O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Luka Koper dobila tri nove moderne RTG dizalice

Slovenska luka Koper dobila je 10. rujna tri nove E-RTG dizalice s gumenim kotačima.

RTG dizalice izgradio je finski proizvođač Konecranes, elementi su izgrađeni u hrvatskoj tvrtki Radež iz Blata na Korčuli te sklopljeni i završno opremljeni u Splitu, a 90-metarska barža ih je prevezla do Kopra.

Svaka 142-tonska dizalica koristi struju kao izvor napajanja, što je bolje za okoliš, stvara manje buke i nema izravne emisije.

S ukupno 22 RTG dizalice, nove dizalice će doprinijeti produktivnosti kontejnerskog terminala luke Koper.

“Ulaganja u novu opremu i strojeve većih kapaciteta dio su većeg projekta modernizacije kontejnerskog terminala i povećanje kapaciteta obrade kontejnera, uključujući produženje pristaništa i dodatnih skladišta”, izjavile su lučke vlasti.

Još četiri dizalice očekuju se da će biti isporučene u sljedeća dva mjeseca, navode lučke vlasti.

Ulaganja u kontejnerske objekte počela su prošle godine jaružanjem morskog dna na pristaništu kontejnerskog terminala i povećanjem skladišnih kapaciteta.

Do 2020. godine, Luka Koper očekuje da će u svoj kontejnerski terminal uložiti 235 milijuna eura (264 milijuna dolara).

www.worldmaritimenews.com

Slovenska luka Koper dobila je 10. rujna tri nove E-RTG dizalice s gumenim kotačima.

RTG dizalice izgradio je finski proizvođač Konecranes, elementi su izgrađeni u hrvatskoj tvrtki Radež iz Blata na Korčuli te sklopljeni i završno opremljeni u Splitu, a 90-metarska barža ih je prevezla do Kopra.

Svaka 142-tonska dizalica koristi struju kao izvor napajanja, što je bolje za okoliš, stvara manje buke i nema izravne emisije.

S ukupno 22 RTG dizalice, nove dizalice će doprinijeti produktivnosti kontejnerskog terminala luke Koper.

“Ulaganja u novu opremu i strojeve većih kapaciteta dio su većeg projekta modernizacije kontejnerskog terminala i povećanje kapaciteta obrade kontejnera, uključujući produženje pristaništa i dodatnih skladišta”, izjavile su lučke vlasti.

Još četiri dizalice očekuju se da će biti isporučene u sljedeća dva mjeseca, navode lučke vlasti.

Ulaganja u kontejnerske objekte počela su prošle godine jaružanjem morskog dna na pristaništu kontejnerskog terminala i povećanjem skladišnih kapaciteta.

Do 2020. godine, Luka Koper očekuje da će u svoj kontejnerski terminal uložiti 235 milijuna eura (264 milijuna dolara).

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video