O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kanada šalje prvu pošiljku LNG-a u Kinu kontejnerskim brodom

Kanada je poslala prvu pošiljku ukapljenog prirodnog plina (LNG) u Kinu na kontejnerskom brodu u sklopu pilot projekta radi utvrđivanja dugoročne izvedivosti.

LNG je isporučio Tilbury pogon tvrtke FortisBC u Delti, logistiku i opremu su odradile True North Energy Corporation i CIMC ENRIC Holdings Limited, a teret je otpremljen iz Vancouvera.

Prijevoz LNG-a kao kontejnerskog tereta znači da nema potrebe za ulaganjem u LNG terminale za izvoz i uvoz, objašnjavaju CIMC ENRIC-u. Na taj način, LNG se može prevoziti morem i kopnom.

“Ovaj je pilot mali, ali značajan korak za LNG izvoznu industriju Britanske Kolumbije”, istaknuo je Douglas Stout, potpredsjednik za razvoj tržišta i vanjske odnose, FortisBC-a.

Kako je objašnjeno, FortisBC je uložio u širenje skladišta LBG Tilbury i inovativnih rješenja za transport prirodnog plina. Pored toga, True North istražuje kreativne načine da kanadski prirodni plin dovede u Aziju. Tim će se tim rješenjima omogućiti Kini veći pristup LNG-u, čistim i jeftinijim fosilnim gorivom zamjenom za ugljen i dizel.

“Naša Vlada zadovoljna je što je pokrenut ovaj pilot slanja LNG-a u Kinu”, izjavila je Michelle Mungall, ministrica energetike, rudnika i naftnih resursa.

Do sljedeće godine predviđa se da će Kina postati drugi po veličini svjetski uvoznik LNG-a. Kineska vlada pojačava napore u borbi protiv zagađenja zraka i uvoz LNG-a više se nego utrostručio u posljednjih šest godina.

S ograničenom vlastitom rezervom, zemlja se okreće proizvođačima s obilnim resursima, uključujući i Britansku Kolumbiju, za isporuku prirodnog plina, koji je najčišće fosilno gorivo.

Kanada je poslala prvu pošiljku ukapljenog prirodnog plina (LNG) u Kinu na kontejnerskom brodu u sklopu pilot projekta radi utvrđivanja dugoročne izvedivosti.

LNG je isporučio Tilbury pogon tvrtke FortisBC u Delti, logistiku i opremu su odradile True North Energy Corporation i CIMC ENRIC Holdings Limited, a teret je otpremljen iz Vancouvera.

Prijevoz LNG-a kao kontejnerskog tereta znači da nema potrebe za ulaganjem u LNG terminale za izvoz i uvoz, objašnjavaju CIMC ENRIC-u. Na taj način, LNG se može prevoziti morem i kopnom.

“Ovaj je pilot mali, ali značajan korak za LNG izvoznu industriju Britanske Kolumbije”, istaknuo je Douglas Stout, potpredsjednik za razvoj tržišta i vanjske odnose, FortisBC-a.

Kako je objašnjeno, FortisBC je uložio u širenje skladišta LBG Tilbury i inovativnih rješenja za transport prirodnog plina. Pored toga, True North istražuje kreativne načine da kanadski prirodni plin dovede u Aziju. Tim će se tim rješenjima omogućiti Kini veći pristup LNG-u, čistim i jeftinijim fosilnim gorivom zamjenom za ugljen i dizel.

“Naša Vlada zadovoljna je što je pokrenut ovaj pilot slanja LNG-a u Kinu”, izjavila je Michelle Mungall, ministrica energetike, rudnika i naftnih resursa.

Do sljedeće godine predviđa se da će Kina postati drugi po veličini svjetski uvoznik LNG-a. Kineska vlada pojačava napore u borbi protiv zagađenja zraka i uvoz LNG-a više se nego utrostručio u posljednjih šest godina.

S ograničenom vlastitom rezervom, zemlja se okreće proizvođačima s obilnim resursima, uključujući i Britansku Kolumbiju, za isporuku prirodnog plina, koji je najčišće fosilno gorivo.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video