O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Cosco Shipping mogao bi kupiti imovinu terminala tvrtke Hanjin

Kineska tvrtka Cosco Shipping moći će kupiti imovinu terminala bankrotiranog južnokorejskog prijevoznika Hanjin Shipping, koja se sastoji od dva kontejnerska terminala u Južnoj Koreji i jedan u luci Long Beach u Kaliforniji. Pregovori o transakciji su u ranoj fazi, ali mogli bi završiti u narednih nekoliko mjeseci. Financijski detalji transakcije još nisu objavljeni. Međutim, Cosco je zainteresiran samo za imovinu terminala tvrtke Hanjin Shipping i nije spreman kupiti neke od brodova bankrotirane prijevozničke tvrtke.

“Željeli bismo prostudirati ako budu ponuđeni i ako postoji volja za prodaju Hanjinovog dijela”, rekao je predsjednik Cosco Shippinga, Xu Lirong. “Neplaniramo kupovinu brodova južnokorejske tvrtke”, dodao je Lirong.

Hanjin Shipping je 31. kolovoza podnio stečaj Centralni Okružnom sudu u Seulu, stvarajući najveću grešku u kontejnerskoj industriji u svjetskoj povijesti. Tvrtka je trenutno sedma najveća kontejnerska tvrtka u smislu kapaciteta. Centralni Okružni sud u Seulu nadzire stečajni postupak Hanjina i izjavio je da razmišlja o prodaji cijele tvrtke, ali nije dao konkretne podatke.

www.maritimeherald.com

Kineska tvrtka Cosco Shipping moći će kupiti imovinu terminala bankrotiranog južnokorejskog prijevoznika Hanjin Shipping, koja se sastoji od dva kontejnerska terminala u Južnoj Koreji i jedan u luci Long Beach u Kaliforniji. Pregovori o transakciji su u ranoj fazi, ali mogli bi završiti u narednih nekoliko mjeseci. Financijski detalji transakcije još nisu objavljeni. Međutim, Cosco je zainteresiran samo za imovinu terminala tvrtke Hanjin Shipping i nije spreman kupiti neke od brodova bankrotirane prijevozničke tvrtke.

“Željeli bismo prostudirati ako budu ponuđeni i ako postoji volja za prodaju Hanjinovog dijela”, rekao je predsjednik Cosco Shippinga, Xu Lirong. “Neplaniramo kupovinu brodova južnokorejske tvrtke”, dodao je Lirong.

Hanjin Shipping je 31. kolovoza podnio stečaj Centralni Okružnom sudu u Seulu, stvarajući najveću grešku u kontejnerskoj industriji u svjetskoj povijesti. Tvrtka je trenutno sedma najveća kontejnerska tvrtka u smislu kapaciteta. Centralni Okružni sud u Seulu nadzire stečajni postupak Hanjina i izjavio je da razmišlja o prodaji cijele tvrtke, ali nije dao konkretne podatke.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here