O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Luka Oakland postaje dio rute Azija – SAD

Na transpacifičkom plovnom putu, koji povezuje Aziju i SAD, jednom tjedno pristajat će se u luci Oakland, počevši od 6. studenog 2016. godine. Ovim potezom, Oakland će postati šesta stanica na Calco-C usluzi, za koju se očekuje da će donijeti dodatnih 50 dolazaka brodova u luku na godišnjoj razini.

To bi moglo povećati volumen tereta luke Oakland za čak 30.000 TEU godišnje, objašnila je lučka kapetanija.

U 2015., luka Oakland obradila je 2,3 milijuna TEU.

Uslugom Calco-C, koja povezuje luke u Vijetnamu, Kini i Kaliforniji, upravljaju japanski brodar K Line, tajvanski Wan Hai Lines i singapurski Pacific Internmational Lines (PIL).

Ostale luke na usluzi su Cai Mep u Vijetnamu, Xiamen, Yantian i Nansha u Kini, te luka Long Beach u Kaliforniji.

Tri prijevoznika razmjestila se sedam brodova na usluzi, s kapacitetom u rasponu od 8.000 do 9.000 TEU-a, koji će tjedno pristajati na Međunarodnom kontejnerskom terminalu luke Oakland.

www.worldmaritimenews.com

Na transpacifičkom plovnom putu, koji povezuje Aziju i SAD, jednom tjedno pristajat će se u luci Oakland, počevši od 6. studenog 2016. godine. Ovim potezom, Oakland će postati šesta stanica na Calco-C usluzi, za koju se očekuje da će donijeti dodatnih 50 dolazaka brodova u luku na godišnjoj razini.

To bi moglo povećati volumen tereta luke Oakland za čak 30.000 TEU godišnje, objašnila je lučka kapetanija.

U 2015., luka Oakland obradila je 2,3 milijuna TEU.

Uslugom Calco-C, koja povezuje luke u Vijetnamu, Kini i Kaliforniji, upravljaju japanski brodar K Line, tajvanski Wan Hai Lines i singapurski Pacific Internmational Lines (PIL).

Ostale luke na usluzi su Cai Mep u Vijetnamu, Xiamen, Yantian i Nansha u Kini, te luka Long Beach u Kaliforniji.

Tri prijevoznika razmjestila se sedam brodova na usluzi, s kapacitetom u rasponu od 8.000 do 9.000 TEU-a, koji će tjedno pristajati na Međunarodnom kontejnerskom terminalu luke Oakland.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here