O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hanjin prodaje dva kontejnerska broda u otpad

Južnokorejski brodar Hanjin Shipping u financijskim problemima prodao je svoja dva kontejnerska broda u otpad, pokazuju podaci VesselsValue. Radi se o brodovima Post-Panamax „Hanjin Paris” od 5.302 TEU i Panamax brod „Hanjin Los Angeles”, kapaciteta 4.024 TEU.

„Hanjin Los Angeles” nosivosti 62.800 DWT prodan je za 294 USD / LTD, a „Hanjin Pariz”, nosivosti 67.300 dwt za 289 USD / LDT.

Hanjin Shipping prodao „Hanjin Los Angeles” neimenovanom kupcu u Singapuru, dok lokacija drugog kupca nije otkrivena.

Oba broda je izgradio južnokorejski brodograditelj Hanjin Heavy Industries 1997. godine.

Tržišna vrijednost broda „Hanjin Los Angeles” iznosi 5,86 milijuna dolara, a „Hanjin Pariz” 7.980.000 dolara.

Tvrtka je upala u probleme i podnijela zahtjev za sudski stečaj krajem kolovoza, nakon što su joj njezini vjerovnici otkazali dodatnu financijsku potporu, počevši od 4. rujna 2016. godine.

Hanjin sada nastoji prodati svoju imovinu kako bi vratio dug koji je na kraju lipnja 2016. iznosio 6 milijardi KRW.

www.worldmaritimeherald.com

Južnokorejski brodar Hanjin Shipping u financijskim problemima prodao je svoja dva kontejnerska broda u otpad, pokazuju podaci VesselsValue. Radi se o brodovima Post-Panamax „Hanjin Paris” od 5.302 TEU i Panamax brod „Hanjin Los Angeles”, kapaciteta 4.024 TEU.

„Hanjin Los Angeles” nosivosti 62.800 DWT prodan je za 294 USD / LTD, a „Hanjin Pariz”, nosivosti 67.300 dwt za 289 USD / LDT.

Hanjin Shipping prodao „Hanjin Los Angeles” neimenovanom kupcu u Singapuru, dok lokacija drugog kupca nije otkrivena.

Oba broda je izgradio južnokorejski brodograditelj Hanjin Heavy Industries 1997. godine.

Tržišna vrijednost broda „Hanjin Los Angeles” iznosi 5,86 milijuna dolara, a „Hanjin Pariz” 7.980.000 dolara.

Tvrtka je upala u probleme i podnijela zahtjev za sudski stečaj krajem kolovoza, nakon što su joj njezini vjerovnici otkazali dodatnu financijsku potporu, počevši od 4. rujna 2016. godine.

Hanjin sada nastoji prodati svoju imovinu kako bi vratio dug koji je na kraju lipnja 2016. iznosio 6 milijardi KRW.

www.worldmaritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video