O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Concordia Maritime refinancira flotu P-Max tankera

Švedska tankerska tvrtka Concordia Maritime potpisala je dva odvojena sporazuma za refinanciranje svojih deset P-MAX brodova.

Ukupan iznos refinanciranja je 189 milijuna dolara.

Prema riječima tvrtke, prvi Finance Facility potpisan je s grupom banaka koja se sastoji od Svenska Handelsbanken, BNP Paribas, DNB, Nordea, SEB i Swedbank.

Kredit, koji koordinira Handelsbanken Capital Markets, će se iskoristiti za refinanciranje osam P-Max brodova i ima konačan rok od pet godina.

Drugi ugovor je potpisan sa Svenska Skeppshypotek. Kreditom će se refinancirati dva od P-Max brodova i ima konačan rok od pet godina.

“Sretni smo što smo dovršili refinanciranje P-Max brodova po vrlo konkurentnim uvjetima s partnerskim bankama. To refinanciranje za P-MAX brodove u kombinaciji s ponudom za prodajom i povratni najam za „Stena Image” i „Stena Supreme” daje tvrtki čvrstu financijsku platformu za razvijanje svog poslovanja”, rekao je Ola Helgesson, predsjednik Concordia Maritime-a,.

Budući da je širi od MR tankera, P-MAX tankeri mogu transportirati do 30 posto više tereta. Brodovi su izgrađeni s dvostrukim sustavima propulzije i manevriranja, motora, osovina, generatora, kontrolnih i sustava goriva, kormila i propelera.

Osam tankera u P-Max flote tvrtke imaju Ice klasu 1B, a dva Ice klasu 1A. Deset brodova izgradio je hrvatski brodograditelj Brodosplit između 2005. i 2011. godine.

www.worldmaritimenews.com

Švedska tankerska tvrtka Concordia Maritime potpisala je dva odvojena sporazuma za refinanciranje svojih deset P-MAX brodova.

Ukupan iznos refinanciranja je 189 milijuna dolara.

Prema riječima tvrtke, prvi Finance Facility potpisan je s grupom banaka koja se sastoji od Svenska Handelsbanken, BNP Paribas, DNB, Nordea, SEB i Swedbank.

Kredit, koji koordinira Handelsbanken Capital Markets, će se iskoristiti za refinanciranje osam P-Max brodova i ima konačan rok od pet godina.

Drugi ugovor je potpisan sa Svenska Skeppshypotek. Kreditom će se refinancirati dva od P-Max brodova i ima konačan rok od pet godina.

“Sretni smo što smo dovršili refinanciranje P-Max brodova po vrlo konkurentnim uvjetima s partnerskim bankama. To refinanciranje za P-MAX brodove u kombinaciji s ponudom za prodajom i povratni najam za „Stena Image” i „Stena Supreme” daje tvrtki čvrstu financijsku platformu za razvijanje svog poslovanja”, rekao je Ola Helgesson, predsjednik Concordia Maritime-a,.

Budući da je širi od MR tankera, P-MAX tankeri mogu transportirati do 30 posto više tereta. Brodovi su izgrađeni s dvostrukim sustavima propulzije i manevriranja, motora, osovina, generatora, kontrolnih i sustava goriva, kormila i propelera.

Osam tankera u P-Max flote tvrtke imaju Ice klasu 1B, a dva Ice klasu 1A. Deset brodova izgradio je hrvatski brodograditelj Brodosplit između 2005. i 2011. godine.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video