O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Požar na ˝Burgosu˝ stavljen pod kontrolu

Požar na Pemexovom kemijskom tankeru „Burgos” stavljen je pod kontrolu nakon 30 sati borbe s vatrom. Plamen je progutao dva spremnika za teret, no zadržan je kako se ne bi proširio na cijeli brod ili druge spremnike. Prema lokalnim vlastima više od 167.000 barela nafte je izgorjelo u požaru, a glavni zadatak vatrogasaca je bio zaštititi brod od širenja plamena. Vatra će biti u potpunosti ugašena u roku od 1-2 dana, zbog kompliciranog vrste tereta i opasnosti za plovidbenu sposobnost broda. U gašenju požara sudjelovala su tri vatrogasna plovila, pet lučkih tegljača i četiri broda Meksičke mornarice, koji i dalje nastavljaju polijevati vodu preko brodskog trupa, pokušavajući smanjiti temperaturu i spriječiti pucanje.

Prema lokalnim vlastima, ne postoji veliko onečišćenje okoliša od izlijevanja nafte, osim nekoliko manjih naftnih mrlja oko gorućeg tankera. Na mjesto događaja su poslani brodovi sa zaštitnim branama i opremom za čišćenje, čiji je cilj da se spriječi dodatno širenje naftne mrlje.

“Ne postoji niti jedna druga opasnost, gorivo se izlijeva u more, ali ga ne zagađuje jer izgara. Nafta ne dopire do morskog dna, nego ostaje na površini gdje gori”, rekao je direktor tvrtke APIVER, Juan Ignacio Fernandez Carvajal. “Još uvijek postoji opasnost od potonuća, ali pokušavamo to izbjeći”, dodao je Carvajal.

www.maritimeherald.com

Požar na Pemexovom kemijskom tankeru „Burgos” stavljen je pod kontrolu nakon 30 sati borbe s vatrom. Plamen je progutao dva spremnika za teret, no zadržan je kako se ne bi proširio na cijeli brod ili druge spremnike. Prema lokalnim vlastima više od 167.000 barela nafte je izgorjelo u požaru, a glavni zadatak vatrogasaca je bio zaštititi brod od širenja plamena. Vatra će biti u potpunosti ugašena u roku od 1-2 dana, zbog kompliciranog vrste tereta i opasnosti za plovidbenu sposobnost broda. U gašenju požara sudjelovala su tri vatrogasna plovila, pet lučkih tegljača i četiri broda Meksičke mornarice, koji i dalje nastavljaju polijevati vodu preko brodskog trupa, pokušavajući smanjiti temperaturu i spriječiti pucanje.

Prema lokalnim vlastima, ne postoji veliko onečišćenje okoliša od izlijevanja nafte, osim nekoliko manjih naftnih mrlja oko gorućeg tankera. Na mjesto događaja su poslani brodovi sa zaštitnim branama i opremom za čišćenje, čiji je cilj da se spriječi dodatno širenje naftne mrlje.

“Ne postoji niti jedna druga opasnost, gorivo se izlijeva u more, ali ga ne zagađuje jer izgara. Nafta ne dopire do morskog dna, nego ostaje na površini gdje gori”, rekao je direktor tvrtke APIVER, Juan Ignacio Fernandez Carvajal. “Još uvijek postoji opasnost od potonuća, ali pokušavamo to izbjeći”, dodao je Carvajal.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here