O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Concordia Maritime potpisala najam za P-MAX tanker

Švedska brodarska tvrtka Concordia Maritime potpisala je ugovor o charteru svog P-MAX tankera „Stena Paris” s neimenovanom strankom, koja je opisana kao “jedna od najvećih svjetskih naftnih i plinskih tvrtki”.

Ugovor je potpisan na godinu dana, s mogućnošću za još jednu godinu, a traje od srpnja 2017. do srpnja 2018., izjavila je Concordia Maritime.

Kako je navedeno, „Stena Paris”, nosivosti 65900 dwt, u najmu je iste tvrtke od 2013. za uzastopni prijevoz rafiniranih naftnih derivata, uglavnom u regiji Azije i Pacifika.

“Naš kupac ima specifičnu transportnu potrebu za koju će velika nosivost P-MAX koncepta biti prikladna. S naše strane, ugovor znači da osiguravamo posao za brod još godinu dana po fiksnoj cijeni”, komentirala je Kim Ullman, izvršna direktorica tvrtke Concordia Maritime.

“Ovo je u potpunosti u skladu s našim ciljem da se usredotočimo na zapošljavanje u segmentu gdje su P-MAX brodovi najisplativiji. S obzirom na izazovne tržišne uvjete u ovom trenutku, zadovoljni smo razinom ugovora “, dodala je Ullman.

Izgrađen u hrvatskom brodogradilištu Brodosplit 2005. godine brod vije zastavu Bermuda.

Flota Concordia Maritime sastoji se od deset P-MAX product tankera, dva novoizgrađena IMOIIMAX kemijska i product tankera i jednog Suzmax tankera.

www.worldmaritimenews.com

Švedska brodarska tvrtka Concordia Maritime potpisala je ugovor o charteru svog P-MAX tankera „Stena Paris” s neimenovanom strankom, koja je opisana kao “jedna od najvećih svjetskih naftnih i plinskih tvrtki”.

Ugovor je potpisan na godinu dana, s mogućnošću za još jednu godinu, a traje od srpnja 2017. do srpnja 2018., izjavila je Concordia Maritime.

Kako je navedeno, „Stena Paris”, nosivosti 65900 dwt, u najmu je iste tvrtke od 2013. za uzastopni prijevoz rafiniranih naftnih derivata, uglavnom u regiji Azije i Pacifika.

“Naš kupac ima specifičnu transportnu potrebu za koju će velika nosivost P-MAX koncepta biti prikladna. S naše strane, ugovor znači da osiguravamo posao za brod još godinu dana po fiksnoj cijeni”, komentirala je Kim Ullman, izvršna direktorica tvrtke Concordia Maritime.

“Ovo je u potpunosti u skladu s našim ciljem da se usredotočimo na zapošljavanje u segmentu gdje su P-MAX brodovi najisplativiji. S obzirom na izazovne tržišne uvjete u ovom trenutku, zadovoljni smo razinom ugovora “, dodala je Ullman.

Izgrađen u hrvatskom brodogradilištu Brodosplit 2005. godine brod vije zastavu Bermuda.

Flota Concordia Maritime sastoji se od deset P-MAX product tankera, dva novoizgrađena IMOIIMAX kemijska i product tankera i jednog Suzmax tankera.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video