O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sudar LPG tankera u bulkera u Argentini

LPG tanker „Charlton” i brod za prijevoz rasutih tereta „Rich Future” sudarili su se u kanalu Punta Indio u Rio de la Plata u Argentini. Brod za prijevoz rasutog tereta je bio na putu za San Lorenzo i udario LPG tanker koji je plovio za Senegalu. Okolnosti nesreće nisu jasne, ali su oba broda plovila na križajućoj ruti i bulker je manevrirao u zadnji čas, no to nije bilo dovoljno da se izbjegne sudar. Brod za prijevoz rasutih tereta nije pretrpio veću štetu i nastavio je prema sidrištu San Lorenzo na rijeci Parana, gdje se usidrio i čeka pregled. LPG tanker je oštećen, ali je ostao na površini. Brod je usidren u kanalu Punta Indio, gdje će biti popravljen i pregledan prije povratka u službu.

Tijekom sudara jedan pomorac na LPG tankeru je ozlijeđen i pružena mu je medicinska pomoć u lokalnoj bolnici, a potom se vratio ne brod. Lokalne vlasti započele su istragu o uzroku nesreće. Nema izvješća o zagađenju tijekom nesreće.

LPG tanker „Charlton” ima ukupnu dužinu od 120 metara, širinu 19 metara i maksimalni gaz 6,6 metara. Nosivost broda je 9.127 DWT, a bruto tonaža je 7218 BRT. Brod je izgrađen 2006. godine u brodogradilištu Miura u Saikiju u Japanu. Vlasnik i operator tankera je singapurska tvrtka Komaya Shipping.

Bulker „Rich Future” ima ukupnu dužinu od 229 metara, širinu 32 metra i maksimalni gaz 8 metara. Nosivost broda je 82.197 DWT, a bruto tonaža je 43.022 BRT. Brod je izgrađen 2013. godine u brodogradilištu Tsuneishi u Fukuyami u Japanu. Brod je u vlasništvu i njime upravlja japanska tvrtka Fuyo Kaiun.

www.maritimeherald.com

LPG tanker „Charlton” i brod za prijevoz rasutih tereta „Rich Future” sudarili su se u kanalu Punta Indio u Rio de la Plata u Argentini. Brod za prijevoz rasutog tereta je bio na putu za San Lorenzo i udario LPG tanker koji je plovio za Senegalu. Okolnosti nesreće nisu jasne, ali su oba broda plovila na križajućoj ruti i bulker je manevrirao u zadnji čas, no to nije bilo dovoljno da se izbjegne sudar. Brod za prijevoz rasutih tereta nije pretrpio veću štetu i nastavio je prema sidrištu San Lorenzo na rijeci Parana, gdje se usidrio i čeka pregled. LPG tanker je oštećen, ali je ostao na površini. Brod je usidren u kanalu Punta Indio, gdje će biti popravljen i pregledan prije povratka u službu.

Tijekom sudara jedan pomorac na LPG tankeru je ozlijeđen i pružena mu je medicinska pomoć u lokalnoj bolnici, a potom se vratio ne brod. Lokalne vlasti započele su istragu o uzroku nesreće. Nema izvješća o zagađenju tijekom nesreće.

LPG tanker „Charlton” ima ukupnu dužinu od 120 metara, širinu 19 metara i maksimalni gaz 6,6 metara. Nosivost broda je 9.127 DWT, a bruto tonaža je 7218 BRT. Brod je izgrađen 2006. godine u brodogradilištu Miura u Saikiju u Japanu. Vlasnik i operator tankera je singapurska tvrtka Komaya Shipping.

Bulker „Rich Future” ima ukupnu dužinu od 229 metara, širinu 32 metra i maksimalni gaz 8 metara. Nosivost broda je 82.197 DWT, a bruto tonaža je 43.022 BRT. Brod je izgrađen 2013. godine u brodogradilištu Tsuneishi u Fukuyami u Japanu. Brod je u vlasništvu i njime upravlja japanska tvrtka Fuyo Kaiun.

www.maritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video