O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Uče nas kako zaraditi na plinu i nafti

Norveški stručnjaci otkrit će do proljeća iduće godine Šibenčanima kako konkurentno pristupiti norveškom tržištu nafte i plina. Također, savjetovat će ih koje su prednosti i nedostaci norveškog modela nadzora i upravljanja obalnim prometom i drugim morskim aktivnostima, te mogućem potencijalu za Hrvatsku.
O tim i drugim zanimljivim i hvale vrijednim iskustvima ove bogate skandinavske zemlje imat će prilike upoznati se poduzetnici i predstavnici javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini na specijalnim radionicama koje će za njih u Šibeniku organizirati hrvatsko-norveška tvrtka “CroNoMar” u sklopu Inovacijskog inkubatora iNavis centra.

Dio je to specijalnog programa menadžmenta Inovacijskog Inkubatora iNavis centra koji je, pored ostalih, prepoznalo i Ministarstvo poduzetništva i obrta koje je za njegovu realizaciju ovom šibenskom inovacijskom centru osiguralo 647 tisuća kuna.

– Niti jedna od spomenutih tema nije slučajno odabrana. Kada je u pitanju nafta i plin, Norveška kao veliki proizvođač tih energenata ima gotovo savršen model upravljanja tim resursima od nacionalnog značenja. Dovest ćemo u Šibenik top-stručnjake koji će javnim institucijama predstaviti taj model koji onemogućava da to nacionalno blago završi u džepovima pojedinaca ili multinacionalnih kompanija, već ostane na raspolaganju svim građanima Norveške.

Namjera nam je da detaljno predstavimo taj model, posebno model koncesija. Hrvatska je na putu da temeljito istraži nalazišta nafte i plina u Jadranu. Ako se pokaže da su ta nalazišta komercijalno isplativa, bila bi šteta da sama otkriva “toplu vodu” i luta tražeći najprihvatljiviji model koncesioniranja kada može iskoristiti najbolje od onoga što primjenjuje Norveška.

Istodobno, na tim radionicama ponudit ćemo odgovore kako pristupiti norveškom tržištu nafte i plina. Naši poduzetnici će se educirati o tome koji su standardi potrebni i prihvatljivi da bi se ušlo na to vrlo primamljivo tržište, koji su to potrebni certifikati, kakav se marketinški pristup koristi.

Dakle, na jednom mjestu dobit će sve informacije potrebne da bi i naši poduzetnici zakoračili prema norveškim tvrtkama spremnim da surađuju s hrvatskim poduzetnicima – kaže Ana Zajc, upraviteljica Inovacijskog inkubatora i viši projektni konzultant “CroNoMara”.

www.slobodnadalmacija.hr 

Norveški stručnjaci otkrit će do proljeća iduće godine Šibenčanima kako konkurentno pristupiti norveškom tržištu nafte i plina. Također, savjetovat će ih koje su prednosti i nedostaci norveškog modela nadzora i upravljanja obalnim prometom i drugim morskim aktivnostima, te mogućem potencijalu za Hrvatsku.
O tim i drugim zanimljivim i hvale vrijednim iskustvima ove bogate skandinavske zemlje imat će prilike upoznati se poduzetnici i predstavnici javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini na specijalnim radionicama koje će za njih u Šibeniku organizirati hrvatsko-norveška tvrtka “CroNoMar” u sklopu Inovacijskog inkubatora iNavis centra.

Dio je to specijalnog programa menadžmenta Inovacijskog Inkubatora iNavis centra koji je, pored ostalih, prepoznalo i Ministarstvo poduzetništva i obrta koje je za njegovu realizaciju ovom šibenskom inovacijskom centru osiguralo 647 tisuća kuna.

– Niti jedna od spomenutih tema nije slučajno odabrana. Kada je u pitanju nafta i plin, Norveška kao veliki proizvođač tih energenata ima gotovo savršen model upravljanja tim resursima od nacionalnog značenja. Dovest ćemo u Šibenik top-stručnjake koji će javnim institucijama predstaviti taj model koji onemogućava da to nacionalno blago završi u džepovima pojedinaca ili multinacionalnih kompanija, već ostane na raspolaganju svim građanima Norveške.

Namjera nam je da detaljno predstavimo taj model, posebno model koncesija. Hrvatska je na putu da temeljito istraži nalazišta nafte i plina u Jadranu. Ako se pokaže da su ta nalazišta komercijalno isplativa, bila bi šteta da sama otkriva “toplu vodu” i luta tražeći najprihvatljiviji model koncesioniranja kada može iskoristiti najbolje od onoga što primjenjuje Norveška.

Istodobno, na tim radionicama ponudit ćemo odgovore kako pristupiti norveškom tržištu nafte i plina. Naši poduzetnici će se educirati o tome koji su standardi potrebni i prihvatljivi da bi se ušlo na to vrlo primamljivo tržište, koji su to potrebni certifikati, kakav se marketinški pristup koristi.

Dakle, na jednom mjestu dobit će sve informacije potrebne da bi i naši poduzetnici zakoračili prema norveškim tvrtkama spremnim da surađuju s hrvatskim poduzetnicima – kaže Ana Zajc, upraviteljica Inovacijskog inkubatora i viši projektni konzultant “CroNoMara”.

www.slobodnadalmacija.hr 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video