O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Norveška daje bespovratna sredstva za izgradnju broda „Yara Birkleland“

Norveški proizvođač gnojiva Yara dobio je 133,6 milijuna norveških kruna (16,7 milijuna dolara) za izgradnju prvog električnog i autonomnog kontejnerskog broda u svijetu, „Yara Birkeland“.

Bespovratna sredstva koja daje norveška vladina tvrtka ENOVA pokrivaju oko trećinu procijenjenog troška.

“Za privatni sektor, bitno je imati podršku vlade kada razvijemo novu tehnologiju i isporučimo inovacije. To nam omogućuje da se ustrajemo”, rekao je Svein Tore Holsether, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Yara.

“Interes za autonomni prijevoz je velik, ali istovremeno mnogi su skeptični i postavljaju pitanje sigurnosti. Ključni doprinos ovog projekta je pokazati da je autonomni i električni pomorski transport moguć i donijet će željene rezultate”, kaže Nils Kristian Nakstad, predsjednik Uprave ENOVA, koja je odgovorna za promicanje i potporu ekološki prihvatljivoj proizvodnji i potrošnji energije.

„Yara Birkeland“ će transportirati gnojiva iz postrojenja tvrtke u Porsgrunnu u kontejnerske luke u Breviku i Larviku. Nakon izgradnje brod će imati 80 metara duljine, bit će širok 15 metara i moći će prevoziti 120 standardnih kontejnera (TEU).

Brod će moći prevoziti čitavi teret od pet metara dubine, ali samo tri metra u balastu. Njegova normalna brzina, koja je također odlučujući čimbenik za brodski oblik trupa, bit će šest čvorova dok će ukupna brzina biti 13 čvorova.

Yara očekuje porinuće kontejnerskog broda u prvom tromjesečju 2019.

Norveški proizvođač gnojiva Yara dobio je 133,6 milijuna norveških kruna (16,7 milijuna dolara) za izgradnju prvog električnog i autonomnog kontejnerskog broda u svijetu, „Yara Birkeland“.

Bespovratna sredstva koja daje norveška vladina tvrtka ENOVA pokrivaju oko trećinu procijenjenog troška.

“Za privatni sektor, bitno je imati podršku vlade kada razvijemo novu tehnologiju i isporučimo inovacije. To nam omogućuje da se ustrajemo”, rekao je Svein Tore Holsether, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Yara.

“Interes za autonomni prijevoz je velik, ali istovremeno mnogi su skeptični i postavljaju pitanje sigurnosti. Ključni doprinos ovog projekta je pokazati da je autonomni i električni pomorski transport moguć i donijet će željene rezultate”, kaže Nils Kristian Nakstad, predsjednik Uprave ENOVA, koja je odgovorna za promicanje i potporu ekološki prihvatljivoj proizvodnji i potrošnji energije.

„Yara Birkeland“ će transportirati gnojiva iz postrojenja tvrtke u Porsgrunnu u kontejnerske luke u Breviku i Larviku. Nakon izgradnje brod će imati 80 metara duljine, bit će širok 15 metara i moći će prevoziti 120 standardnih kontejnera (TEU).

Brod će moći prevoziti čitavi teret od pet metara dubine, ali samo tri metra u balastu. Njegova normalna brzina, koja je također odlučujući čimbenik za brodski oblik trupa, bit će šest čvorova dok će ukupna brzina biti 13 čvorova.

Yara očekuje porinuće kontejnerskog broda u prvom tromjesečju 2019.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video