O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Keppel gradi dva kontejneraša na LNG za Pasha Hawaii

Brodovlasnik Pasha Hawaii sa sjedištem u Honoluluu naručio je dva kontejnerska broda na LNG pogon od Keppel AmFELS, podružnice tvrtke Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M). Novi brod prevozit će 2.525 TEU, uključujući puni kapacitet od 500 kontejnera, 400 rashladnih kontejnera te 300 manjih kontejnera brzinom od 23 čvora.

Isporuka prvog broda očekuje se u prvom tromjesečju 2020., dok je isporuka drugog broda zakazana za treće tromjesečje 2020. godine.

Tvrtka je rekla da je u procesu finaliziranja specifikacija ugovora koji uključuje mogućnost narudžbe dva dodatna plovila.

Novi kontejnerski brodovi u potpunosti će raditi na LNG od prvog dana u službi, smanjujući utjecaj na okoliš i povećavajući učinkovitost goriva. Pasha Hawaii je dodao da će se ušteda energije postići najsuvremenijim motorom, optimiziranim oblikom trupa i podvodnim pogonskim sustavom s kormilom i propelerom visoke učinkovitosti.

Narudžba kontejnerskih brodova prvi put je objavljena krajem 2016. godine, kada je tvrtka priopćila da je suzila svoj izbor za izgradnju na dva američka brodogradilišta.

www.worldmaritimenews.com

Brodovlasnik Pasha Hawaii sa sjedištem u Honoluluu naručio je dva kontejnerska broda na LNG pogon od Keppel AmFELS, podružnice tvrtke Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M). Novi brod prevozit će 2.525 TEU, uključujući puni kapacitet od 500 kontejnera, 400 rashladnih kontejnera te 300 manjih kontejnera brzinom od 23 čvora.

Isporuka prvog broda očekuje se u prvom tromjesečju 2020., dok je isporuka drugog broda zakazana za treće tromjesečje 2020. godine.

Tvrtka je rekla da je u procesu finaliziranja specifikacija ugovora koji uključuje mogućnost narudžbe dva dodatna plovila.

Novi kontejnerski brodovi u potpunosti će raditi na LNG od prvog dana u službi, smanjujući utjecaj na okoliš i povećavajući učinkovitost goriva. Pasha Hawaii je dodao da će se ušteda energije postići najsuvremenijim motorom, optimiziranim oblikom trupa i podvodnim pogonskim sustavom s kormilom i propelerom visoke učinkovitosti.

Narudžba kontejnerskih brodova prvi put je objavljena krajem 2016. godine, kada je tvrtka priopćila da je suzila svoj izbor za izgradnju na dva američka brodogradilišta.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video