. No, kad će njegov vlasnik ponovno na more ni najoptimističniji se ne usude prognozirati.

www.slobodnadalmacija.hr  

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video