O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Damen i Adriatik Marinas preuzimaju Brodogradilište do Nove godine

Konzorcij koji čine renomirana brodogradilišna tvrtka Damen iz Nizozemske i Adriatik Marinas/Porto Montenegro iz Tivta, koji su otkupili dio infrastrukture, trebali bi do kraja godine preuzeti Jadransko Brodogradilište Bijela, saznaje Radio Jadran.

Za 2,65 milijuna eura vlasnici tivatske marine i njihovi partneri iz Nizozemske dobili su i svu imovinu u koncesijskom krugu, osim upravne zgrade, kao i opremu koja je usko vezana za te objekte.

Adriatik Marinas i Damen su jedini dostavili ponudu za dodjelu koncesije za 30-ogodišnje privredno korištenje Luke Bijela, uz minimalno ulaganje od 20 milijuna eura. Planiraju se baviti remontom jahti i megajahti. Međutim, prema našim saznanjima, koncesija im još nije dodijeljena.

Riječ je o prostoru u ograđenom krugu brodogradilišne luke s operativnom obalom i gatovima, ukupne površine 108 tisuća kvadrata. Površina pod objektima zahvaća nešto više od 25 tisuća metara kvadratnih, priopćio je ljetos novinarima premijer Duško Marković, tijekom radnog posjeta Tivtu:
“Procedura je završena na Privrednom sudu. U tijeku su završni pregovori oko natječaja za dobivanje koncesije koja treba osigurati početak rada jedne nove tvrtke koja će služiti za remont i izgradnju jahti. To je investicija će u iduće tri godine iznositi oko 20 milijuna eura i osigurati nova zapošljavanja za ljude iz ovog kraja”, rekao je tada predsjednik Vlade.

Konzorcij je ponudu dostavio početkom 2016. godine, ali se čekao ishod stečaja u Brodogradilištu, odnosno trebali su prvo kupiti imovinu, a dodatan problem predstavlja i grit koji je još u Bijeloj.

Stečaj u Brodogradilište je uveden polovinom 2015. godine i do sada je prodajom imovine, najviše zahvaljujući prodaji velikog i malog doka, namireno preko 70 posto potraživanja.

Objavljeno je više javnih poziva za prodaju dijela imovine Brodogradilišta, a na posljednjem prodan je vozni park najpovoljnijem ponuđaču, tvrtki Autoprevoz Bajović d.o.o. iz Nikšića, za 107,530 eura.

U Brodogradilištu “dežura” 25 radnika

U Brodogradilištu je trenutno “aktivno” 25 radnika, koji brinu o preostaloj opremi, ali i tri broda koji su godinama na vezu. Mjesečno primaju minimalac od 193 eura, dok su ostali na Birou rada, ili u mirovini, odnosno raskinuli ugovor uz otpremnine. Kako su nam ranije kazali neki od njih, nadaju se da će, uz dodatne obuke, biti posla za njih i u novoj tvrtki koja će remontirati jahte i megajahte, iako s budućim vlasnicima još nisu imali nikakvih razgovora.

Uz obalu ostavljena 4 broda

Nakon što je uveden stečaj u Brodogradilištu, posljednji remontirani brod koji je napustio Bijelu je Školski brod Jadran.

Na vezovima su još 4: “Sabrina” u vlasništvu tvrtke “Neksan” iz Nikšića, “Europa 92”, brodovlasnika s Malte, tanker “Boka Wave” pomorske agencije “Marko Balić” i motorna barkasa „Explorer“, čiji je vlasnik Regionalni centar za podvodna istraživanja iz Bijele.

Konzorcij koji čine renomirana brodogradilišna tvrtka Damen iz Nizozemske i Adriatik Marinas/Porto Montenegro iz Tivta, koji su otkupili dio infrastrukture, trebali bi do kraja godine preuzeti Jadransko Brodogradilište Bijela, saznaje Radio Jadran.

Za 2,65 milijuna eura vlasnici tivatske marine i njihovi partneri iz Nizozemske dobili su i svu imovinu u koncesijskom krugu, osim upravne zgrade, kao i opremu koja je usko vezana za te objekte.

Adriatik Marinas i Damen su jedini dostavili ponudu za dodjelu koncesije za 30-ogodišnje privredno korištenje Luke Bijela, uz minimalno ulaganje od 20 milijuna eura. Planiraju se baviti remontom jahti i megajahti. Međutim, prema našim saznanjima, koncesija im još nije dodijeljena.

Riječ je o prostoru u ograđenom krugu brodogradilišne luke s operativnom obalom i gatovima, ukupne površine 108 tisuća kvadrata. Površina pod objektima zahvaća nešto više od 25 tisuća metara kvadratnih, priopćio je ljetos novinarima premijer Duško Marković, tijekom radnog posjeta Tivtu:
“Procedura je završena na Privrednom sudu. U tijeku su završni pregovori oko natječaja za dobivanje koncesije koja treba osigurati početak rada jedne nove tvrtke koja će služiti za remont i izgradnju jahti. To je investicija će u iduće tri godine iznositi oko 20 milijuna eura i osigurati nova zapošljavanja za ljude iz ovog kraja”, rekao je tada predsjednik Vlade.

Konzorcij je ponudu dostavio početkom 2016. godine, ali se čekao ishod stečaja u Brodogradilištu, odnosno trebali su prvo kupiti imovinu, a dodatan problem predstavlja i grit koji je još u Bijeloj.

Stečaj u Brodogradilište je uveden polovinom 2015. godine i do sada je prodajom imovine, najviše zahvaljujući prodaji velikog i malog doka, namireno preko 70 posto potraživanja.

Objavljeno je više javnih poziva za prodaju dijela imovine Brodogradilišta, a na posljednjem prodan je vozni park najpovoljnijem ponuđaču, tvrtki Autoprevoz Bajović d.o.o. iz Nikšića, za 107,530 eura.

U Brodogradilištu “dežura” 25 radnika

U Brodogradilištu je trenutno “aktivno” 25 radnika, koji brinu o preostaloj opremi, ali i tri broda koji su godinama na vezu. Mjesečno primaju minimalac od 193 eura, dok su ostali na Birou rada, ili u mirovini, odnosno raskinuli ugovor uz otpremnine. Kako su nam ranije kazali neki od njih, nadaju se da će, uz dodatne obuke, biti posla za njih i u novoj tvrtki koja će remontirati jahte i megajahte, iako s budućim vlasnicima još nisu imali nikakvih razgovora.

Uz obalu ostavljena 4 broda

Nakon što je uveden stečaj u Brodogradilištu, posljednji remontirani brod koji je napustio Bijelu je Školski brod Jadran.

Na vezovima su još 4: “Sabrina” u vlasništvu tvrtke “Neksan” iz Nikšića, “Europa 92”, brodovlasnika s Malte, tanker “Boka Wave” pomorske agencije “Marko Balić” i motorna barkasa „Explorer“, čiji je vlasnik Regionalni centar za podvodna istraživanja iz Bijele.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video