O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Panamski kanal obilježio 2.000 tranzita proširenim Neopanamax ustavom

Panamski kanal obilježio je 2.000 tranzita proširenim Neopanamax ustavom budući da sve veći i veći brodovi zamjenjuju starije Panamax brodove na ruti.

Kontejnerski brod „COSCO Yantian“ obilježio je tu brojku preko Proširenog Panamskog kanala u utorak, 26. rujna, ploveći sjeverno (od Tihog oceana do Atlantika). Brod od 9,504 TEU ima dužinu od 351 metar i širinu 43 metra. Kontejnerski brod radi na usluzi Pacific East Coast 2 (PEX2) tvrtke Ocean Alliance koja povezuje Aziju i Karibe.

“U 15 mjeseci poslovanja prošireni kanal imao je utjecaja na pomorsku industriju koja je usuglašavala brodske rute. Ovo povjerenje naših klijenata pojačava našu predanost daljnjem poboljšanju usluge koju pružamo, s ciljem privlačenja većih prihoda i generiranja veće koristi državi”, rekao je administrator kanala Jorge Luis Quijano.

Prošireni Panamski kanal otvoren je 26. lipnja 2016. Segment kontejnera predstavlja više od polovice (54%) tranzita kroz prošireni kanal. Ostali vrhunski segmenti obuhvaćaju LPG i LNG brodove, odnosno 29,2% i 8,6%.

Panamski kanal obilježio je 2.000 tranzita proširenim Neopanamax ustavom budući da sve veći i veći brodovi zamjenjuju starije Panamax brodove na ruti.

Kontejnerski brod „COSCO Yantian“ obilježio je tu brojku preko Proširenog Panamskog kanala u utorak, 26. rujna, ploveći sjeverno (od Tihog oceana do Atlantika). Brod od 9,504 TEU ima dužinu od 351 metar i širinu 43 metra. Kontejnerski brod radi na usluzi Pacific East Coast 2 (PEX2) tvrtke Ocean Alliance koja povezuje Aziju i Karibe.

“U 15 mjeseci poslovanja prošireni kanal imao je utjecaja na pomorsku industriju koja je usuglašavala brodske rute. Ovo povjerenje naših klijenata pojačava našu predanost daljnjem poboljšanju usluge koju pružamo, s ciljem privlačenja većih prihoda i generiranja veće koristi državi”, rekao je administrator kanala Jorge Luis Quijano.

Prošireni Panamski kanal otvoren je 26. lipnja 2016. Segment kontejnera predstavlja više od polovice (54%) tranzita kroz prošireni kanal. Ostali vrhunski segmenti obuhvaćaju LPG i LNG brodove, odnosno 29,2% i 8,6%.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video