O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ulstein Verftgradi najveći svjetski hibridni brod

Norveški trajektni operator Color Line potpisao je Pismo namjere (LOI) s brodogradilištem Ulstein Verft za izgradnju najvećeg svjetskog hibridnog broda.

Planiran da bude raspoređen na usluzi Sandefjord-Stromstad od ljeta 2019., novi trajekt imat će hibridni pogon, a baterije će se puniti preko kabela za napajanje sa „zelenom” električnom energijom iz vlastitih objekata na obali ili će se puniti putem brodskih generatora.

Najveći svjetski plug-in hibridni trajekt će biti dug 160 metara i imat će kapacitet za 2000 putnika i oko 500 automobila.

“Ovo je važan korak za nas i drago nam je da smo odabrani kao partner u ovom vrlo uzbudljivom projektu. Radujemo se daljnjoj suradnji s tvrtkom Color Line”, rekao je Gunvor Ulstein, direktor Ulstein Group.

Brod, s radnim naslovom Color Hybrid, imat će gotovo dvostruki kapacitet kao M/S „Bohus”, koji je predviđen da se ugasi kada novi trajekt uđe u službu.

Color Hybrid će imati punu snagu baterije u/iz fjorda u Sandefjord, rekao je Ulstein, dodajući da stoga “neće biti emisije štetnih stakleničkih plinova ili dušikovih i sumpornih spojeva u ovom području.”

www.worldmaritimenews.com

Norveški trajektni operator Color Line potpisao je Pismo namjere (LOI) s brodogradilištem Ulstein Verft za izgradnju najvećeg svjetskog hibridnog broda.

Planiran da bude raspoređen na usluzi Sandefjord-Stromstad od ljeta 2019., novi trajekt imat će hibridni pogon, a baterije će se puniti preko kabela za napajanje sa „zelenom” električnom energijom iz vlastitih objekata na obali ili će se puniti putem brodskih generatora.

Najveći svjetski plug-in hibridni trajekt će biti dug 160 metara i imat će kapacitet za 2000 putnika i oko 500 automobila.

“Ovo je važan korak za nas i drago nam je da smo odabrani kao partner u ovom vrlo uzbudljivom projektu. Radujemo se daljnjoj suradnji s tvrtkom Color Line”, rekao je Gunvor Ulstein, direktor Ulstein Group.

Brod, s radnim naslovom Color Hybrid, imat će gotovo dvostruki kapacitet kao M/S „Bohus”, koji je predviđen da se ugasi kada novi trajekt uđe u službu.

Color Hybrid će imati punu snagu baterije u/iz fjorda u Sandefjord, rekao je Ulstein, dodajući da stoga “neće biti emisije štetnih stakleničkih plinova ili dušikovih i sumpornih spojeva u ovom području.”

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video