O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nema tko ga ne zna – Stipe Ivanović kormilari između Biograda i Tkona

Foto: Velimir Brkić

U Biogradu na Moru, otocima, u cijelom Pašmanskom kanalu nema onog tko ne poznaje ili nije čuo za zaljubljenika u more, otoke i obalu Dalmacije, Stipu Ivanovića zvanog Cipre, brodara, ugostitelja, turističkog djelatnika.

Naime, Cipre i otok Pašman su jako povezani. Prije tri ljeta u dogovoru s općinskim čelništvom Tkona sa svojim brodom Stella Maris uveo je noćne pruge na relaciji Biograd-Tkon-Biograd.

– Osim privatnih brodica, trajekt je jedina veza otoka Pašmana s kopnom. Međutim, zadnji noćni trajekt ljeti iz Tkona polazi u 22 sata, a iz Biograda za Tkon u 22.30 sati.

Spasiteljska Stella Maris

– U ljetnim mjesecima brod Stella Maris iz Biograda za Tkon polazi u ponoć, povratak je pola sata iza ponoći. Vikendom i po potrebi iz Biograda brod polazi i u jedan sat, a iz Tkona se na kopno vraća u 1.30 sati, navodi Cipre.

U Hrvatskoj je šezdeset i pet otoka naseljeno, od čega se većina nalazi u Zadarskoj županiji. Najbolje su s kopnom povezani Ugljan i Pašman, no problem je noću doći na otok ili s otoka na kopno, jer ljeto je puno raznoraznih noćnih događanja, a tu je i sezonski posao.

– Zbog poboljšanja turističke ponude Općina Tkon se 2014. godine dogovorila s vlasnikom broda Stella Maris, Stipom Ivanovićem Ciprom da tijekom ljeta uvede noćnu prugu na relaciji Tkon-Biograd-Tkon, priča tkonski načelnik Goran Mušćet, dodajući kako je i učinjeno ono što je dogovoreno.

– Cipre je vrijedan i radišan, od riječi. On je nama poput lutrijskog dobitka, ističe Mušćet, dodajući kako će legendarni Cipre prvom prigodom dobiti općinsko priznanje.

Zbog raznih održavanja manifestacija na otoku Pašmanu plovili smo na brodskoj vezi iz Tkona za Biograd, i u 0.30 i u 1.30 sati. Vožnja traje 15- ak minuta, uz glazbu i obavezni “bićerin” loze za dobrodošlicu.

– Zadovoljni su otočani, zadovoljni su i furešti, svi posjetitelji Tkona i otoka Pašmana, govori Cipre.

Na brodu su razni putnici, domaći i furešti. Poznajemo dvoje koji sezonski rade na otoku, Kuman i Hela. Oni svaku noć putuju iz Tkona u Biograd.
– Da nije Cipre morala bih plaćati sobu i spavati na otoku, što bi mi onda uopće i ostalo od plaće. On je moj spasitelj, uvjerljiva je Ličanka Hela.

Beside

Cipre tijekom dana iz Biograda vozi domaće i turiste na kupanje na otok Vrgadu.

Tijekom kratke plovidbe s voljom i entuzijazmom svoje ideje i mišljenja na duhovit način dijeli s onima željnima domaće pametne “beside”.

Od Paga, Zadra pa do zadnje crte juga našeg Jadrana sve je, kaže, bilo obrađeno, vinogradi, masline i smokve u milijuni trsja i stabala.

“Nažalost, političke promjene koje su nastupile početkom 20. stoljeća, kasnije po Drgom svjetskom ratu, na stanovništvo se vrši pritisak da idu u gradove, pretvarajući ih u radničku klasu”, napisao je Cipre u jednoj od svojih novinskih kolumni prije nekoliko godina.

– Dok je bila uredna i obrađena ni milijuni diverzanata je nisu mogli potpaliti. Sada kada bi se šibice ili opušak bacio na sjeveru, vatra bi došla na sam jug Dalmacije, ističe Cipre dodajući kako će Dalmaciji pomoći samo civilizirani, radni, pošteni ljudi, koji znaju vrijednosti obrađene i uljuđene Dalmacije, a ne oni koji je vide obraslu borovima, da bi je iznajmili ili prodali drugima, poručio je Stipe Ivanović Cipre, pozvavši na posljednju ovoljetnu noćnu plovidbu na pruzi Biograd-Tkon-Biograd, 3. rujna.

Foto: Velimir Brkić

U Biogradu na Moru, otocima, u cijelom Pašmanskom kanalu nema onog tko ne poznaje ili nije čuo za zaljubljenika u more, otoke i obalu Dalmacije, Stipu Ivanovića zvanog Cipre, brodara, ugostitelja, turističkog djelatnika.

Naime, Cipre i otok Pašman su jako povezani. Prije tri ljeta u dogovoru s općinskim čelništvom Tkona sa svojim brodom Stella Maris uveo je noćne pruge na relaciji Biograd-Tkon-Biograd.

– Osim privatnih brodica, trajekt je jedina veza otoka Pašmana s kopnom. Međutim, zadnji noćni trajekt ljeti iz Tkona polazi u 22 sata, a iz Biograda za Tkon u 22.30 sati.

Spasiteljska Stella Maris

– U ljetnim mjesecima brod Stella Maris iz Biograda za Tkon polazi u ponoć, povratak je pola sata iza ponoći. Vikendom i po potrebi iz Biograda brod polazi i u jedan sat, a iz Tkona se na kopno vraća u 1.30 sati, navodi Cipre.

U Hrvatskoj je šezdeset i pet otoka naseljeno, od čega se većina nalazi u Zadarskoj županiji. Najbolje su s kopnom povezani Ugljan i Pašman, no problem je noću doći na otok ili s otoka na kopno, jer ljeto je puno raznoraznih noćnih događanja, a tu je i sezonski posao.

– Zbog poboljšanja turističke ponude Općina Tkon se 2014. godine dogovorila s vlasnikom broda Stella Maris, Stipom Ivanovićem Ciprom da tijekom ljeta uvede noćnu prugu na relaciji Tkon-Biograd-Tkon, priča tkonski načelnik Goran Mušćet, dodajući kako je i učinjeno ono što je dogovoreno.

– Cipre je vrijedan i radišan, od riječi. On je nama poput lutrijskog dobitka, ističe Mušćet, dodajući kako će legendarni Cipre prvom prigodom dobiti općinsko priznanje.

Zbog raznih održavanja manifestacija na otoku Pašmanu plovili smo na brodskoj vezi iz Tkona za Biograd, i u 0.30 i u 1.30 sati. Vožnja traje 15- ak minuta, uz glazbu i obavezni “bićerin” loze za dobrodošlicu.

– Zadovoljni su otočani, zadovoljni su i furešti, svi posjetitelji Tkona i otoka Pašmana, govori Cipre.

Na brodu su razni putnici, domaći i furešti. Poznajemo dvoje koji sezonski rade na otoku, Kuman i Hela. Oni svaku noć putuju iz Tkona u Biograd.
– Da nije Cipre morala bih plaćati sobu i spavati na otoku, što bi mi onda uopće i ostalo od plaće. On je moj spasitelj, uvjerljiva je Ličanka Hela.

Beside

Cipre tijekom dana iz Biograda vozi domaće i turiste na kupanje na otok Vrgadu.

Tijekom kratke plovidbe s voljom i entuzijazmom svoje ideje i mišljenja na duhovit način dijeli s onima željnima domaće pametne “beside”.

Od Paga, Zadra pa do zadnje crte juga našeg Jadrana sve je, kaže, bilo obrađeno, vinogradi, masline i smokve u milijuni trsja i stabala.

“Nažalost, političke promjene koje su nastupile početkom 20. stoljeća, kasnije po Drgom svjetskom ratu, na stanovništvo se vrši pritisak da idu u gradove, pretvarajući ih u radničku klasu”, napisao je Cipre u jednoj od svojih novinskih kolumni prije nekoliko godina.

– Dok je bila uredna i obrađena ni milijuni diverzanata je nisu mogli potpaliti. Sada kada bi se šibice ili opušak bacio na sjeveru, vatra bi došla na sam jug Dalmacije, ističe Cipre dodajući kako će Dalmaciji pomoći samo civilizirani, radni, pošteni ljudi, koji znaju vrijednosti obrađene i uljuđene Dalmacije, a ne oni koji je vide obraslu borovima, da bi je iznajmili ili prodali drugima, poručio je Stipe Ivanović Cipre, pozvavši na posljednju ovoljetnu noćnu plovidbu na pruzi Biograd-Tkon-Biograd, 3. rujna.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video