O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Algomin novi bulker Equinox klase stigao u Kanadu

Kanadski pružatelj usluga pomorskog prijevoza Algoma Central Corporation obavijestio je da je njegov prvi samoiskrcavajući brod Wquinox klase „Algoma Niagara“ 1. studenoga stigao u luku Sept Iles u Quebecu.

„Algoma Niagara“ je peti brod Equinox klase u Kanadi i pridružio se četirima sestrinskim brodovima u floti tvrtke. Brod mora proći inspekcije i ponovno obnoviti zastavu Kanade prije početka komercijalnih operacija.

Brod dužine 225,6 metara utovario je svoj prvi teret željezne rude iz Port Cartiera prošli vikend i isplovio za Hamilton.

Isporučen u rujnu ove godine, „Algoma Niagara“ je prvi od tri samoiskrcavajuća broda klase Equinox koji su trenutno u izgradnji u kineskom brodogradilištu Yangzijiang u Jiangsu. Brod ima nosivost oko 39.000 dwt.

„Algoma Sault“ se bliži završetku u brodogradilištu Yangzijiang, a „Algoma Conveyor“, kojeg je tvrtka nabavila na aukciji od posrnulog brodogradilišta Nantong Mingde početkom ove godine, prolazi obnovu i završnu izgradnju. Očekuje se da će „Algoma Sault“ stići u Kanadu na vrijeme kako bi započeo sezonu 2018., a „Algoma Conveyor“ bi trebao biti dovršen i isporučen početkom 2019. godine, navodi tvrtka.

Equinox klasa predstavlja novu generaciju Great Lakes – St. Lawrence Waterway brodova za rasute terete. Brodovi su dizajnirani tako da optimiziraju učinkovitost goriva i operativne performanse čime se smanjuje utjecaj na okoliš, dodaje tvrtka.

Osim toga, Algoma je objavila svoje financijske rezultate za treće tromjesečje 2017. godine, koji pokazuju da je tvrtka u svojoj neto zaradi imala pad od gotovo 15 posto. Tijekom tromjesečja, neto dobit Algome je pala na 32,8 milijuna CAD (25,7 milijuna USD) sa 38,5 milijuna CAD objavljenih u trećem tromjesečju 2016.

Tvrtka je kontinuiranim poslovanjem ostvarila povećanje neto dobiti od 23,5% za treće tromjesečje u istom razdoblju 2016. godine – isključujući neto dobit od otkaza ugovorenih brodograđevnih ugovora u 2016. godini. Uključujući ovu neto dobit, neto dobit od neprekinutog poslovanja u trećem tromjesečju 2016. godine iznosili su 22,5 milijuna CAD, nasuprot 24,4 milijuna CAD u odnosu na isto razdoblje 2016. godine.

Prihodi za razdoblje porasli su na 136,6 milijuna CAD sa 118,2 milijuna CAD zabilježenih u trećem tromjesečju 2016. godine.

Algoma Central Corporation posluje s najvećom flotom brodova za prijevoz suhih i tekućih rasutih tereta pod kanadskom zastavom na Great Lakes – St. Lawrence Waterway, a također posjeduje samoiskrcavajuće brodove za suhe rasute terete koji se nalaze na međunarodnim tržištima. Tvrtka je započela širenje na međunarodna kratkoročna tržišta kroz 50% interesa u NovaAlgoma Cement Carriers i NovaAlgoma Short-Sea Carriers.

Kanadski pružatelj usluga pomorskog prijevoza Algoma Central Corporation obavijestio je da je njegov prvi samoiskrcavajući brod Wquinox klase „Algoma Niagara“ 1. studenoga stigao u luku Sept Iles u Quebecu.

„Algoma Niagara“ je peti brod Equinox klase u Kanadi i pridružio se četirima sestrinskim brodovima u floti tvrtke. Brod mora proći inspekcije i ponovno obnoviti zastavu Kanade prije početka komercijalnih operacija.

Brod dužine 225,6 metara utovario je svoj prvi teret željezne rude iz Port Cartiera prošli vikend i isplovio za Hamilton.

Isporučen u rujnu ove godine, „Algoma Niagara“ je prvi od tri samoiskrcavajuća broda klase Equinox koji su trenutno u izgradnji u kineskom brodogradilištu Yangzijiang u Jiangsu. Brod ima nosivost oko 39.000 dwt.

„Algoma Sault“ se bliži završetku u brodogradilištu Yangzijiang, a „Algoma Conveyor“, kojeg je tvrtka nabavila na aukciji od posrnulog brodogradilišta Nantong Mingde početkom ove godine, prolazi obnovu i završnu izgradnju. Očekuje se da će „Algoma Sault“ stići u Kanadu na vrijeme kako bi započeo sezonu 2018., a „Algoma Conveyor“ bi trebao biti dovršen i isporučen početkom 2019. godine, navodi tvrtka.

Equinox klasa predstavlja novu generaciju Great Lakes – St. Lawrence Waterway brodova za rasute terete. Brodovi su dizajnirani tako da optimiziraju učinkovitost goriva i operativne performanse čime se smanjuje utjecaj na okoliš, dodaje tvrtka.

Osim toga, Algoma je objavila svoje financijske rezultate za treće tromjesečje 2017. godine, koji pokazuju da je tvrtka u svojoj neto zaradi imala pad od gotovo 15 posto. Tijekom tromjesečja, neto dobit Algome je pala na 32,8 milijuna CAD (25,7 milijuna USD) sa 38,5 milijuna CAD objavljenih u trećem tromjesečju 2016.

Tvrtka je kontinuiranim poslovanjem ostvarila povećanje neto dobiti od 23,5% za treće tromjesečje u istom razdoblju 2016. godine – isključujući neto dobit od otkaza ugovorenih brodograđevnih ugovora u 2016. godini. Uključujući ovu neto dobit, neto dobit od neprekinutog poslovanja u trećem tromjesečju 2016. godine iznosili su 22,5 milijuna CAD, nasuprot 24,4 milijuna CAD u odnosu na isto razdoblje 2016. godine.

Prihodi za razdoblje porasli su na 136,6 milijuna CAD sa 118,2 milijuna CAD zabilježenih u trećem tromjesečju 2016. godine.

Algoma Central Corporation posluje s najvećom flotom brodova za prijevoz suhih i tekućih rasutih tereta pod kanadskom zastavom na Great Lakes – St. Lawrence Waterway, a također posjeduje samoiskrcavajuće brodove za suhe rasute terete koji se nalaze na međunarodnim tržištima. Tvrtka je započela širenje na međunarodna kratkoročna tržišta kroz 50% interesa u NovaAlgoma Cement Carriers i NovaAlgoma Short-Sea Carriers.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video