O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Luka Amsterdam dobiva ponton za opskrbu LNG gorivom

Luka Amsterdam uskoro će dobiti svoju prvu plutajuću stanicu za opskrbu ukapljenim prirodnim plinom (LNG).

Naime, Titan LNG, dobavljač LNG-a na pomorska i industrijska tržišta u sjeverozapadnoj Europi, ugovorio je proizvodni konzorcij za svoj prvi LNG bunkering ponton FlexFueler001-Europe. Kako je rečeno, glavni izvođač radova Kooiman Marine Group se zalaže za stvaranje projekta zajedno s podizvođačima Marine Services Noord i Cryovat International.

Zapošljavanje konzorcija dolazi nakon glavnog odobrenja za koncept dobiven od Bureau Veritasa. Manja plovila i brodovi za krstarenje imat će koristi od stanice za opskrbu do 2019. godine.

Troškovi ulaganja procjenjuju se na 9 milijuna eura (10,4 milijuna dolara), a projekt je financiran uz podršku sjeverno-nizozemske provincije.

Ponton će imati mogućnost isporuke LNG-ja u rasponu od 30 do 600 kubnih metara po satu i imat će dva spremnika od 380 kubnih metara s mogućnošću dodavanja još dva spremnika.

“Zbog značajnog povećanja predstojeće potražnje za LNG-om kao bunker gorivom u regiji ARA, imali smo priliku izravno postaviti ponton s četiri spremnika”, komentirao je komercijalni direktor tvrtke Titan LNG, Michael Schaap.

“Tijekom proteklih mjeseci blisko smo surađivali s Titanovim inženjerima kako bismo dizajnirali kompatibilan i praktičan sustav LNG bunkeringa i dodali iskustvo pomorskog cjevovoda u početni proces izrade. Jedva čekamo da sustav pustimo u rad”, dodao je Niek Koops, generalni direktor Marine Services Noord.

Projekt je u skladu s ambicijama Luke Amsterdam za smanjenje emisija u luci kroz svoju viziju Clean Shipping Vision do 2030. godine. Cilj vizije je smanjenje emisija brodova za krstarenje za 50 posto do 2018. godine, uz smanjenje emisija brodova i onih povezanih s lučkim aktivnostima kao što su utovar i istovar.

Drugi cilj je smanjenje buke i onečišćenja zraka uzrokovane upotrebom dizelskih generatora na javnim vezovima unutar prstena Amsterdama na nulu do 2018. godine.

Luka planira uložiti 10 milijuna eura do 2021. godine u svoju infrastrukturu, uključujući postrojenja za ukapljivanje LNG-a. Također, postojeći poticajni program za promicanje čišćeg prijevoza brodova bit će proširen i plovila s LNG gorivom dobit će dodatni popust na lučke pristojbe.

Luka Amsterdam uskoro će dobiti svoju prvu plutajuću stanicu za opskrbu ukapljenim prirodnim plinom (LNG).

Naime, Titan LNG, dobavljač LNG-a na pomorska i industrijska tržišta u sjeverozapadnoj Europi, ugovorio je proizvodni konzorcij za svoj prvi LNG bunkering ponton FlexFueler001-Europe. Kako je rečeno, glavni izvođač radova Kooiman Marine Group se zalaže za stvaranje projekta zajedno s podizvođačima Marine Services Noord i Cryovat International.

Zapošljavanje konzorcija dolazi nakon glavnog odobrenja za koncept dobiven od Bureau Veritasa. Manja plovila i brodovi za krstarenje imat će koristi od stanice za opskrbu do 2019. godine.

Troškovi ulaganja procjenjuju se na 9 milijuna eura (10,4 milijuna dolara), a projekt je financiran uz podršku sjeverno-nizozemske provincije.

Ponton će imati mogućnost isporuke LNG-ja u rasponu od 30 do 600 kubnih metara po satu i imat će dva spremnika od 380 kubnih metara s mogućnošću dodavanja još dva spremnika.

“Zbog značajnog povećanja predstojeće potražnje za LNG-om kao bunker gorivom u regiji ARA, imali smo priliku izravno postaviti ponton s četiri spremnika”, komentirao je komercijalni direktor tvrtke Titan LNG, Michael Schaap.

“Tijekom proteklih mjeseci blisko smo surađivali s Titanovim inženjerima kako bismo dizajnirali kompatibilan i praktičan sustav LNG bunkeringa i dodali iskustvo pomorskog cjevovoda u početni proces izrade. Jedva čekamo da sustav pustimo u rad”, dodao je Niek Koops, generalni direktor Marine Services Noord.

Projekt je u skladu s ambicijama Luke Amsterdam za smanjenje emisija u luci kroz svoju viziju Clean Shipping Vision do 2030. godine. Cilj vizije je smanjenje emisija brodova za krstarenje za 50 posto do 2018. godine, uz smanjenje emisija brodova i onih povezanih s lučkim aktivnostima kao što su utovar i istovar.

Drugi cilj je smanjenje buke i onečišćenja zraka uzrokovane upotrebom dizelskih generatora na javnim vezovima unutar prstena Amsterdama na nulu do 2018. godine.

Luka planira uložiti 10 milijuna eura do 2021. godine u svoju infrastrukturu, uključujući postrojenja za ukapljivanje LNG-a. Također, postojeći poticajni program za promicanje čišćeg prijevoza brodova bit će proširen i plovila s LNG gorivom dobit će dodatni popust na lučke pristojbe.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video