O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Damen obavio transport dvanaest pontona i tegljača

Nizozemski brodograditelj Damen završio je svoj najnoviji višestruki prijevoz plovila koji je uključivao dvanaest Damen Stan pontona i tegljača. Brodovi su transportirani u Nizozemsku iz brodogradilišta u Kini i Vijetnamu.

Brodove su prevezao MV „Svenja”, u vlasništvu tvrtke za prijevoz teških tereta SAL Heavy Lift, koji je isplovio iz Šangaja krajem kolovoza, natovaren Stan pontonima iz brodogradilišta Damen Yichang Shipyard.

Nakon zaustavljanja u Vijetnamu da pokupi šest tegljača koji su izgrađeni u brodogradilištu Damen Song Cam, brod je započeo svoj put u Nizozemsku, gdje je istovario dvanaest plovila.

“Naišli smo na teške vremenske uvjete na putu iz Vijetnama, ali svi brodovi su sigurno i iskrcani u Rotterdamu”, rekao je Rimmert Berlijn, koordinator za prijevoz teških tereta tvrtke Damen.

Damenov inženjer za dizajn Hugo Hoekstra je rekao da će se pontoni moći koristiti u industriji kao što su uzgoj ribe, jaružanje i izgradnje.

Nakon nedavne ratifikacije Konvencije IMO upravljanja balastnim vodama, očekuje se da će Stan pontoni sve više biti instalirani s opremom za obradu balastnih voda.

“Naime, u ovoj situaciji, vlastite cisterne pontona mogu se koristiti za privremeno skladištenje balastnih voda”, rekao je Hoekstra.

www.worldmaritimenews.com

Nizozemski brodograditelj Damen završio je svoj najnoviji višestruki prijevoz plovila koji je uključivao dvanaest Damen Stan pontona i tegljača. Brodovi su transportirani u Nizozemsku iz brodogradilišta u Kini i Vijetnamu.

Brodove su prevezao MV „Svenja”, u vlasništvu tvrtke za prijevoz teških tereta SAL Heavy Lift, koji je isplovio iz Šangaja krajem kolovoza, natovaren Stan pontonima iz brodogradilišta Damen Yichang Shipyard.

Nakon zaustavljanja u Vijetnamu da pokupi šest tegljača koji su izgrađeni u brodogradilištu Damen Song Cam, brod je započeo svoj put u Nizozemsku, gdje je istovario dvanaest plovila.

“Naišli smo na teške vremenske uvjete na putu iz Vijetnama, ali svi brodovi su sigurno i iskrcani u Rotterdamu”, rekao je Rimmert Berlijn, koordinator za prijevoz teških tereta tvrtke Damen.

Damenov inženjer za dizajn Hugo Hoekstra je rekao da će se pontoni moći koristiti u industriji kao što su uzgoj ribe, jaružanje i izgradnje.

Nakon nedavne ratifikacije Konvencije IMO upravljanja balastnim vodama, očekuje se da će Stan pontoni sve više biti instalirani s opremom za obradu balastnih voda.

“Naime, u ovoj situaciji, vlastite cisterne pontona mogu se koristiti za privremeno skladištenje balastnih voda”, rekao je Hoekstra.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video