O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OOCL krstio još jedan kontejnerski brod 21.000+ TEU

Kontejnerski prijevoznik Orient Overseas Container (OOCL) iz Hong Konga održao je 27. rujna svečanost krštenja za svoj najnoviji kontejnerski brod „OOCL United Kingdom“ od 21.413 TEU u brodogradilištu Samsung Heavy Industries (SHI) u Južnoj Koreji.

Izgrađen u SHI „OOCL United Kingdom“ je četvrti u nizu od šest brodova koje je tvrtka naručila iz korejskog brodogradilišta. U svibnju ove godine prvi je brod iz serije, „OOCL Hong Kong“ od 21.413 TEU, dodan u flotu tvrtke. Nakon „OOCL Hong Konga“ slijede „OOCL Germany“ i „OOCL Japan“.

“Slijedeći našu M klasu brodova od 13.208 TEU, također izgrađenih u SHI, oduševljeni smo što ćemo dodati ove divove, kontejneraše G klase, u našu flotu”, komentirao je Alan Tung, glavni financijski direktor OOCL-a.

S duljinom od 399,9 metara i širinom od 58,8 metara, ULCV ima bruto tonažu od 199.000 tona.

Zajedno sa svojim sestrinskim brodovima „OOCL United Kingdom“ će imati istu rotaciju luka kako bi pristao u Felixstowe kao prvu europsku luku za vrijeme svoje prve plovidbe.

Tvrtka je rekla da je prije 27 godina, 1990. godine, najveći kontejnerski brod na svijetu ujedno proslavio da je na svom prvom putovanju pristao u europskoj luci Felixstowe. Bio je to brod pod imenom „OOCL Hope“ od 3.500 TEU. „OOCL United Kingdom“ je šest puta veći ili 600% veći po kapacitetu, a troši samo 60% više goriva dnevno.

Zahvalivši SHI-ju i komentirajući poslovno partnerstvo s brodogradilištem, Tung je primijetio: “Proces izgradnje brodova je složen. Od dizajna oblika trupa, odabira strojeva, izrade do montaže, brodogradilište mora biti u mogućnosti donijeti koncept na papir kako bi postao tehnički zdrav i ekonomski održiv proizvod brodovlasnika, brodogradilišta, proizvođača i podizvođača. Dodajući činjenicu da su mnogi aspekti ove klase plovila zapravo rekordni, bilo da je to veličina ili kapacitet, mislim da bi SHI trebalo biti vrlo ponosan što je postigao taj cilj…”

U svom svečanom obraćanju Tung je također zahvalio Koichi Onaku, izvršnom direktoru Sumitomo Mitsui Trust Banke (SMTB), za podršku OOCL-ovom poboljšanju flote koji je započeo s financiranjem rada na dvama brodovima OOCL SX klase, koji je kulminira izradom „OOCL United Kingdom“

Kontejnerski prijevoznik Orient Overseas Container (OOCL) iz Hong Konga održao je 27. rujna svečanost krštenja za svoj najnoviji kontejnerski brod „OOCL United Kingdom“ od 21.413 TEU u brodogradilištu Samsung Heavy Industries (SHI) u Južnoj Koreji.

Izgrađen u SHI „OOCL United Kingdom“ je četvrti u nizu od šest brodova koje je tvrtka naručila iz korejskog brodogradilišta. U svibnju ove godine prvi je brod iz serije, „OOCL Hong Kong“ od 21.413 TEU, dodan u flotu tvrtke. Nakon „OOCL Hong Konga“ slijede „OOCL Germany“ i „OOCL Japan“.

“Slijedeći našu M klasu brodova od 13.208 TEU, također izgrađenih u SHI, oduševljeni smo što ćemo dodati ove divove, kontejneraše G klase, u našu flotu”, komentirao je Alan Tung, glavni financijski direktor OOCL-a.

S duljinom od 399,9 metara i širinom od 58,8 metara, ULCV ima bruto tonažu od 199.000 tona.

Zajedno sa svojim sestrinskim brodovima „OOCL United Kingdom“ će imati istu rotaciju luka kako bi pristao u Felixstowe kao prvu europsku luku za vrijeme svoje prve plovidbe.

Tvrtka je rekla da je prije 27 godina, 1990. godine, najveći kontejnerski brod na svijetu ujedno proslavio da je na svom prvom putovanju pristao u europskoj luci Felixstowe. Bio je to brod pod imenom „OOCL Hope“ od 3.500 TEU. „OOCL United Kingdom“ je šest puta veći ili 600% veći po kapacitetu, a troši samo 60% više goriva dnevno.

Zahvalivši SHI-ju i komentirajući poslovno partnerstvo s brodogradilištem, Tung je primijetio: “Proces izgradnje brodova je složen. Od dizajna oblika trupa, odabira strojeva, izrade do montaže, brodogradilište mora biti u mogućnosti donijeti koncept na papir kako bi postao tehnički zdrav i ekonomski održiv proizvod brodovlasnika, brodogradilišta, proizvođača i podizvođača. Dodajući činjenicu da su mnogi aspekti ove klase plovila zapravo rekordni, bilo da je to veličina ili kapacitet, mislim da bi SHI trebalo biti vrlo ponosan što je postigao taj cilj…”

U svom svečanom obraćanju Tung je također zahvalio Koichi Onaku, izvršnom direktoru Sumitomo Mitsui Trust Banke (SMTB), za podršku OOCL-ovom poboljšanju flote koji je započeo s financiranjem rada na dvama brodovima OOCL SX klase, koji je kulminira izradom „OOCL United Kingdom“

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video