O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Skangas dovezao prvu manju količinu LNG-ja na Statoilov terminal

Skandinavski dobavljač ukapljenog prirodnog plina Skangas dovezao je prvu manju količinu LNG-ja u postrojenje kojim upravlja Statoil na otoku Melkøya u Norveškoj.

Teret od 100 GWh utovaren na Skangasov brod „Coral Energy“ 17. listopada na velikom pristaništu u objektu Melkøya LNG. Teret je isporučen na Skangasov terminal u Lysekilu u Švedskoj.

“Ovaj terminal je dodatak našim postojećim LNG izvorima. Imajući nekoliko LNG izvora podržavamo naše klijente i nas s dodatnom sigurnošću opskrbe i povećavamo naše mogućnosti”, rekao je Kimmo Rahkamo, izvršni direktor tvrtke Skangas.

“Osim toga, buduća mogućnost alternativne opskrbe iz sjevernog dijela Norveške mogla bi olakšati otvaranje novih isporuka duž cijele norveške obale”, dodao je Rahkamo.

Pristanište postrojenja Melkøya LNG konstruirano je za konvencionalne LNG brodove. Za usporedbu, Skangasov brod „Coral Energy“ je LNG tanker kapaciteta 15.600 m3.

Početkom ove godine Statoil i Skangas također su proveli utovar prve manje količine LNG-ja na terminalu Klaipeda u Litvi.

Tvrtka isporučuje LNG Statoilovim opskrbnim brodovima iz nekoliko baza u Norveškoj. U sjevernoj Europi, Skangasov novi LNG brod za opskrbu „Coralius“ čini LNG dostupnim pomorskom tržištu.

Skandinavski dobavljač ukapljenog prirodnog plina Skangas dovezao je prvu manju količinu LNG-ja u postrojenje kojim upravlja Statoil na otoku Melkøya u Norveškoj.

Teret od 100 GWh utovaren na Skangasov brod „Coral Energy“ 17. listopada na velikom pristaništu u objektu Melkøya LNG. Teret je isporučen na Skangasov terminal u Lysekilu u Švedskoj.

“Ovaj terminal je dodatak našim postojećim LNG izvorima. Imajući nekoliko LNG izvora podržavamo naše klijente i nas s dodatnom sigurnošću opskrbe i povećavamo naše mogućnosti”, rekao je Kimmo Rahkamo, izvršni direktor tvrtke Skangas.

“Osim toga, buduća mogućnost alternativne opskrbe iz sjevernog dijela Norveške mogla bi olakšati otvaranje novih isporuka duž cijele norveške obale”, dodao je Rahkamo.

Pristanište postrojenja Melkøya LNG konstruirano je za konvencionalne LNG brodove. Za usporedbu, Skangasov brod „Coral Energy“ je LNG tanker kapaciteta 15.600 m3.

Početkom ove godine Statoil i Skangas također su proveli utovar prve manje količine LNG-ja na terminalu Klaipeda u Litvi.

Tvrtka isporučuje LNG Statoilovim opskrbnim brodovima iz nekoliko baza u Norveškoj. U sjevernoj Europi, Skangasov novi LNG brod za opskrbu „Coralius“ čini LNG dostupnim pomorskom tržištu.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video