O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NYK će testirati autonomne brodove 2019.

Japanska brodarska tvrtka Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) namjerava testirati autonomni kontejnerski brod u Tihom oceanu 2019. godine.

Brod će ploviti iz Japana u Sjevernu Ameriku s posadom koja će biti standby, izjavio je za Bloomberg Hideyuki Ando, viši generalni menadžer na Monohakobi Technology Institutu, koji je dio NYK-a.

Kontejnerski brod, čija veličina još nije specificirana, bit će daljinski upravljiv.

NYK se time pridružio brojnim tvrtkama koje se bave autonomnom tehnologijom za brodove.

Rolls-Royce, naime, predviđa da bi brod s upravljanjem na daljinu u svojoj početnoj fazi mogao biti u funkciji do 2020. godine.

Očekuje se da će do 2030. autonomni brodovi ploviti oceanima.

Prema izvješću koje je objavila osiguravateljska tvrtka Allianz 2012. godine, između 75 i 96 posto pomorskih nesreća rezultat je ljudske pogreške, što odgovara 1,6 milijardi dolara, a najčešći uzrok je umor.

Očekuje se da će daljinski upravljani i autonomni brodovi smanjiti rizik od ozljeda, pa čak i smrt članova posade te potencijalni gubitak ili oštećenje vrijedne imovine.

Japanska brodarska tvrtka Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) namjerava testirati autonomni kontejnerski brod u Tihom oceanu 2019. godine.

Brod će ploviti iz Japana u Sjevernu Ameriku s posadom koja će biti standby, izjavio je za Bloomberg Hideyuki Ando, viši generalni menadžer na Monohakobi Technology Institutu, koji je dio NYK-a.

Kontejnerski brod, čija veličina još nije specificirana, bit će daljinski upravljiv.

NYK se time pridružio brojnim tvrtkama koje se bave autonomnom tehnologijom za brodove.

Rolls-Royce, naime, predviđa da bi brod s upravljanjem na daljinu u svojoj početnoj fazi mogao biti u funkciji do 2020. godine.

Očekuje se da će do 2030. autonomni brodovi ploviti oceanima.

Prema izvješću koje je objavila osiguravateljska tvrtka Allianz 2012. godine, između 75 i 96 posto pomorskih nesreća rezultat je ljudske pogreške, što odgovara 1,6 milijardi dolara, a najčešći uzrok je umor.

Očekuje se da će daljinski upravljani i autonomni brodovi smanjiti rizik od ozljeda, pa čak i smrt članova posade te potencijalni gubitak ili oštećenje vrijedne imovine.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video