O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tankerska Next Generation povećala dobit

Tankerska Next Generation i drugu je poslovnu godinu završila s dobiti i to povećanom u odnosu na 2015. godinu. Dok je operativna dobit iznosila 72,4 mil. HRK, neto dobit je 40,6 milijuna kuna. Za 2015. godina dobit je iznosila 34.5 milijuna kuna. Kako će se rasporediti profit za 2016, odlučit će dioničari TNG.

Ključni poticaj pozitivnim trendovima, i porastu prihoda i profitabilnosti, bile su četiri novogradnje koje kontinuirano kroz 2016. godinu bilježe visoku razinu zaposlenosti i stabiliziraju srednjoročni prihodovni potencijal TNG-a.

Četvrto tromjesečje 2016. godine obilježeno je većom prisutnošću TNG-a na spot tržištu. U promatranom razdoblju TNG je zabilježilo prihode od 80,8 milijuna kuna uz EBITDA od 30,2 milijuna kuna. Profitabilnost poslovanja posljednjeg tromjesečja ublažena jednokratnim povećanjem troškova zbog remonta m/t Vinjerca, te većim troškovima i zahtjevima za likvidnošću brodova koji su tijekom tromjesečja poslovali na spot tržištu, komentirao je predsjednik Uprave John Karavanić.

Poslovni prihodi TNG bili su 272,1 milijun kuna, preračunato u dolare, devizu pomorstva to je 37,9 mil. USD.

Komercijalni napori menadžmenta posvećeni implementaciji strategije osiguranja stabilnih novčanih tokova odražavaju se u vidu snažnog prosječnog dnevnog prihoda broda od 17.031 USD u četvrtom tromjesečju. Odgovarajući na promijenjene tržišne uvjete i uzimajući u obzir postojeće volatilnosti promijenjen je oblik zaposlenja m/t Vinjerca, Velebita i Paga kojima su tijekom godine isticali ugovori na vrijeme, te su sekvencijalno prebačeni na „spot tržište” kako bi se ostvario što povoljniji komercijalni doprinos floti i kako bi se Vinjerac i Velebit optimalno geografski pozicionirali pred petogodišnje remonte. Ovaj način zaposlenja u trenutnim tržišnim uvjetima pruža menadžmentu dovoljnu razinu fleksibilnosti da pravovremeno reagira na pozitivne promjene na tržištu vozarina, ali istovremeno zahtjeva povećanu razinu likvidnosti zbog prirode posla u kojem brodar unaprijed podmiruje sve troškove povezane s putovanjem, ustvrdio je Karavanić.

On je procijenio stabilno tržište i pozitivne izglede u nadolazećem srednjoročnom razdoblju, što bi značilo kako će Tankerska Next Generation, najmlađa hrvatska brodarska kompanija opravdat povjerenje svojih ulagača.

Foto: TNG

www.057info.hr

Tankerska Next Generation i drugu je poslovnu godinu završila s dobiti i to povećanom u odnosu na 2015. godinu. Dok je operativna dobit iznosila 72,4 mil. HRK, neto dobit je 40,6 milijuna kuna. Za 2015. godina dobit je iznosila 34.5 milijuna kuna. Kako će se rasporediti profit za 2016, odlučit će dioničari TNG.

Ključni poticaj pozitivnim trendovima, i porastu prihoda i profitabilnosti, bile su četiri novogradnje koje kontinuirano kroz 2016. godinu bilježe visoku razinu zaposlenosti i stabiliziraju srednjoročni prihodovni potencijal TNG-a.

Četvrto tromjesečje 2016. godine obilježeno je većom prisutnošću TNG-a na spot tržištu. U promatranom razdoblju TNG je zabilježilo prihode od 80,8 milijuna kuna uz EBITDA od 30,2 milijuna kuna. Profitabilnost poslovanja posljednjeg tromjesečja ublažena jednokratnim povećanjem troškova zbog remonta m/t Vinjerca, te većim troškovima i zahtjevima za likvidnošću brodova koji su tijekom tromjesečja poslovali na spot tržištu, komentirao je predsjednik Uprave John Karavanić.

Poslovni prihodi TNG bili su 272,1 milijun kuna, preračunato u dolare, devizu pomorstva to je 37,9 mil. USD.

Komercijalni napori menadžmenta posvećeni implementaciji strategije osiguranja stabilnih novčanih tokova odražavaju se u vidu snažnog prosječnog dnevnog prihoda broda od 17.031 USD u četvrtom tromjesečju. Odgovarajući na promijenjene tržišne uvjete i uzimajući u obzir postojeće volatilnosti promijenjen je oblik zaposlenja m/t Vinjerca, Velebita i Paga kojima su tijekom godine isticali ugovori na vrijeme, te su sekvencijalno prebačeni na „spot tržište” kako bi se ostvario što povoljniji komercijalni doprinos floti i kako bi se Vinjerac i Velebit optimalno geografski pozicionirali pred petogodišnje remonte. Ovaj način zaposlenja u trenutnim tržišnim uvjetima pruža menadžmentu dovoljnu razinu fleksibilnosti da pravovremeno reagira na pozitivne promjene na tržištu vozarina, ali istovremeno zahtjeva povećanu razinu likvidnosti zbog prirode posla u kojem brodar unaprijed podmiruje sve troškove povezane s putovanjem, ustvrdio je Karavanić.

On je procijenio stabilno tržište i pozitivne izglede u nadolazećem srednjoročnom razdoblju, što bi značilo kako će Tankerska Next Generation, najmlađa hrvatska brodarska kompanija opravdat povjerenje svojih ulagača.

Foto: TNG

www.057info.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video