O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL preuzeo isporuku prvog VLEC broda u svijetu

Japanska brodarska tvrtka Mitsui O.S.K. Lines (MOL) preuzela je isporuku „Ethane Crystal”, prvog VLEC broda u svijetu, koji je izgradio južnokorejski brodograditelj Samsung Heavy Industries (SHI) za tvrtku Reliance Industries Limited (Reliance) sa sjedištem u Mumbaiju.

„Ethane Crystal”, kapaciteta 80.000 kubnih metara, prvi je u nizu od šest VLEC-a koje je Reliance naručio od brodograditelja SHI u srpnju 2014.

Prema sporazumu potpisanom u prosincu 2014., Reliance je imenovano tvrtku MOL da preuzme nadzor nad novogradnjama i bude njihov operator.

Prošlog mjeseca, „Ethane Crystal” i njegov sestrinski brod „Ethane Emerald”, porinuti su u brodogradilištu u Geoje u Južnoj Koreji. Ovo su, kako se navodi, najveći VLEC brodovi ikada izgrađeni.

Uz dužinu od 227,85 metara i širinu 36,49 metara, „Ethane Crystal,” nosivosti 57.494 dwt, ima membransku tehnologiju osmišljenu od strane francuske tvrtke za pomorski inženjering Gaztransport et Technigaz (GTT).

Šest brodova će se koristiti za prijevoz etana iz SAD-a u Indiju.

Isporuka preostalih četiri VLEC broda, čija je tržišna vrijednost 97,12 milijuna dolara po brodu, zakazana je u 2017. godini.

www.worldmaritimenews.com

Japanska brodarska tvrtka Mitsui O.S.K. Lines (MOL) preuzela je isporuku „Ethane Crystal”, prvog VLEC broda u svijetu, koji je izgradio južnokorejski brodograditelj Samsung Heavy Industries (SHI) za tvrtku Reliance Industries Limited (Reliance) sa sjedištem u Mumbaiju.

„Ethane Crystal”, kapaciteta 80.000 kubnih metara, prvi je u nizu od šest VLEC-a koje je Reliance naručio od brodograditelja SHI u srpnju 2014.

Prema sporazumu potpisanom u prosincu 2014., Reliance je imenovano tvrtku MOL da preuzme nadzor nad novogradnjama i bude njihov operator.

Prošlog mjeseca, „Ethane Crystal” i njegov sestrinski brod „Ethane Emerald”, porinuti su u brodogradilištu u Geoje u Južnoj Koreji. Ovo su, kako se navodi, najveći VLEC brodovi ikada izgrađeni.

Uz dužinu od 227,85 metara i širinu 36,49 metara, „Ethane Crystal,” nosivosti 57.494 dwt, ima membransku tehnologiju osmišljenu od strane francuske tvrtke za pomorski inženjering Gaztransport et Technigaz (GTT).

Šest brodova će se koristiti za prijevoz etana iz SAD-a u Indiju.

Isporuka preostalih četiri VLEC broda, čija je tržišna vrijednost 97,12 milijuna dolara po brodu, zakazana je u 2017. godini.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video