O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Napušteni tanker ˝Ioli˝ potonuo u Norveškoj

Tanker za prijevoz bitumena „Ioli” počeo je primati vodu u strojarnici dok je bio na doku u Drammenu jugozapadno u Osla u Norveškoj. Brod je napušten od listopada 2016. godine, bez održavanja i bez posade. Voda počela poplavljati odjeljak i tanker se počeo naginjati, a počeo je istjecati mulj i ulja u more oko pristaništa. Lokalne vlasti su poduzele hitne akcije kako bi se spriječilo potonuće napuštenog teretnog broda. Na mjesto događaja poslane su vatrogasne ekipe, koje su počele ispumpavanje vode iz poplavljenih odjeljka. Situacija je pod kontrolom, no bilo je onečišćenja i zagađenja mora.

Timovi za zaštitu okoliša poslani su na mjesto događaja i postavljeno je nekoliko zaštitnih brana oko broda kako bi se ograničilo širenje uljne mrlje. Brodovi Obalne straže počeli su operaciju čišćenja.

Tanker za prijevoz bitumena je napušten bez održavanja. Posada je napustila brod nakon sukoba s brodovlasnikom oko neisplaćenih plaća i nedostatka namirnica. Brod je bio usidren više mjeseci i nije bilo nade za spas. Lokalne vlasti nisu bile u mogućnosti odrediti operatora i poduzeće odgovorno za teretni brod. Nakon nekoliko mjeseci bez održavanja, hladnoća je vjerojatno uzrokovala štete na pogonskom sustavu.

Tanker „Ioli” ima ukupnu dužinu od 91 metar, širinu 14 metara i maksimalni gaz 5,8 metara. Nosivost broda je 3.370 DWT, a bruto tonaža je 2512 BRT. Tanker za prijevoz asfalta/bitumena izgrađen je 2009. u kineskom brodogradilištu Zhejiang Hongguan. Prema službenim dokumentima, brod je u vlasništvu i njime upravlja grčka tvrtka Harmonia Shipping Management.

www.maritimeherald.com

Tanker za prijevoz bitumena „Ioli” počeo je primati vodu u strojarnici dok je bio na doku u Drammenu jugozapadno u Osla u Norveškoj. Brod je napušten od listopada 2016. godine, bez održavanja i bez posade. Voda počela poplavljati odjeljak i tanker se počeo naginjati, a počeo je istjecati mulj i ulja u more oko pristaništa. Lokalne vlasti su poduzele hitne akcije kako bi se spriječilo potonuće napuštenog teretnog broda. Na mjesto događaja poslane su vatrogasne ekipe, koje su počele ispumpavanje vode iz poplavljenih odjeljka. Situacija je pod kontrolom, no bilo je onečišćenja i zagađenja mora.

Timovi za zaštitu okoliša poslani su na mjesto događaja i postavljeno je nekoliko zaštitnih brana oko broda kako bi se ograničilo širenje uljne mrlje. Brodovi Obalne straže počeli su operaciju čišćenja.

Tanker za prijevoz bitumena je napušten bez održavanja. Posada je napustila brod nakon sukoba s brodovlasnikom oko neisplaćenih plaća i nedostatka namirnica. Brod je bio usidren više mjeseci i nije bilo nade za spas. Lokalne vlasti nisu bile u mogućnosti odrediti operatora i poduzeće odgovorno za teretni brod. Nakon nekoliko mjeseci bez održavanja, hladnoća je vjerojatno uzrokovala štete na pogonskom sustavu.

Tanker „Ioli” ima ukupnu dužinu od 91 metar, širinu 14 metara i maksimalni gaz 5,8 metara. Nosivost broda je 3.370 DWT, a bruto tonaža je 2512 BRT. Tanker za prijevoz asfalta/bitumena izgrađen je 2009. u kineskom brodogradilištu Zhejiang Hongguan. Prema službenim dokumentima, brod je u vlasništvu i njime upravlja grčka tvrtka Harmonia Shipping Management.

www.maritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video