O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Koncesija za pilotažu u luci Kotor i zaljevu, minimalno 150 tisuća eura godišnje

Koncesijom nije obuhvaćena niti jedna druga luka, ili sidrište, osim luke Kotor i sidrišta koje je za potrebe luke Kotor preporučila Lučka kapetanija Kotor.

Dodijeljenom koncesijom se osigurava sigurna plovidba u luci Kotor i Bokokotorskom zaljevu, obavljanje lučke pilotaže suglasno svim domaćim i međunarodnim propisima i standardima. Cilj je i da se primjenom preventivnih i korektivnih mjera spriječe ili otklone posljedice pomorske nezgode nastale greškom u radu koncesionara, a koja može prouzrokovati ugrožavanje ljudskih života i zagađenje životne sredine s plovila tijekom obavljanja lučke usluge.

Lučka pilotaža predstavlja davanje stručnih savjeta pomorskog pilota zapovjedniku plovnog objekta za vođenje i sigurnu plovidbu od vanjske ili unutrašnje pilotske stanice na ulazu u Bokokotorski zaljev do luke Kotor ili do akvatorija koji luka Kotor koristi za potrebe sidrišta. Lučka kapetanija Kotor preporučuje: Sidrište br. 1 (ispred Pomorskog fakulteta Kotor); Sidrište br. 2 (Uvala Kamenarović) i Sidrište br.3 (Uvala Orahovac), i obratno.

– Koncesija se daje na rok od 5 godina. Na osnovu podataka kojima raspolaže Lučka uprava o ukupnom broju brodova kojima je pružena usluga lučke pilotaže u Bokokotorskom zaljevu i luci Kotor u 2016. godini, kao i ostvarenog prihoda , u Vladi smatraju da je najmanji predloženi iznos godišnje fiksne nadoknade 150.000 eura, za korištenje prava na koncesijsku djelatnost lučku uslugu – lučka pilotaža adekvatan i financijski opravda – kaže se u dokumentu.

Pravno lice koje želi da se bavi poslovima pilotaže mora da ispuni uvjete i dobije odobrenje Ministarstva.

Koncesijom nije obuhvaćena niti jedna druga luka, ili sidrište, osim luke Kotor i sidrišta koje je za potrebe luke Kotor preporučila Lučka kapetanija Kotor.

Dodijeljenom koncesijom se osigurava sigurna plovidba u luci Kotor i Bokokotorskom zaljevu, obavljanje lučke pilotaže suglasno svim domaćim i međunarodnim propisima i standardima. Cilj je i da se primjenom preventivnih i korektivnih mjera spriječe ili otklone posljedice pomorske nezgode nastale greškom u radu koncesionara, a koja može prouzrokovati ugrožavanje ljudskih života i zagađenje životne sredine s plovila tijekom obavljanja lučke usluge.

Lučka pilotaža predstavlja davanje stručnih savjeta pomorskog pilota zapovjedniku plovnog objekta za vođenje i sigurnu plovidbu od vanjske ili unutrašnje pilotske stanice na ulazu u Bokokotorski zaljev do luke Kotor ili do akvatorija koji luka Kotor koristi za potrebe sidrišta. Lučka kapetanija Kotor preporučuje: Sidrište br. 1 (ispred Pomorskog fakulteta Kotor); Sidrište br. 2 (Uvala Kamenarović) i Sidrište br.3 (Uvala Orahovac), i obratno.

– Koncesija se daje na rok od 5 godina. Na osnovu podataka kojima raspolaže Lučka uprava o ukupnom broju brodova kojima je pružena usluga lučke pilotaže u Bokokotorskom zaljevu i luci Kotor u 2016. godini, kao i ostvarenog prihoda , u Vladi smatraju da je najmanji predloženi iznos godišnje fiksne nadoknade 150.000 eura, za korištenje prava na koncesijsku djelatnost lučku uslugu – lučka pilotaža adekvatan i financijski opravda – kaže se u dokumentu.

Pravno lice koje želi da se bavi poslovima pilotaže mora da ispuni uvjete i dobije odobrenje Ministarstva.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video