O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Hidroavionom do Korčule za 15 minuta

Njemačko-hrvatska tvrtka European Coastal Airlines (ECA) Dubrovnik bi uskoro hidroavionskom vezom mogla povezati s Korčulom, Lastovom, Hvarom i Splitom. Predstavnici ECA-e o tome u Dubrovniku pregovaraju sa županijskim i gradskim vlastima kako bi se dogovorile lokacije za slijetanje i mjesto za izgradnju pontona u luci Gruž.
– U pregovorima smo sa županijskim vlastima i očekujemo zeleno svjetlo za lokacije u Korčuli i u Dubrovniku. Imamo već građevinsku dozvolu za ponton na Lastovu – kazao je Jan Albers iz ECA-e.

Ako ECA uspije u svom naumu, hidroavionom će se s Korčule u Dubrovnik stizati za petnaestak minuta, a karta u jednom smjeru iznosit će oko 150 kuna. Do Lastova će let trajati malo duže, karta će koštati oko 250 kuna, a do Splita tristotinjak kuna.

Korčula bi dva puta dnevno bila povezana zimi s Dubrovnikom, a ljeti minimalo tri ili četiri puta, ali, kako kaže Jan Albers, sve će ovisiti o broju rezervacija. Hidroavion mora sletjeti tristo metara od obale pa je potrebno dobiti lokaciju za slijetanje, a također se treba izgraditi ponton u luci Gruž površine 100 metara kvadratnih.

U luku smije pristajati kao plovilo, ali s obzirom na to da ima krila, tehnički ne može pristajati uz obalu pa zato treba ponton, za koji je potrebna lokacijska dozvola, te koji bi se dao u koncesiju. Aerodromi na vodi u pravilu se sastoje od uzletno-sletne staze i dijela u lukama gdje hidroavion uplovljava kao brod, za što treba pontone za pristajanje, “plutajuće” ili fiksne.

ECA liniju akvatorijem najjužnije županije namjerava održavati letjelicama – amfibijama tipa “De Havilland Twin Otter DHC-6”, kanadske kompanije de Havilland, s 19 sjedala. Raspon je krila tih letjelica 40 metara, a najjači zvuk iznosi tek 60 decibela, što znači da ne stvaraju buku.

Nedavno je ovaj projekt najavio i zamjenik župana Davorko Obuljen, izvijestivši kako se o tom projektu već više od godinu dana pregovara s njemačko-hrvatskom tvrtkom European Coastal Airlines.

www.slobodnadalmacija.hr

Njemačko-hrvatska tvrtka European Coastal Airlines (ECA) Dubrovnik bi uskoro hidroavionskom vezom mogla povezati s Korčulom, Lastovom, Hvarom i Splitom. Predstavnici ECA-e o tome u Dubrovniku pregovaraju sa županijskim i gradskim vlastima kako bi se dogovorile lokacije za slijetanje i mjesto za izgradnju pontona u luci Gruž.
– U pregovorima smo sa županijskim vlastima i očekujemo zeleno svjetlo za lokacije u Korčuli i u Dubrovniku. Imamo već građevinsku dozvolu za ponton na Lastovu – kazao je Jan Albers iz ECA-e.

Ako ECA uspije u svom naumu, hidroavionom će se s Korčule u Dubrovnik stizati za petnaestak minuta, a karta u jednom smjeru iznosit će oko 150 kuna. Do Lastova će let trajati malo duže, karta će koštati oko 250 kuna, a do Splita tristotinjak kuna.

Korčula bi dva puta dnevno bila povezana zimi s Dubrovnikom, a ljeti minimalo tri ili četiri puta, ali, kako kaže Jan Albers, sve će ovisiti o broju rezervacija. Hidroavion mora sletjeti tristo metara od obale pa je potrebno dobiti lokaciju za slijetanje, a također se treba izgraditi ponton u luci Gruž površine 100 metara kvadratnih.

U luku smije pristajati kao plovilo, ali s obzirom na to da ima krila, tehnički ne može pristajati uz obalu pa zato treba ponton, za koji je potrebna lokacijska dozvola, te koji bi se dao u koncesiju. Aerodromi na vodi u pravilu se sastoje od uzletno-sletne staze i dijela u lukama gdje hidroavion uplovljava kao brod, za što treba pontone za pristajanje, “plutajuće” ili fiksne.

ECA liniju akvatorijem najjužnije županije namjerava održavati letjelicama – amfibijama tipa “De Havilland Twin Otter DHC-6”, kanadske kompanije de Havilland, s 19 sjedala. Raspon je krila tih letjelica 40 metara, a najjači zvuk iznosi tek 60 decibela, što znači da ne stvaraju buku.

Nedavno je ovaj projekt najavio i zamjenik župana Davorko Obuljen, izvijestivši kako se o tom projektu već više od godinu dana pregovara s njemačko-hrvatskom tvrtkom European Coastal Airlines.

www.slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video