O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Finska preuzela ledolomac ˝Polaris˝ na LNG pogon

Ledolomac „Polaris” na LNG pogon isporučen je 28. rujna Finskoj Transportnoj Agenciji, priopćio je brodograditelj Arctech Helsinki Shipyard. Brodogradilište Arctech Helsinki isporučilo je najmoćniju prinovu finskoj floti ledolomaca i brod od 9300 bruto tona predan je operateru u državnom vlasništvu, tvrtki Arctia Icebreaking Oy.

Prototip broda koji je u stanju koristiti ili ukapljeni prirodni plin ili dizel gorivo s niski udjelom sumpora dizajniran je da služi najmanje 50 godina u operacijama probijanja leda, izlijevanja nafte i spašavanja na moru, navodi Arctech Helsinki Shipyard.

Ledolomac je u skladu s međunarodnim IMO Tier III standardima emisija i posebnim uvjetima za emisije sumpora u Baltičkom moru.

Uz dužinu od 110 metara i širinom 24,4 metra, brod je opremljen sa tri azipod jedinice propulzije koje se rotiraju 360 ° što omogućuje prvoklasno manevriranje, rekao je brodograditelj.

Uz kapacitet razbijanja leda od 1,8 m pri brzini od 3,5 čvora „Polaris” može raditi u svim uvjetima u Baltičkom moru, koristeći ili plin ili dizel gorivo u svim okolnostima, rekao je direktor Arctech Helsinki Shipyard, Esko Mustamäki, dodajući da će brod “će služiti za finsku zimsku navigaciju u narednim desetljećima.”

www.worldmaritimenews.com

Ledolomac „Polaris” na LNG pogon isporučen je 28. rujna Finskoj Transportnoj Agenciji, priopćio je brodograditelj Arctech Helsinki Shipyard. Brodogradilište Arctech Helsinki isporučilo je najmoćniju prinovu finskoj floti ledolomaca i brod od 9300 bruto tona predan je operateru u državnom vlasništvu, tvrtki Arctia Icebreaking Oy.

Prototip broda koji je u stanju koristiti ili ukapljeni prirodni plin ili dizel gorivo s niski udjelom sumpora dizajniran je da služi najmanje 50 godina u operacijama probijanja leda, izlijevanja nafte i spašavanja na moru, navodi Arctech Helsinki Shipyard.

Ledolomac je u skladu s međunarodnim IMO Tier III standardima emisija i posebnim uvjetima za emisije sumpora u Baltičkom moru.

Uz dužinu od 110 metara i širinom 24,4 metra, brod je opremljen sa tri azipod jedinice propulzije koje se rotiraju 360 ° što omogućuje prvoklasno manevriranje, rekao je brodograditelj.

Uz kapacitet razbijanja leda od 1,8 m pri brzini od 3,5 čvora „Polaris” može raditi u svim uvjetima u Baltičkom moru, koristeći ili plin ili dizel gorivo u svim okolnostima, rekao je direktor Arctech Helsinki Shipyard, Esko Mustamäki, dodajući da će brod “će služiti za finsku zimsku navigaciju u narednim desetljećima.”

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here