O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Danska potpisala konvenciju o recikliranju brodova

Danska je postala sedma zemlja koja se pridružila Međunarodnoj Hong Kong konvenciji u nastojanju da osigura bolju zaštitu ljudi i okoliša prilikom recikliranja brodova.

Sredinom lipnja Međunarodna pomorska organizacija potvrdila je da Danska izražava želju za pristupanje Međunarodnoj konvenciji Hong Konga za sigurno i ekološki prihvatljivo recikliranje brodova.

“Brodovi koji su došli do kraja svog radnog vijeka obično sadrže opasni otpad i stoga ih moraju reciklirati pod odgovarajućim uvjetima”, izjavio je Esben Lunde Larsen, danski ministar za okoliš i hranu.

Danskim pristupanjem Konvenciji sada je jedan korak bliža stupanju na snagu. Najmanje 15 zemalja, s kombiniranom trgovačkom flotom koja predstavlja najmanje 40 posto bruto tonaže svjetske trgovačke flote, moraju pristupiti Konvenciji prije nego što stupi na snagu.

Do sada, osim Danske, zemlje koje su to učinile uključuju Norvešku, Kongo, Francusku, Belgiju, Panamu i Tursku.

“Danskim pridruživanjem Konvenciji šaljemo jaki signal drugim zemljama o važnosti davanja prioriteta sigurnom i ekološki odgovornom recikliranju broda”, dodao je Larsen.

Uz potporu više od 60 zemalja, UN Međunarodna pomorska organizacija (IMO) usvojila je Međunarodnu konvenciju Hong Kong za sigurno i ekološko recikliranje brodova u svibnju 2009. godine.

Kada Konvencija stupi na snagu, obvezat će zemlje koje su joj se pridružile da imaju brodove reciklirane u objektima koji udovoljavaju zahtjevima Konvencije te prisiljavaju brodare i tvrtke za recikliranje da recikliraju brodove u skladu sa zahtjevima Konvencije.

www.worldmaritimenews.com

Danska je postala sedma zemlja koja se pridružila Međunarodnoj Hong Kong konvenciji u nastojanju da osigura bolju zaštitu ljudi i okoliša prilikom recikliranja brodova.

Sredinom lipnja Međunarodna pomorska organizacija potvrdila je da Danska izražava želju za pristupanje Međunarodnoj konvenciji Hong Konga za sigurno i ekološki prihvatljivo recikliranje brodova.

“Brodovi koji su došli do kraja svog radnog vijeka obično sadrže opasni otpad i stoga ih moraju reciklirati pod odgovarajućim uvjetima”, izjavio je Esben Lunde Larsen, danski ministar za okoliš i hranu.

Danskim pristupanjem Konvenciji sada je jedan korak bliža stupanju na snagu. Najmanje 15 zemalja, s kombiniranom trgovačkom flotom koja predstavlja najmanje 40 posto bruto tonaže svjetske trgovačke flote, moraju pristupiti Konvenciji prije nego što stupi na snagu.

Do sada, osim Danske, zemlje koje su to učinile uključuju Norvešku, Kongo, Francusku, Belgiju, Panamu i Tursku.

“Danskim pridruživanjem Konvenciji šaljemo jaki signal drugim zemljama o važnosti davanja prioriteta sigurnom i ekološki odgovornom recikliranju broda”, dodao je Larsen.

Uz potporu više od 60 zemalja, UN Međunarodna pomorska organizacija (IMO) usvojila je Međunarodnu konvenciju Hong Kong za sigurno i ekološko recikliranje brodova u svibnju 2009. godine.

Kada Konvencija stupi na snagu, obvezat će zemlje koje su joj se pridružile da imaju brodove reciklirane u objektima koji udovoljavaju zahtjevima Konvencije te prisiljavaju brodare i tvrtke za recikliranje da recikliraju brodove u skladu sa zahtjevima Konvencije.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video