O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svečanost rezanja čelika za LNG tanker ABS klase

Brodogradilište Jiangsu tvrtke China Merchant Heavy Industries održalo je u nedjelju, 11. rujna, svečanost rezanja čelika čime je obilježen početak izgradnje LNG tankera ABS klase za tvrtku Saga LNG, kapaciteta s 45.000 kubnih metara.

Brod je prvi od dva takva plovila koje je Saga LNG Shipping naručila krajem 2015. godine, navela je tvrtka u priopćenju.

Brod, oznake trupa CMHI-188, bit će prvi LNGC koji ima IMO Tip A sustav LNG-a kojeg je osmislio LNG New Technologies (LNT) iz Norveške.

Govoreći o prekretnici rezanja čelika, osnivač tvrtke Saga LNG Shipping, David Wu, je istaknuo da se tvrtka nastoji pomaknuti prema optimizaciji pomorske LNG logistike u malom i srednjem segmentu.

Na temelju LNT A-BOX tehnologije, Saga LNG Shipping ima za cilj izgraditi, posjedovati i upravljati čitavim nizom malih i srednjih LNG brodova, uključujući FSU, LNG barže, tankere, FSRU, FLNG i LNG brodove za opskrbu u rasponu od 1.000 do 100.000 kubnih metara.

Brod, koji će imati Wärtsilä dual-fuel glavni pogonski sustav, zakazan je za isporuku u 2018. godini.

www.lngworldnews.com

Brodogradilište Jiangsu tvrtke China Merchant Heavy Industries održalo je u nedjelju, 11. rujna, svečanost rezanja čelika čime je obilježen početak izgradnje LNG tankera ABS klase za tvrtku Saga LNG, kapaciteta s 45.000 kubnih metara.

Brod je prvi od dva takva plovila koje je Saga LNG Shipping naručila krajem 2015. godine, navela je tvrtka u priopćenju.

Brod, oznake trupa CMHI-188, bit će prvi LNGC koji ima IMO Tip A sustav LNG-a kojeg je osmislio LNG New Technologies (LNT) iz Norveške.

Govoreći o prekretnici rezanja čelika, osnivač tvrtke Saga LNG Shipping, David Wu, je istaknuo da se tvrtka nastoji pomaknuti prema optimizaciji pomorske LNG logistike u malom i srednjem segmentu.

Na temelju LNT A-BOX tehnologije, Saga LNG Shipping ima za cilj izgraditi, posjedovati i upravljati čitavim nizom malih i srednjih LNG brodova, uključujući FSU, LNG barže, tankere, FSRU, FLNG i LNG brodove za opskrbu u rasponu od 1.000 do 100.000 kubnih metara.

Brod, koji će imati Wärtsilä dual-fuel glavni pogonski sustav, zakazan je za isporuku u 2018. godini.

www.lngworldnews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video