O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL prodaje LR1 tanker za 18 milijuna dolara

Japanska brodarska tvrtka Mitsui O.S.K. Lines, Ltd (MOL) dodatno je smanjila svoju flotu budući da je odlučila prodati svoj LR1 tanker „Classy Victoria” , izgrađen 2007. godine, navodi se u podacima VesselsValue.

Izgrađen u japanskom brodogradilištu Onomichi brod je prodan nepoznatom kupcu po cijeni od 18 milijuna dolara.

Osim toga, kupoprodajni ugovor za tanker nosivosti 75.000 dwt tanker na 75.000 pruža MOL-u mogućnosti kupnje.

VesselsValue podaci pokazuju da je ugovor o prodaji postignut 7. listopada, isti dan kada je MOL odlučio prodati drugi Capesize brod za rasuti teret po cijeni od 28 milijuna dolara.

Brod „Sampaguita Dream”, nosivosti 180.700 DWT, prodan je neimenovanom kupcu s Dalekog Istoka.

Taj potez je dio plana restrukturiranja tvrtke koji je najavljen ove godine.

Do sada je u 2016. godini, MOL postigao sporazume o prodaji ukupno devet brodova, odnosno, pet Capesize brodova, Handy tankera za kemikalije, VLCC-a, LPG i LR1 tankera.

www.worldmaritimenews.com

Japanska brodarska tvrtka Mitsui O.S.K. Lines, Ltd (MOL) dodatno je smanjila svoju flotu budući da je odlučila prodati svoj LR1 tanker „Classy Victoria” , izgrađen 2007. godine, navodi se u podacima VesselsValue.

Izgrađen u japanskom brodogradilištu Onomichi brod je prodan nepoznatom kupcu po cijeni od 18 milijuna dolara.

Osim toga, kupoprodajni ugovor za tanker nosivosti 75.000 dwt tanker na 75.000 pruža MOL-u mogućnosti kupnje.

VesselsValue podaci pokazuju da je ugovor o prodaji postignut 7. listopada, isti dan kada je MOL odlučio prodati drugi Capesize brod za rasuti teret po cijeni od 28 milijuna dolara.

Brod „Sampaguita Dream”, nosivosti 180.700 DWT, prodan je neimenovanom kupcu s Dalekog Istoka.

Taj potez je dio plana restrukturiranja tvrtke koji je najavljen ove godine.

Do sada je u 2016. godini, MOL postigao sporazume o prodaji ukupno devet brodova, odnosno, pet Capesize brodova, Handy tankera za kemikalije, VLCC-a, LPG i LR1 tankera.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here