O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL dobio odobrenje za najnoviji dizajn kontejnerskih brodova na LNG pogon

Japanska kompanija Mitsui O.S.K. Lines (MOL) i Samsung Heavy Industries (SHI) iz Južne Koreje dobili su Approval In Principle (AIP) za najnoviji dizajn serije od četiri kontejnerska broda od 20.000 TEU na LNG pogon, koji su u izgradnji.

Izdano od međunarodnog društva za klasifikaciju DNV GL, AIP pokriva kontejneraše koje je 2015. naručio SHI. Brodovi su dizajnirani da imaju pogon na LNG u očekivanju strožih propisa za zaštitu okoliša koji će stupiti na snagu u predstojećim godinama.

U fazi izgradnje, MOL i SHI su razvili osnovni plan za brodove i zajedničko istraživanje njihovog servisiranja, ocjenjivanje performansi, usklađivanje s novim propisima te procjene rizika (Hazard Identification Study – HAZID), te su završili završni dizajn u ožujku.

Globalni propisi o količini ispušnih plinova iz trgovačkih brodova postaju sve stroži, ne samo od strane Međunarodne pomorske organizacije (IMO) i ostalih specijaliziranih međunarodnih tijela, nego i od strane zemalja diljem svijeta. Zbog toga MOL nastavlja svoje studije o upotrebi LNG goriva u svjetlu rastuće potražnje za čistim gorivima nove generacije koji će zamijeniti konvencionalna teška goriva.

Karakteristike novog dizajna uključivat će prikladne spremnike LNG goriva i dizajn za ultra velike kontejnerske brodove, prikladni sustav opskrbe LNG gorivom kako bi osigurali maksimalnu izlaznu snagu motora za ultra velike kontejnerske brodove i dual-fuel sustave motora koji omogućuju upotrebu ili LNG ili teških goriva.

Još uvijek nije uspostavljen sustav opskrbe gorivom, ali se očekuje da će se u bliskoj budućnosti provoditi studije diljem svijeta od upotrebi LNG-a kao čistog, ekološki prihvatljivog goriva.
Prvi brod iz serije, „MOL Triumph”, isporučen je 27. ožujka i može se pretvoriti da bude na LNG pogon kada sustav opskrbe LNG-om bude završen.

www.worldmaritimenews.com

Japanska kompanija Mitsui O.S.K. Lines (MOL) i Samsung Heavy Industries (SHI) iz Južne Koreje dobili su Approval In Principle (AIP) za najnoviji dizajn serije od četiri kontejnerska broda od 20.000 TEU na LNG pogon, koji su u izgradnji.

Izdano od međunarodnog društva za klasifikaciju DNV GL, AIP pokriva kontejneraše koje je 2015. naručio SHI. Brodovi su dizajnirani da imaju pogon na LNG u očekivanju strožih propisa za zaštitu okoliša koji će stupiti na snagu u predstojećim godinama.

U fazi izgradnje, MOL i SHI su razvili osnovni plan za brodove i zajedničko istraživanje njihovog servisiranja, ocjenjivanje performansi, usklađivanje s novim propisima te procjene rizika (Hazard Identification Study – HAZID), te su završili završni dizajn u ožujku.

Globalni propisi o količini ispušnih plinova iz trgovačkih brodova postaju sve stroži, ne samo od strane Međunarodne pomorske organizacije (IMO) i ostalih specijaliziranih međunarodnih tijela, nego i od strane zemalja diljem svijeta. Zbog toga MOL nastavlja svoje studije o upotrebi LNG goriva u svjetlu rastuće potražnje za čistim gorivima nove generacije koji će zamijeniti konvencionalna teška goriva.

Karakteristike novog dizajna uključivat će prikladne spremnike LNG goriva i dizajn za ultra velike kontejnerske brodove, prikladni sustav opskrbe LNG gorivom kako bi osigurali maksimalnu izlaznu snagu motora za ultra velike kontejnerske brodove i dual-fuel sustave motora koji omogućuju upotrebu ili LNG ili teških goriva.

Još uvijek nije uspostavljen sustav opskrbe gorivom, ali se očekuje da će se u bliskoj budućnosti provoditi studije diljem svijeta od upotrebi LNG-a kao čistog, ekološki prihvatljivog goriva.
Prvi brod iz serije, „MOL Triumph”, isporučen je 27. ožujka i može se pretvoriti da bude na LNG pogon kada sustav opskrbe LNG-om bude završen.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video