O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Korea Line preuzima rutu Azija – SAD posrnulog Hanjina

Južnokorejska brodarska tvrtka Korea Line Corp. izabrana je kao preferirani ponuđač za azijsko-američku rutu i udjelu u kontejnerskom terminalu kalifornijske luke Long Beach tvrtke Hanjin Shipping u stečaju put, izvijestili su lokalni mediji.

Korea Line nadmašila je svog sunarodnjaka, brodarsku tvrtku Hyundai Merchant Marine (HMM), nakon što su obje tvrtke prošli tjedan podnijele svoje konačne ponude za kupovinu imovine Hanjina.

Očekuje se da će prodaja imovine biti dovršena ovaj mjesec, rekli su lokalni mediji, dodajući da je cijena azijsko-američke rute mogla doseći i do 85,4 milijuna.

Hanjin posjeduje 54% udjela terminalnog operatora Total Terminals International (TTI), koji upravlja s dva postrojenja u Long Beachu i Seattleu.

Azija – SAD ruta navodno donosi do 4 trilijuna KRW (3,4 milijarde dolara) godišnje, a njezin tržišni udio iznosi 7 posto, po čemu je šesta po veličini među svjetskim brodarima.

Hanjin je podnio zahtjev za sudsku zaštitu u kolovozu 2016. nakon što su njegovi vjerovnici, na čelu s Korea Development Bank (KDB), odlučili otkazati dodatnu financijsku potporu tvrtki.

Tvrtka sada traži da proda svoju imovinu kako bi vratio dug koji je na kraju lipnja iznosio 6 trilijuna KRW.

www.worldmaritimenews.com

Južnokorejska brodarska tvrtka Korea Line Corp. izabrana je kao preferirani ponuđač za azijsko-američku rutu i udjelu u kontejnerskom terminalu kalifornijske luke Long Beach tvrtke Hanjin Shipping u stečaju put, izvijestili su lokalni mediji.

Korea Line nadmašila je svog sunarodnjaka, brodarsku tvrtku Hyundai Merchant Marine (HMM), nakon što su obje tvrtke prošli tjedan podnijele svoje konačne ponude za kupovinu imovine Hanjina.

Očekuje se da će prodaja imovine biti dovršena ovaj mjesec, rekli su lokalni mediji, dodajući da je cijena azijsko-američke rute mogla doseći i do 85,4 milijuna.

Hanjin posjeduje 54% udjela terminalnog operatora Total Terminals International (TTI), koji upravlja s dva postrojenja u Long Beachu i Seattleu.

Azija – SAD ruta navodno donosi do 4 trilijuna KRW (3,4 milijarde dolara) godišnje, a njezin tržišni udio iznosi 7 posto, po čemu je šesta po veličini među svjetskim brodarima.

Hanjin je podnio zahtjev za sudsku zaštitu u kolovozu 2016. nakon što su njegovi vjerovnici, na čelu s Korea Development Bank (KDB), odlučili otkazati dodatnu financijsku potporu tvrtki.

Tvrtka sada traži da proda svoju imovinu kako bi vratio dug koji je na kraju lipnja iznosio 6 trilijuna KRW.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video